Hey,
Aanstaande maandag ga ik 's morgens mijn bloed laten nemen om mijn natuurlijke test waardes te weten en als algemene check up.
Ik ga diezelfde dag 's avonds men eerste inject zetten en men eerste tab wss als ik bij de dokter buiten ben
. Kan dit kwaad omdat ik net bloed heb laten nemen? Ook twijfel ik nog tussen sustanon of Test E, aangezien ik liever 1x prik ga ik voor de test e met kickstart diana als alternatief voor de test p die in de sustanon zit.
Kuur bestaat uit
1-12 500 test e
1-10 400 deca
1-4 30mg diana
doel massa
stats 1m77 70kg 8%
Aanstaande maandag ga ik 's morgens mijn bloed laten nemen om mijn natuurlijke test waardes te weten en als algemene check up.
Ik ga diezelfde dag 's avonds men eerste inject zetten en men eerste tab wss als ik bij de dokter buiten ben
. Kan dit kwaad omdat ik net bloed heb laten nemen? Ook twijfel ik nog tussen sustanon of Test E, aangezien ik liever 1x prik ga ik voor de test e met kickstart diana als alternatief voor de test p die in de sustanon zit.Kuur bestaat uit
1-12 500 test e
1-10 400 deca
1-4 30mg diana
doel massa
stats 1m77 70kg 8%

, zat veel mensen in me gym die 90kg wegen maar zien er uit als een ballon zonder vorm... als ik 80kg bij zelfde vet % kan staan is dat imo voldoende. ik heb geen BB ambities. Ik heb atletisch genen, en wil er het maximum uithalen wat voor mijn doen 80kg zou zijn. Wat moet ik dan doen volgens jullie? Zoals 80% op dit forum eerst 2j kuren zodat ik 95kg weeg en dan doen alsof je groot bent geworden naturel? Ben 5j lid hier en weet theorie vrijwel alles enkel in praktijk niet, aangezien ik er jaren van heb kunnen blijven. Maar ben nu 24j en het schiet gewoon niet op ik wordt enkel droger en harder maar gewicht of massa is nihil. Tenzij je 2kg massa op 12maand trainen veel vind, want dat is wat ik eruit krijg naturel telkes met men metabolisme die alles verbrand wat naar binnen gaat.