MuscleMeat

kuur info

Reno77

Cool Novice
Waardering
1
Hey,

Aanstaande maandag ga ik 's morgens mijn bloed laten nemen om mijn natuurlijke test waardes te weten en als algemene check up.
Ik ga diezelfde dag 's avonds men eerste inject zetten en men eerste tab wss als ik bij de dokter buiten ben :). Kan dit kwaad omdat ik net bloed heb laten nemen? Ook twijfel ik nog tussen sustanon of Test E, aangezien ik liever 1x prik ga ik voor de test e met kickstart diana als alternatief voor de test p die in de sustanon zit.

Kuur bestaat uit
1-12 500 test e
1-10 400 deca
1-4 30mg diana

doel massa
stats 1m77 70kg 8%

Post je voeding es aub,want 70kg is niet echt veel hoor om nu al te kuren

(no offence)

500mg test only heb je genoeg aan voor eerste kuur. Zal die deca laten vervallen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet zelf dat 70kg niet veel is, maar vergeet niet ik sta 8% mss zelfs minder nu, wat overeenkomt met iemand die 80kg 12% staat ofzo. Ik heb ook nog geen 10 kuren achter de rug dan de meerderheid hier. het is men Eerste echte kuur, heb vorig jaar 1 klein kuurtje gedaan als test en ging goed 7kg op gepakt, nu 9 maand off en natuurlijk terugval gehad in die periode.

Voeding is +- dit:
ontbijt: 09:00 100g brinta+banaan+30g whey+300ml melk + 250ml water
11u 4 boterhammen met 100g kip of tonijn of zalm
lunch 13u30 broodje met ei/kip
16u Gainer shake wat totaal 25g eiwit en 70g carbs bevat / handjevol cashewnoten
avond 18u30 kipfilet/zalm/tonijn 1 van de 3 met pasta of puree + portie groenten voornamelijk brocolli.
19u30 pre workout
20u training
21u postworkout gainer shake opnieuw
23u 500g kwark

Ik weet zelf dat men carbs en vetten nog redelijk laag liggen tegenover men eiwit. Daardoor dat ik ook zo droog sta, maar men doel is om lean massa op te blijven bouwen zonder al te veel vet. Ik ben van nature uit droog en men vrienden zeggen soms wel eens dat ik van nature uit een clen metabolisme heb :)

Dus ja men voeding is niet 100% maar zeker beter als de basis lifter in de gym.
Voeding ga ik nog laten aanpassen tegen maandag zodat ik het maximale eruit kan halen.

thx

Nakuur misschien?

Wat stel je voor?

nakuur 2 weken na men laatste Test inject 3 weken 20mg nolva elke dag en eventueel HCG vanaf week 4 als men zaakje krimpt. Hoewel ik nog met probleem zit voor de juiste dosis HCG aangezien ik 2500 ampul heb met 1ml vloeistof dus zal nog steriel water moeten bijhalen om te verdunnen. Maar ben niet zeker van de HCG als nolva zou volstaan.

en valon... deca laten vallen voor? Ik wil echt 10kg gainen dus denk dat ik de deca nodig ga hebben. Ook heb ik soms gewrichtspijn in men schouders dus de deca zal daar ook voor helpen normaal.. of eventueel maar 200mg maar dan heb je weer het geval dat meeste zeggen dat deca pas op 400mg zn volle werking doet.

ja daar ging ik eigenlijk van uit met die stats:p

---------- Post toegevoegd Sat 17 Mar 2012 om 13:46 ----------

en valon... deca laten vallen voor? Ik wil echt 10kg gainen dus denk dat ik de deca nodig ga hebben. Ook heb ik soms gewrichtspijn in men schouders dus de deca zal daar ook voor helpen normaal.. of eventueel maar 200mg maar dan heb je weer het geval dat meeste zeggen dat deca pas op 400mg zn volle werking doet.

dan zou ik de deca op 200 zetten. vind 400 toch wel een serieuze dosering voor iemand van jouw gewicht.
je kan eventueel de dbol verhogen naar 50.
denk dat je dan met de juiste voeding wel minimaal 10kg moet kunnen gainen. al zit er wel een gedeelte vet bij.

nogmaals het is nie de weegschaal die telt, maar hoe je eruit ziet ;), zat veel mensen in me gym die 90kg wegen maar zien er uit als een ballon zonder vorm... als ik 80kg bij zelfde vet % kan staan is dat imo voldoende. ik heb geen BB ambities. Ik heb atletisch genen, en wil er het maximum uithalen wat voor mijn doen 80kg zou zijn. Wat moet ik dan doen volgens jullie? Zoals 80% op dit forum eerst 2j kuren zodat ik 95kg weeg en dan doen alsof je groot bent geworden naturel? Ben 5j lid hier en weet theorie vrijwel alles enkel in praktijk niet, aangezien ik er jaren van heb kunnen blijven. Maar ben nu 24j en het schiet gewoon niet op ik wordt enkel droger en harder maar gewicht of massa is nihil. Tenzij je 2kg massa op 12maand trainen veel vind, want dat is wat ik eruit krijg naturel telkes met men metabolisme die alles verbrand wat naar binnen gaat.

Dus jij zou 500 test 200 deca 50mg diana voorstellen.
Vorig jaar had ik 7kg op 250 test e 200 deca, niks vet bij was +- 5kg VVM + 2kg vocht wat in de nakuur terug wegtrok.
Maar je hebt wel gelijk dat dosering ivm men gewicht mss te hoog ligt wil me ook niet direct kapot spuite :p, maar wil zoals je zegt idd echt wel 10kg min gainen.

Enig voorstel voor de HCG eventueel?
En kan dat nu kwaad dat je bloed laat nemen en zelfde dag kuur start?

thx bro

Nee bloedprikken voor je kuur kan totaal geen kwaad, alleen maar goed kun je na je kuur als je weer bloed laat prikken waardes vergelijken.
Voor hcg zou ik 1x 500iu pw zetten tot aan je nakuur en dan nakuur gewoon 4 weken 20mg nolva per dag

ok thx, en wanneer HCG starten?

Test 250
deca 200
dbol 40
Hier gain je makkelijk 10kg mee

ben ook van plan om creatine + testobooster te gebruiken in of na nakuur om des te meer van men kracht/gains vast te houden en men axis nog extra te bevorderen terug.
Nu zou ik creatine gebruiken tijdens kuur ook? Aangezien in sommige van men supplementen creatine verwerkt zit. Want creatine houd altijd beetje vocht op ook dan combi met de deca etc... Slim of niet slim om tijdens kuur creatine te nemen?

Terug
Naar boven