XXL Nutrition

Kuur informatie

totaal niet,
ik ken mijzelf, hoe ik vroeger was.
dat jochie wordt nu 500 test e aan geraden, en hier gaat ie nu ook voor.
niemand vroeg om een nog uitgebreidere kuur.
winny zou meer dan voldoende zijn, hij geeft al aan wat hij wil doen, en dan ga jij hem nog even de test e in zn oren fluisteren.

dat snap jij net zo goed als ik, en zeker op die leeftijd.
we snappen dat je even je kennis met ons wilt delen, maar doe dit ergens anders, en niet waar iemand door jouw extra zogenaamd "toegevoegde waarde" nu nog eens aan de inject gaat ook.

en de TS. heeft het nergens over een inject kuur Winny....

Oral winny is ook 50mg ed ;)

Lezen blijft toch moeilijk voor sommige mensen :rolleyes::cool:

bravo man.

Neem gewoon test E 250-500mg pw 1-10
1-4 kickstart winny
12-15 20mg nolva

totaal niet,
ik ken mijzelf, hoe ik vroeger was.
dat jochie wordt nu 500 test e aan geraden, en hier gaat ie nu ook voor.
niemand vroeg om een nog uitgebreidere kuur.
winny zou meer dan voldoende zijn, hij geeft al aan wat hij wil doen, en dan ga jij hem nog even de test e in zn oren fluisteren.

dat snap jij net zo goed als ik, en zeker op die leeftijd.
we snappen dat je even je kennis met ons wilt delen, maar doe dit ergens anders, en niet waar iemand door jouw extra zogenaamd "toegevoegde waarde" nu nog eens aan de inject gaat ook.

en de TS. heeft het nergens over een inject kuur Winny....

Oral winny is ook 50mg ed ;)

Lezen blijft toch moeilijk voor sommige mensen :rolleyes::cool:

bravo man.

Niks mis met als iemand wil kuren het hem af te raden omdat hij niet goed ingelezen is en tevens erbij vermelden dat er een betere 1ste kuur bestaat als wat hij aangaf.

En het lezen blijft nog steeds moeilijk voor je?
Neem eerst even de moeite om te lezen wat de ts allemaal vraagt want er word duidelijk gevraagd naar injectiespots in zijn een andere reply.
Tevens had ik al vermeld dat als hij voor winstrol zou kiezen dat er ook een orale versie bestond, maar ja dat lezen he ;)
Dus idd bravo, knappe prestatie om zelfs als je er op geattendeerd word dat je niet goed hebt gelezen nogmaals dezelfde fout te maken. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Thanx voor jullie reacties.
maar toch nog een paar vragen omdat ik op internet niet echt de goede antwoorden heb kunnen vinden.
Dus als je bijvoorbeeld begint met Test E bouw je dit dan ook nog op bijvoorbeeld met de eerste week met 250 mg beginnen? en als ik het goed begrijp gebruik je dan van week 1 t/m 10 test E, en als je daar mee klaar bent moet je dan nog rust pakken of kun je meteen door met winny en als laats nolva. Met 12-15 20mg nolva bodoel je toch gewoon dat je als laatst 3 weken nolva pakt elke dag?
Als je cardio gaat doen in de weken dat je winny pakt kun je dan nog wat zakken in je vetpercentage of is dit echt minimaal?
En op hoeveel kcal per dag moet je ongeveer gaan zitten tijdens deze kuur?

Niet opbouwen.

Winny zou ik als kickstart pakken de eerste 4 weken.

Nolvadex beginnen 2 weken na laatste test e inject en dan 4 weken lang op 20mg/dag.

bah...winny

Thanx voor jullie reacties.
maar toch nog een paar vragen omdat ik op internet niet echt de goede antwoorden heb kunnen vinden.
Dus als je bijvoorbeeld begint met Test E bouw je dit dan ook nog op bijvoorbeeld met de eerste week met 250 mg beginnen? en als ik het goed begrijp gebruik je dan van week 1 t/m 10 test E, en als je daar mee klaar bent moet je dan nog rust pakken of kun je meteen door met winny en als laats nolva. Met 12-15 20mg nolva bodoel je toch gewoon dat je als laatst 3 weken nolva pakt elke dag?
Als je cardio gaat doen in de weken dat je winny pakt kun je dan nog wat zakken in je vetpercentage of is dit echt minimaal?
En op hoeveel kcal per dag moet je ongeveer gaan zitten tijdens deze kuur?

Je pakt de winny tegelijkertijd met de test E in de eerste weken.
Het duurt een enkele weken voordat de test aanslaat en daarom gebruik winstrol ernaast omdat die wel in een dag al aanslaat.
Daarom noemen ze het een kickstart zodat je wel al meteen de voordelen hebt van het gebruiken en de test de tijd krijgt om aan te slaan.

De weeknummers werden aangegeven omdat je niet meteen na je laatste inject kuur al begint met nolva in te nemen en in de 1ste 4 weken zowel winstrol als test E neemt.
Bij testE begin je 2 weken na de laatste inject met het gebruiken ervan en dat doe je 4 weken lang (12 tm 15 = 4 weken en geen 3)

De eerste 4 weken neem je dus de winstrol in en zet je wekelijks 1 inject van 250 mg test.
Na de 10de inject wacht je 2 weekjes en dan begin je met het innemen van 20mg nolva per dag.
En als je dat dan 4 weekjes hebt gedaan is de kuur afgerond.

Alleen ik wil je nogmaals adviseren om eerst goed jezelf te verdiepen in AS en het gebruik ervan, want aan je vragen te zien heb je jezelf echt heel slecht tot niet ingelezen.
En heb je wel je training en voeding op orde?
Als dit niet in orde is zal je weinig voordelen hebben met het gebruiken van AS, het is immers een hulpmiddel en geen wondermiddel.

Hier een filmpje met een duidelijke beschrijving hoe je een injectie plaatst.

http://www.youtube.com/watch?v=2PDqLDjMDtA

• Topic Starter Topic Starter
oke thanx, ja ga me idd wat verder verdiepen in AS;)

Heel verstandig om je eerst goed te verdiepen in de materie.
Kuren kun je altijd nog doen, maar zorg ervoor dat als je het doet dat je dan ook weet waarmee je bezig bent en er ook echt klaar voor bent.

lijkt me best en als je toch wil injectere wat kriel zegt lijkt me beste met test beginnen en indien je wil kickstarte met winny maar zou ik laten voor een volgende kuur

Terug
Naar boven