XXL Nutrition

kuur loopt raar. Test Bold

QueTall

Cool Novice
Waardering
10
Lengte
1m90
Massa
101kg
Vetpercentage
13%
Goedendag,

Ik kuur nu al een tijd met bold en test. Hij ziet er zo uit

1-6 test 500 bold 400
6-14 test 750 bold 600

Ging goed vooruit in de eerste weken alleen net na de verhoging in week 6 ben ik erg ziek geweest met griep. Mijn voeding was zelfs toen en is nu ook in orde.

Mijn vraag die ik heb is dat ik nu, in week 8 zit en ik totaal niet meer gain en zelfs aan het terugvallen ben? Hoe kan dit? Ik snap er niks meer van.

Bedankt

Gebruik je een andere batch ? Of ander merk.. kan aan zoveel liggen. Bv je calorie inname is verhoogd dus je moet meer eten.

Probeer meer te eten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik had deze reacties al verwacht.. Met meer eten, meer eten. Hier ligt het dus echt niet aan. Ik loop ook continue met ''tumoren'' de week na het injecten. Deze trekken meestal wel weg de dag voor dat ik weer moet spuiten. Ligt het hier misschien aan? Dat de vloeistof niet goed word opgenomen?

hoe erg terugvallen?

Sommige merken gewoon weinig winst meer na week 6-8, komt dat niet door myostatin?

Ik had deze reacties al verwacht.. Met meer eten, meer eten. Hier ligt het dus echt niet aan. Ik loop ook continue met ''tumoren'' de week na het injecten. Deze trekken meestal wel weg de dag voor dat ik weer moet spuiten. Ligt het hier misschien aan? Dat de vloeistof niet goed word opgenomen?

Wat bedoel je met ''tumoren'' ? Als je zwelling bedoeld dan inject je compleet verkeerd. Waar inject je overigens? Ik vermoed dat het gross van je kuur uitgezweet word omdat je niet diep genoeg in je spier spuit.

Ik zou je willen adviseren om elke 3 dagen te injecten i.p.v. 1 keer per week.

• Topic Starter Topic Starter
Wat bedoel je met ''tumoren'' ? Als je zwelling bedoeld dan inject je compleet verkeerd. Waar inject je overigens? Ik vermoed dat het gross van je kuur uitgezweet word omdat je niet diep genoeg in je spier spuit.

Ik zou je willen adviseren om elke 3 dagen te injecten i.p.v. 1 keer per week.

Ik bedoel inderdaad zwellingen. Moet wel erbij zeggen dat ik oorspronkelijk dit topic heb aangemaakt voor een maat van me. Hij vroeg mij dit te doen. Ik inject dus bij hem en heb ik al veel vaker gedaan. Lijkt me sterk dat ik nu oppeens verkeerd inject.

Ik inject altijd in de bovenste linker helft van de linker glute of de bovenste rechter helft van de rechterglute. Gebruik 0.8x40 naalden. Zit dus ook diep genoeg in de spier neem ik aan.

Terug
Naar boven