AndroidHealthClinic

Test bold kuur

Als je van testosteron echt vochtig en puffy wordt heeft dat weinig te maken met hoeveel zout je eet.

Dat wordt wel vaak gezegd hier maar het is gewoon complete bullshit.

Waterretentie is een side effect van aromatiserende compounds en als je daar gevoelig voor bent moet je of de dosis verlagen of de a/e verhouding verbeteren en anders niks.

Als je van testosteron echt vochtig en puffy wordt heeft dat weinig te maken met hoeveel zout je eet.

Waterretentie is een side effect van aromatiserende compounds en als je daar gevoelig voor bent moet je of de dosis verlagen of de a/e verhouding verbeteren en anders niks.
En als je op een te hoog vetpercentage begint met test heb je ook meer risico op vocht, toch?

• Topic Starter Topic Starter
Niets moet.
Hoe zag je vorige cycle er precies uit?
begon op 350 p week en na 8 weken dacht ik onoverwinnelijk te zijn en klapte k door naar 500. Toen blessure gehad aan me hand en daarna viel ik van een trap op werk en had ik een scheurtje in een van me onderste ruggenwervels dus toen ben ik gaan bridgen. En heb er 6 weken anavar bij genomen.

En dingen zoals aromasin? Of wat zou je aanraden?

En dingen zoals aromasin? Of wat zou je aanraden?

Ik zou daar niet mee lopen klooien.

Gewoon een dosering testosteron toedienen waarvan je weet dat dat allemaal niet nodig zal zijn en als je toch per se hoger wil / moet gaan, dan een compound toevoegen met een anti oestrogene werking. Zo doe ik het nu al een behoorlijke tijd en nooit geen last van oestrogene sides.

Wat was je vorige kuur en nog langer last van tintelingen ?
Hoe lang ben je er nu klaar mee (ivm healtfase voor cut)

Wat was je vorige kuur en nog langer last van tintelingen ?
Hoe lang ben je er nu klaar mee (ivm healtfase voor cut)
Nee tintelingen waren van overbelasting door werk. Vorige kuur had ik al vermeld vgm. 8 weken 350 test e 4 weken ongeveer op 500 met 6 weken anavar erbij.

Zal ik gewoon verstandig laag beginnen met 300 test en 250 bold en kijken hoe ik er op reageer? Als ik goed ga hoef ik imprenciepe niet enorm veel hoger toch?

Altijd leuk om te lezen hoe mensen middelen anders ervaren. Ik werd vroeger echt mental sick van bold en niet mijn ding.

Wat een gezeur weer over vetpercentages. Tuurlijk is het beter om met een laag percentage te beginnen, maar laten we niet doen of iedereen op een lag percentage is begonnen. Alleen al om feit dat de helft zich niet meer met een tang…

Maar 500 / 400 zijn prima verhoudingen voor tweede kuur. Heb je nog deca overwogen?

Altijd leuk om te lezen hoe mensen middelen anders ervaren. Ik werd vroeger echt mental sick van bold en niet mijn ding.

Wat een gezeur weer over vetpercentages. Tuurlijk is het beter om met een laag percentage te beginnen, maar laten we niet doen of iedereen op een lag percentage is begonnen. Alleen al om feit dat de helft zich niet meer met een tang…

Maar 500 / 400 zijn prima verhoudingen voor tweede kuur. Heb je nog deca overwogen?

Iemand die van een beetje test al een waterballon wordt moet geen deca overwegen.

Iemand die van een beetje test al een waterballon wordt moet geen deca overwegen.
Als je van test al een waterballon wordt dan klopt er iets niet. Heb gemist dat die dit vertelde, maar met Deca kans op vocht idd. Maar als massa bouwer nog steeds een prettig middel.

Terug
Naar boven