AndroidHealthClinic

Kuur maart 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kentius

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
92kg
Vetpercentage
11%
Hey , ik wil mijn de volgende kuur waarschijnlijk doen.

Winstrol 1 tm 4 ( Opbouwend )
Test 500 mg ew
Bold 500 mg ew

Is dit een goede combinatie ?

Het is om te clean bulken.

Je bent 19, laat je ballen met rust.

De meeste hier waren waarschijnlijk te jong toen ze begonnen.
Doe test only

Zo goed als 20 zie ik. In ieder geval, als je het dan toch besluit te doen, ga ik met mack10 mee... Gewoon test only kuurtje, 10 weken op 500mg EW. Ook nakuren he, dat weet je..

Lees je a.u.b. ook even in, zie de stickies! Weet waar je aan begint...

Pro-tip: Doe hem na oud&nieuw, heb je die feestdagen niet gedurende je kuur/nakuur...

Laatst bewerkt:
test 500mg 1x per week en d-bol als kickstart .
met je voeding , training en rust goed op orde ga je wel wat kilo's pakken .
laat de bold zeker weg , en op jouw leeftijd kan je nog wat zonder bijkomen .
ik zou toch nog een jaartje a twee jaartjes wachten .

mvg

Ik lees "volgende kuur' hoe oud was je met je eerste kuur vraag ik em dan af :S in ieder geval krijg je van mij alvast voor je veeeeels te jonge gebruik van AAS de "Sukkel award 2010" succes met je hormoon huishouding PANNENKOEK

de meeste waren zelf nog maar 19 a 20 jaar toen ze hun eerste kuur zetten .
we zijn er om de persoon goeie info te geven en hem niet uit te maken voor van alles en nog wat .
dat is toch de bedoeling om info te geven .
en idd 19 is nog wat te jong , maar geef hem wat info over hoe of wat en breek een persoon niet af .

mvg

de meeste waren zelf nog maar 19 a 20 jaar toen ze hun eerste kuur zetten .
we zijn er om de persoon goeie info te geven en hem niet uit te maken voor van alles en nog wat .
dat is toch de bedoeling om info te geven .
en idd 19 is nog wat te jong , maar geef hem wat info over hoe of wat en breek een persoon niet af .

mvg

Dat de meesten iets gedaan hebben is natuurlijk geen excuus. Mijn moeder zei dan altijd "Als iemand in de sloot springt, spring jij er ook in?" en dan zei ik altijd bijdehand "Ja om hem te redden". :)
Maar goed, ik ben het wel met je eens dat hij goeie info moet krijgen MAAR het is tegen de regels om advies te geven aan iemand onder de 20/21

Dat de meesten iets gedaan hebben is natuurlijk geen excuus. Mijn moeder zei dan altijd "Als iemand in de sloot springt, spring jij er ook in?" en dan zei ik altijd bijdehand "Ja om hem te redden". :)
Maar goed, ik ben het wel met je eens dat hij goeie info moet krijgen MAAR het is tegen de regels om advies te geven aan iemand onder de 20/21

moest wel even lachen ;)

Te jong is te jong, klaar..

Geen advies onder 20, lees de regels.

Dicht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven