Even een vraagje, wat raden jullie mij aan een kuur van spullen o.a. Organon of spullen van een undergroundlab.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
remy187 zei:Ben net begonnen met een kuur van GG.
Ben net een week bezig en ik kan maar 1 ding zeggen echt TOP spul...
remy187 zei:Je hebt zeker gelijk zal het onthouden..
Maar ze vragen hier om mijn mening en dit is de eerste keer dat ik spullen van een undergroundlab gebruik.Was er eerst wat huiverig voor zeker toen ik het in mijn handen kreeg het zag er echt goedkoop uit tegenover spullen van bijv, organon.
Heb ook eerst gekeken of het wel echt was voor ik ermee begon.
Maar dit is mijn mening dat het top is en als ik de volgende keer spullen van een ander lab probeer geef ik ook mijn mening.

remy187 zei:
Pumpin' zei:ik neem aan dat je niet fulltime getraind heb de afgelopen jaren.. met die lentgte, gewicht en aantal kuren...??

Jizza zei:1.76 en 74 kilo?
Heb je de eerste twee kuurtjes liggen slapen?

remy187 zei:Even een vraagje, wat raden jullie mij aan een kuur van spullen o.a. Organon of spullen van een undergroundlab.
big kelvin zei:Ik raad je aan info te winne over de spullen voor je eraan begint en als je dat goed doet dan weet jij wel welke voor jou het beste is en aangezien ik niet vervelend wil zijn je hebt 7 post hier en je wil al gaan kuren ik weet niet wat je op het moment denkt of hoe je eruit ziet wat je status zijn hoe oud je bent maar probeer er naturel alles uit te halen.
spot onD.D. zei: