Fitness Seller

Kuur merk spullen of undergroundlab.

Ik raad je aan info te winne over de spullen voor je eraan begint en als je dat goed doet dan weet jij wel welke voor jou het beste is en aangezien ik niet vervelend wil zijn je hebt 7 post hier en je wil al gaan kuren ik weet niet wat je op het moment denkt of hoe je eruit ziet wat je status zijn hoe oud je bent maar probeer er naturel alles uit te halen.

Tja Human grade is uiteraard een perfecte keuze als je voor 100% steriel en 100% goed gedoseerd gaat.....

Helaas zijn er veel fakes in omloop, en ben je een stukkie duurder uit tenzij je de amps in dozen tegelijk gaat aanslepen.

Ikzelf heb goede ervaringen met UG, dus ik daar ligt mijn keuze.

Trouwens jij bent toch net met een kuur bezig van GG?

remy187 zei:
Ben net begonnen met een kuur van GG.
Ben net een week bezig en ik kan maar 1 ding zeggen echt TOP spul...

remy187 zei:
Je hebt zeker gelijk zal het onthouden..
Maar ze vragen hier om mijn mening en dit is de eerste keer dat ik spullen van een undergroundlab gebruik.Was er eerst wat huiverig voor zeker toen ik het in mijn handen kreeg het zag er echt goedkoop uit tegenover spullen van bijv, organon.
Heb ook eerst gekeken of het wel echt was voor ik ermee begon.
Maar dit is mijn mening dat het top is en als ik de volgende keer spullen van een ander lab probeer geef ik ook mijn mening.

Ben je nu gewoon uit je nek aan het lullen of heeft iemand een 2e accountje aangemaakt om een bepaald merk aan te gaan lopen prijzen? :cool:

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=42992

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik ben een week bezig met een kuur van gg, maar ik heb vanuit Egypte spullen van organon en scherring meegenomen en ik was gewoon benieuwd wat nu het beste zou werken.
Ik ben trouwens 28, en dit is mijn 3e kuur.
Ik weeg nu 74 maar het is alweer goed omhoog aan het gaan.

hoe lang ben je dan?

Ik ben 1.76 lang..

1.76 en 74 kilo?

Heb je de eerste twee kuurtjes liggen slapen?

remy187 zei:
Even een vraagje, wat raden jullie mij aan een kuur van spullen o.a. Organon of spullen van een undergroundlab.

Beetje een vraag naar de bekende weg eigelijk. Natuurlijk kies je voor Organon als je daar aan kan komen, dat is altijd goed.

Pas wel op dat je geen fakes krijgt dus kopen bij iemand die je goed kent. Als je bij iemand koopt die je niet kan vertrouwen kan je beter wel voor spullen van een UG lab gaan want dat wordt minder nagemaakt dan de orginele spullen.

big kelvin zei:
Ik raad je aan info te winne over de spullen voor je eraan begint en als je dat goed doet dan weet jij wel welke voor jou het beste is en aangezien ik niet vervelend wil zijn je hebt 7 post hier en je wil al gaan kuren ik weet niet wat je op het moment denkt of hoe je eruit ziet wat je status zijn hoe oud je bent maar probeer er naturel alles uit te halen.

Wat een onzin weer. Alsof het aantal posts hier evenredig is met de kennis van AS.

Nee zeker niet maar de laatste kuur was bijna 2jaar geleden.
Toen zat ik op een gewicht van 87 kilo.
Ben toen gestopt met trainen en weer terug naar 70kg.Ben nu weer een paar maanden rustig aan het trainen en sinds vorige week weer vol gas.

Dan zou ik eerst nog even een maandje of wat profiteren van je 'spiergeheugen' voordat je weer gaat kuren. :)

Dat zal niet gaan ben al begonnen met die kuur dus zal het ook af moeten maken.
Zal nog even uitleggen waarom ik met deze vraag kwam..
Heb van Egypte sustanon, deca, en primoteston meegenomen.Toen ik thuis was heb ik op internet zitten kijken of mijn spullen echt of fake waren.Mede door deze site [Link niet meer beschikbaar] dacht ik dat ik fake had gekocht.En ging daarom opzoek naar goed spul.Hierdoor ben ik aan GG gekomen en vorige week begonnen met mijn kuur.
Toen ik begon woog ik 72 en nu al een dikke 75 en ik voel me er goed bij.Iedereen ziet het al en zo goed heeft het bij mij nog nooit gewerkt terwijl mijn andere kuurtjes van Organon enzo waren.Als ik moet geloven wat ze hier over de Sustanon van Nile zeggen heb ik toch geen fake maar echte gekocht in Egypte.
Vandaar mijn vraag of de kwaliteit van underground labs beter is dan die van merk spullen.

Ik heb eigelijk nog geen antwoord op mijn vraag, is de kwaliteit van de werkende stof in bijv, sustanon van een merk als Organon beter als van een Ulab.

sustanon is sustanon kerel, 250 mg sustanon in organon is hetzelfde als 250 mg sustanon van een UG lab.

organon is echter volgens de hoogste standaarden kwa hygiene ed gemaakt, bij UG labs is dat natuurlijk altijd wat minder. maar ja dan moet je eerst nog echte organon sust zien te krijgen

Dank je, dat wou ik weten..

Terug
Naar boven