XXL Nutrition

kuur met oxy

builder

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
dag mensen,

ben weer aan t brainstormen voor de volgende kuur.
had deze in gedachten

wk1-6 sustanon 500mg pw
wk1-10 boldenone 600mg pw
wk1-6 oxymetholone 50-100mg ed
wk7-10 test enthaat 750mg pw

nakuur met nolva, clomid en supps

een wedstrijd bodybuilder raade mij aan na week 6 van sustanon naar test enthaat over te schakelen en deze op 750mg pw te houden om de oxy op te vangen.
maar nu denk ik of vier week enanthaat wil zin heeft ??? omdat het een lange ester is.
wat is jullie mening daar over?
en heb begin dit jaar ook al eens gekuurd met sustanon en boldenone.
zou dit nu alweer goed aanslaan?
overigens wil de kuur pas ergens in febuari volgend jaar starten.
mn vorige kuur bestond uit test enthaat/deca/dbol/winstrol depot.

op en aanmerkingen zijn welkom.

alvast bedankt

Dan deed ik het als volgt.

Week 1 t/m 6 sust of enanthaat 500 of 750mg
week 1 t/m 10 deca 400mg
week 1 tot en met 4 dboll 40mg per dag

Als je dan tog lekker wil knallen en je niet weet of je weer goed gaat reageren op de bold. zou ik switchen naar deca.
En wat van de oxy wil je eigenlijk opvangen met die enanthaat..het vocht?

Maar als dit al je derde kuur is van dit jaar zou ik eens rustig aan doen of mischien compleet wat anders doen en bv test met tren.

Groeten M.

• Topic Starter Topic Starter
Infinity zei:
Dan deed ik het als volgt.

Week 1 t/m 6 sust of enanthaat 500 of 750mg
week 1 t/m 10 deca 400mg
week 1 tot en met 4 dboll 40mg per dag

Als je dan tog lekker wil knallen en je niet weet of je weer goed gaat reageren op de bold. zou ik switchen naar deca.
En wat van de oxy wil je eigenlijk opvangen met die enanthaat..het vocht?

Maar als dit al je derde kuur is van dit jaar zou ik eens rustig aan doen of mischien compleet wat anders doen en bv test met tren.

Groeten M.

dat is dan bijna mn vorige kuur wat jij voorsteld.
no offense :D
maar deca heb ik net gehad en dboll heb ik nu al drie keer gehad en ben ik nu wel beu.
en goed lezen bro.
de kuur is voor volgend jaar. :D
maar test+tren zou ook een mogelijk zijn.

in wk 6 switchen naar enth lijkt me onzinnig. wellicht dat het effect heeft als je langer doorkuurt icm met hgh ofzo maar zo zie ik het nut er echt niet van in.

oxy op 4wkn houden maar wrom geen dbol in plaats daarvan.

als test/tren een optie voor je is, volg mijn en D.D's log maar zou ik zeggen. ;)

Dat switchen is idd onzin en zou ik dus ook niet doen....iig niet na zo'n korte tijd dan.:p

ik zou bij sus blijven slaat(bij mij)veel beter aan als enth
let op voor de EQ flu:D

@ dream
mischien is dat dan idd beter om het bij sust te houden.
mij lijkt het beter om dan de sust te verhogen naar 750mg pw zodra ik met de oxy stop.
meesten zouden zeggen dat ik de oxy met tren op moet vangen.
maar 4 middelen in 1 kuur vind ik eigenlijk veel teveel.
en hoor van mensen om me heen dat als je na het oxy gebruik je test inname wat verhoogt je het massa verlies van de oxy goed tegen kan gaan.

je test inname verhogen om verlies aan oxy tegen te gaan?
voordat je verhoogde test inname volledig tot uiting komt is werking/resultaat van onxy tabs al lang en breed verdwenen

Idd...ben het wéér met die slome Dennis eens.....begint vervelend te worden.:D

Verhogen om een oral zoals oxy of dbol op te vangen is onzin.....je gebruikt een oral omdat je een kickstart wil(in normale gevallen dan)om vervolgens verder te kuren op de middelen die later pas goed aanslaan.

maargoed.
hoor toch vaak dat mensen na hun oxy gebruik er iets extra,s achteraan zetten omdat oxy zo heftig is en je lichaam erna iets nodig hebt om op door te gaan.
dus weet niet of dat wel onzin is.

dus kan de kuur t beste zo laten?

wk1-10 sustanon 500mg pw
wk1-10 boldenone 600mg pw
wk1tm6 oxymetholone 50-100mg ed

builder zei:
maargoed.
hoor toch vaak dat mensen na hun oxy gebruik er iets extra,s achteraan zetten omdat oxy zo heftig is en je lichaam erna iets nodig hebt om op door te gaan.
dus weet niet of dat wel onzin is.

Ik weet het wel,bro.;)

Je hebt op zich al een grot deel van de trage ester van de sustanon die akief is dsu door over te gaan op enanthate zal er voor zorgen dat de concentratie aa test langzaam weer omhoog gaat. Dit zal er voor zorgen dat je lichaam niet snel de werkende stof van de oxy zal missen, je zou het bv ook om kunnen draaien, week 1-6 500mg test enanthate (hie rheb j etoch al de snelle werking van de oxy en na en week of 6 overschakellen op 750mg sustanon.

Ik zou die oxy zelf 4 weken doen omdat ik er gek van word maar zo ziet je kuur er knap uit,kerel.

Succes!

ok thanks bro.
en hoezo word je gek van die oxy dan?

Ik word er bloedchaggerijnig van en mega opgefokt.

Als iemand me al te lang aankijkt wil ik em al voor zn kaken knallen en das niet goed...:o

Ik doe het daarom maar een paar weken en zodra ik chaggie word kap ik ermee.

Testo zei:
Ik word er bloedchaggerijnig van en mega opgefokt.
Als iemand me al te lang aankijkt wil ik em al voor zn kaken knallen en das niet goed...:o
Ik doe het daarom maar een paar weken en zodra ik chaggie word kap ik ermee.
ghehehehe, leuk goedje precies :D:D:D:p

haha vast wel :D

Terug
Naar boven