AndroidHealthClinic

kuur na bridge

BBbover

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
10%
Hee,

Ik ben boyd 21jaar en heb zaterdag mijn laatste injectie 500mg test gezet.
Mijn kuurtje was:
1-10 500mg test E
1-6 50mg dianabol
Vanaf week 12 zou ik arofixen nemen,
Alleen zit ik eraan te denken om mijn kuur een week of 4 te gaan bridgen op 250mg/ew
En daarna deze kuur te gaan volgen:
1-16 500mg test E
1-12 400mg tren
12-16 50mg winny

Ik heb al een keer eerder op 40mg winny gekuurt alleen werd ik goed Ziek halverwege de kuur.

Mijn stats voor mijn kuur waren 84kg en is nu 90kg met een veel lagere vetpercentage van ongeveer 10/12%.
Mijn doel is om na de kuur 95kg over te houden.

Hoe word er hier over gedacht??

Laatst bewerkt:
Bridgen minima op 125mg test en 6 weken,beter 8 weken.Haal merknaam ff weg bespaart je strafpunten :)
De d-boll 4 weken is genoeg,ik zou van week 10 tem week 16 bridgen en dan terug knallen en de test op 250 nemen met 400 tren ivm sides vd tren de test zo laag mogelijk.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Bridgen minima op 125mg test en 6 weken,beter 8 weken.Haal merknaam ff weg bespaart je strafpunten :)
De d-boll 4 weken is genoeg,ik zou van week 10 tem week 16 bridgen en dan terug knallen en de test op 250 nemen met 400 tren ivm sides vd tren de test zo laag mogelijk.

Bridge doe ik dan ook op minimaal 125 of bedoel je max 125?
De dboll heb ik al allemaal al achterover gegooid, 6 weken ging goed!

hij bedoelt maximaal ja, 125 is zat voor een bridge. D-bol zou ik ook gewoon lekker 6 weken pakken. Als je gaat bridgen is 4 weken opzich wel oke alleen had ik de kuur erna wat anders aangepakt
250 test 1-10
200 tren 1-10
400 primo 1-10
dan kan je de winny achterwege laten. Heb je HCG al mee laten lopen? zo niet meteen doen tot 2 weken na je kuur, zo ja goedzo en doortrekken.

je bent 21 jaar ? zou zeker niet bridgen als ik jou was ! laat je lichaam lekker herstellen en neem over 3 maanden weer een kuurtje , of ga je een wedstijd pakken over 3 maanden ?
neem aan dat je ook noch een keer kids wil toch, .

hij bedoelt maximaal ja, 125 is zat voor een bridge. D-bol zou ik ook gewoon lekker 6 weken pakken. Als je gaat bridgen is 4 weken opzich wel oke alleen had ik de kuur erna wat anders aangepakt
250 test 1-10
200 tren 1-10
400 primo 1-10
dan kan je de winny achterwege laten. Heb je HCG al mee laten lopen? zo niet meteen doen tot 2 weken na je kuur, zo ja goedzo en doortrekken.

Dankjewel, Dan zal ik het hierop houden ipv winny, HCG start ik idd ook nog na de bridge.
Test trouwens niet langer door laten trekken?

je bent 21 jaar ? zou zeker niet bridgen als ik jou was ! laat je lichaam lekker herstellen en neem over 3 maanden weer een kuurtje , of ga je een wedstijd pakken over 3 maanden ?
neem aan dat je ook noch een keer kids wil toch, .

Geen wedstrijd in de planning, eerst een monster worden en dan later misschien over wedstrijden na denken..
En heb sowiezo al een gezond dochtertje...

Dit is pas je eerste echte kuur. Ik zou dan gewoon stoppen en herstellen en dan pas weer beginnen.

Dit is pas je eerste echte kuur. Ik zou dan gewoon stoppen en herstellen en dan pas weer beginnen.

Natuurlijk dan ga je off, krijg je een dip, gewicht en kracht valt terug.
Dan kan je beter laag gaan bridgen zodat je enigzins nog een beetje herstel hebt zonder de dip enz. En omdat ik het hier tog voorlopig niet bij zal laten...

Of zie ik dat verkeerd..

ja dat zie je verkeerd ! je zal toch een keer moeten stoppen toch , de dip wordt 2 x zo erg en je zal een heleboel gewonnen massa inleveren.

Dan kan je beter laag gaan bridgen zodat je enigzins nog een beetje herstel hebt zonder de dip enz. En omdat ik het hier tog voorlopig niet bij zal laten...

Of zie ik dat verkeerd..

Dus jij denkt nu ik ben 21 en ga de rest van me leven on blijven? Als je langer kuurt duurt je herstel ook langer. Ik begrijp dat je nu denkt ik wil on blijven want het gaat nu lekker enzo, maar dat vind ik niet verstandig

Of zie ik dat verkeerd..

Wat versta jij onder enigszins nog een beetje herstel?
Je eigen test productie ligt dan nog steeds plat hor, cholesterol levels en leverwaarden zullen wel wat herstellen.
Maar dat is ook van korte duur als je na 6 weken weer op high dose over gaat. ;)

Stoppen en herstellen, dan kun je evt. gaan denken aan een volgende kuur.

ja als je blijft voortdoen gebruik dan 500 iu hcg wekelijks.
Je herstel zal beduidend moeilijker worden dan na 1 kuur maar je zal alle massa wel houden, als je off gaat is 20 tot 30 procent binnekort verloren massa, als je zoals een gek eet, dan kan je het beperken tot 20 procent. Maar bridgen is vrijwel alles houden en binnen 6 weken weer massa bouwen.

maar als je niet voor wedstrijd gaat raad ik je aan off te gaan, er is nix mis met een deel te verliezen en je lichaam te respecteren en te laten herstellen. Doorgaan zijn serieuse risico's he sta daar bij stil

ik zou lekker doorgaan halfjaar on halfjaar off zo ben je veel mindr een stoplicht aan uit aan uit aan uit vind ik zelf gezonder

Terug
Naar boven