Fitness Seller

Kuur na bridge

Al Calogero

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
People,

Ik ben net klaar met een kuur Test250/Tren400/Mast400 en ga nu mn tweede bridge week in met 250 test. Ikwil uiteindelijk 4 weken bridgen en dan mn tweede kuur meteen erachter aan. Voeding en cardio steekt goed inelkaar en ben diepp in vp gedaald en echtt stukken strakker geworden. Doel wat ik voor ogen had is tot nu toe bereikt maar wil nog dieper in mn vp en nog iets harder.

Ik zat nu te denken na mn bridge verder te gaan met Test250/Tren400/Primo400 en evt Mast200

Ikwil alles met lange esthers doen en wil niet meer als om de drie dagen prikken, wil dat het nog leuk blijft :p

Iemand tips of ervaringen met zo'n kuur?
Mast erbij doen? en heeft Primo samen met Tren nog wel een flinke meerwaarde?

Gene die reageren, thnx voor hulp

Zou de Tren verhogen naar 600 als je de eerste keer geen tot weinig sides had

Ja ik vind je doseringen ook erg laag. Zeker mast op 200 doet eigenlijk niks. 400 Primo is ook veel te weinig. Ik zou 1 van de 2 kiezen en flink verhogen.

• Topic Starter Topic Starter
Sides van tren op 400 was vorige x wel te doen alleen erg kortsf zei iedereen, standaard zaken :p
Mast en primo niet samen dus? Ik heb wel eens een tren 200 samen met test gedaan maar nu tren met mast erbij, alles ziet stukken beter uit, lijnen komen beter uit, aderen stukken dikker en veel meer zichtbaar. Is een combi van voeding van aas verwacht ik.

Iemand ervaring met primo en tren, wat kan je verwachten? Lees dat het vrij mild is? Primo is shitty duur, wil het alleen pakken op 400 als ik weet of lees met ervaringen dat et een betere combi is al tren met mast

Laatst bewerkt:
Op 400 heeft het geen nut man naast de test en tren.

Waarom wil je je test zo laag houden?

Ik zou iets doen als dit:

Test 750
Tren 400
Mast 600

Op 400 heeft het geen nut man naast de test en tren.

Waarom wil je je test zo laag houden?

Ik zou iets doen als dit:

Test 750
Tren 400
Mast 600

omdat ie aan het cutten is, beetje overbodig zoveel test - kan je beter mee bulken imo.

ik zou het zo doen;

tren 600mg
mast 400mg
test 375mg

omdat ie aan het cutten is, beetje overbodig zoveel test - kan je beter mee bulken imo.

ik zou het zo doen;

tren 600mg
mast 400mg
test 375mg

Oh sorry ik dacht dat het een bulk was. Vandaar mijn vraag waarom hij maar 250 test wilde zetten.

Maar dan vind ik 600 tren ook overbodig.

Test heeft me bij de vorige twee kuren op 500 flink wat voller gemaakt en zag er niet mooi uit, heel vochtig/waterig. Tijdens mn cut wil ik test zo laag mogelijk en tren zo hoog mogelijk. Dan ga ik waars weer hetzelfde doen als mn eerste kuur 12 weken geleden alleen met de tren hoger en mast 400 zoals eerst.
Ik lees idd dat primo samen met tren niet echt een toegevoegde waarde geeft. Nice, scheelt me weer flink geld.

Test 250
Tren 600
Mast 400

Waars gaat dit em worden. Zou dit handig zijn om nog dieper in vp te gaan?

Test heeft me bij de vorige twee kuren op 500 flink wat voller gemaakt en zag er niet mooi uit, heel vochtig/waterig. Tijdens mn cut wil ik test zo laag mogelijk en tren zo hoog mogelijk. Dan ga ik waars weer hetzelfde doen als mn eerste kuur 12 weken geleden alleen met de tren hoger en mast 400 zoals eerst.
Ik lees idd dat primo samen met tren niet echt een toegevoegde waarde geeft. Nice, scheelt me weer flink geld.

Test 250
Tren 600
Mast 400

Waars gaat dit em worden. Zou dit handig zijn om nog dieper in vp te gaan?

Zo zou ik hem zelf ook doen:)

(Minus de mast maar dat komt omdat kracht mijn hoofddoel is en mast daar weinig aan doet)

Jawel, tren voor de kracht idd en mast voor de harde en echt droge look.

Iemand tips wat ik er bij kan pakken als preventie tegen gyno/schijfjes? Had hier bij mn eerste paar weken erg last van en nu na nolva en letro eindelijk weggekregen. Aan te raden om nolva op 20mg als preventie te pakken?

Jawel, tren voor de kracht idd en mast voor de harde en echt droge look.

Iemand tips wat ik er bij kan pakken als preventie tegen gyno/schijfjes? Had hier bij mn eerste paar weken erg last van en nu na nolva en letro eindelijk weggekregen. Aan te raden om nolva op 20mg als preventie te pakken?

adex 0,5 e3d en nolva ed 10mg moet genoeg zijn

Thnx Karon, ik denk dat ik eod of e3d 0,5 adex probeer en met nolva wacht. Lees dat nolva preventief spiertoename tegen gaat en het in een kuur preventief niet het meest gunstige is

Thnx Karon, ik denk dat ik eod of e3d 0,5 adex probeer en met nolva wacht. Lees dat nolva preventief spiertoename tegen gaat en het in een kuur preventief niet het meest gunstige is

Dat is broscience, nolva houdt zeker niet je gains tegen. Te veel AI wel, zou zeker op e3d beginnen want het is erg makkelijk om arimidex te overdoseren. Sterker nog nolvadex is zelfs goed voor je HDL/Lipiden/cholesterol, zijn mensen die daarom nolvadex met hun kuur mee laten lopen.

Terug
Naar boven