supersized
Huge Freak
- Waardering
- 338
Beste buffels,
Inmiddels zit ik in mijn nakuur van 12 weken test e 500mg per week.
Ik heb niets aan de kuur overgehouden, tijdens de kuur ben ik 2 keer ontzettend ziek geworden en dit heeft mij ook ontzettend gedemotiveerd destijds. Kilos vlogen er in een paar dagen af en zodra ik weer wat had opgebouwd vloog het er weer af!
Ik wil een tweede kuur gaan beginnen over een half jaar. Die tijd wil ik ook gebruiken om me goed in te lezen en er goed voorbereid in te gaan en er ditmaal alles uit te halen.
Gezien ik tot die tijd flink ga bulken wil ik beginnen met een cutkuur en deze vervolgens laten overlopen in een bulkkuur. Ik ben van plan om 20 weken te gaan kuren met de volgende combi: winstrol, test-e en deca.
Ik zat zo te denken aan deze indeling:
1-10 winny, hoeveelheid staat nog niet vast
1-10 test-e 250 mg per week
11-20 test-e 500 mg per week
11-18 deca 200 mg per week
23-26 nakuur...??
Alvast bedankt voor alle reacties en hulp!
Inmiddels zit ik in mijn nakuur van 12 weken test e 500mg per week.
Ik heb niets aan de kuur overgehouden, tijdens de kuur ben ik 2 keer ontzettend ziek geworden en dit heeft mij ook ontzettend gedemotiveerd destijds. Kilos vlogen er in een paar dagen af en zodra ik weer wat had opgebouwd vloog het er weer af!
Ik wil een tweede kuur gaan beginnen over een half jaar. Die tijd wil ik ook gebruiken om me goed in te lezen en er goed voorbereid in te gaan en er ditmaal alles uit te halen.
Gezien ik tot die tijd flink ga bulken wil ik beginnen met een cutkuur en deze vervolgens laten overlopen in een bulkkuur. Ik ben van plan om 20 weken te gaan kuren met de volgende combi: winstrol, test-e en deca.
Ik zat zo te denken aan deze indeling:
1-10 winny, hoeveelheid staat nog niet vast
1-10 test-e 250 mg per week
11-20 test-e 500 mg per week
11-18 deca 200 mg per week
23-26 nakuur...??
Alvast bedankt voor alle reacties en hulp!