MuscleMeat

kuur nr 2

• Topic Starter Topic Starter
Dan is dit geen verkeerd voorstel:
1-4 Winny 30mg ED
1-8 Tren E 200mg EW
1-10 Test E 500mg EW
7-11 Provi 50mg ED
12-15 Arofixen 1 tab ED

provi is een optie, zou het echter wel doen tegen bloat en tegen oestrogenen bijwerkingen

---------- Post toegevoegd Tue 29 Nov 2011 om 16:45 ----------

als je wil cutten is het wil ideaal..

dit lijkt me ook een goed idee, hiermee kan je denk ik goed cutten en ook nog es wat extra kilotjes pakken

---------- Post toegevoegd Tue 29 Nov 2011 om 16:47 ----------

dus het idee van een cutcycle laten overlopen in een bulkcycle is vergezocht?

dit lijkt me ook een goed idee, hiermee kan je denk ik goed cutten en ook nog es wat extra kilotjes pakken

---------- Post toegevoegd Tue 29 Nov 2011 om 16:47 ----------

dus het idee van een cutcycle laten overlopen in een bulkcycle is vergezocht?

dan zou je moeten bridgen of iets denk ik.. heb daar geen ervaring mee

pm anders even met redbull74, die kan jou zeker wel antwoord geven

ok, thanks voor de antwoorden dusver. Uiteraard moet ik me nog flink gaan verdiepen dit was wel te merken. Ik wil het dan ook niet gaan overhaasten.

hoe zit je mentaal, hoe is je persoonlijke situatie de laatste tijd( maanden )

Dit zijn factoren waar je sterk rekening mee moet houden als je aan de tren gaat.

ik doe momenteel als tweede kuur tren (ben nu net klaar met 10 weken, heb nog 2 weken test-e) en dit bevalt me prima. heb zon 200-300 tren-e EW gedaan en moet zeggen echt lean mass hoor .

hoe zit je mentaal, hoe is je persoonlijke situatie de laatste tijd( maanden )

Dit zijn factoren waar je sterk rekening mee moet houden als je aan de tren gaat.

mocht ik het gaan nemen dan wel laag gedoseerd maar niets staat nog vast, eerst mn huiswerk maken en een goed beeld krijgen van wat tren precies is en doet met je. maar als ik het goed begrijp heeft tren dus ook veel invloed op de massa tussen je oren??

Terug
Naar boven