XXL Nutrition

Kuur nr3

dickface

Cool Novice
Waardering
0
mijn stats zijn : 30j, 1.81m, 89kg, en bf 14%

had gedacht een volgend kuurtje te beginnen, zijnde

week 1 - 8 : 400mg deca + 500mg test enanthate
vanaf week 4 - 8 : 50mg winstrol

week 10 : 280 mg nolva
week 11-12 : 140mg nolva

mijn gedacht was eerst om de kuur over 10 weken te doen, en pas vanaf week 13 de nakuur te starten, maar ik denk dat ze dan wa zwaar wordt
zouden 8 weken niet voldoende zijn

iemand aanpassingen of ziet ze er goed uit, heb terug deca, winstrol genomen zoals mijn vorige kuur, enkel nu de enanthate ipv sustanon toen, en toen ook naposim bijgenomen nu ga ik die eraf laten

had vorige keer ook geen nakuur, bijgevolg van de 11kilo maar een 4 tal overgehouden

graag reacties

dickface zei:

mijn gedacht was eerst om de kuur over 10 weken te doen, en pas vanaf week 13 de nakuur te starten, maar ik denk dat ze dan wa zwaar wordt

iemand aanpassingen of ziet ze er goed uit, heb terug deca, winstrol genomen zoals mijn vorige kuur, enkel nu de enanthate ipv sustanon toen, en toen ook naposim bijgenomen nu ga ik die eraf laten

had vorige keer ook geen nakuur, bijgevolg van de 11kilo maar een 4 tal overgehouden

graag reacties

Kuur ziet er op zich wel redelijk uit, al zal het resultaat ook wel een beetje afhangen van hoe lang de vorige kuur geleden is genopmen en in welke hoeveelheden die is geweest. Maar denk dat je op deze wijze een aardige kuur hebt samen gesteld. Ik zou hem alleen naar minimaal 10 weken doortrekken en de laatste week gebruiken om terug te zakkenin de enanthate en de deca en wellicht na de kuur wat clenbuterol nemen om zo ervoor te zorgen je nieuwe massa vast te houden.

JK
Mister Holland 2003

• Topic Starter Topic Starter
ws ik vergeten te vermelden, die clenbutol ligt ook klaar (geen tabs maar de pompfles), maar neem ik die pas na de kuur, of start ik er eerder mee ? moet je de clen ook op en afbouwen, over hoelang, heb hem ooit eens alleen genomen ism cardio, en toen heb ik 3 weken lang iedere dag een soeplepel genomen, smorgens, wan't als ik het s'avonds doe slaap ik geen reet ...

mijn vorige kuur is juist een jaar geleden, en de hoeveelheid was wel iets minder, maar ook 8 weken

heb wel zo'n 5maanden geleden gedurende 3 weken enkele deca's ingespoten, waarvan ik denk dat het niet verstandig geweest is , maar wel maar deca alleen

Is dat niet wat kort 8 weken ? Met die sustanon kan dat wel maar dit word wel wat krap dag.

Die clenbuterol waar u het over hebt zal waarschijnlijk ventipulmin zijn?

week 1 - 10 : 400mg deca + 500mg test enanthate
vanaf week 6 - 10 : Winstrol 1 om dag

week 12 - 13 : 100 mg clomid
week 13 - 14 : 50 mg clomid Begin week 13 HCG 2500 iu 5 dagen later nog eens 2500 iu 5 dagen later 1250 en nog eens 5 dagen later 1250

De winstrol zou ik ampullen nemen.

Wanneer clenbuterol ventipulmin is zou 2 dagen 2 duwtjes nemen en dan 2 dagen af
Dit beginnende vanaf week 6 tot 10

dickface zei:

graag reacties

Wat dacht je: ik heb vorige keer geen nakuur gedaan laat ik nu maar een 36-voudige dosis nemen? :p

die clen is ventipulmin, dat klopt, rechtstreeks van de apotheek dus goed spul ...

wat de clomid betreft, ik heb nu de nolva al liggen, had deze besteld daar ik zoveel negatieve reacties op de clomid tegenkwam

raad jij deze nu helemaal af, of waarom geen nolva maar clomid ? of kan ik gewoon de nolva doen ... toch graag even jou idee hiervan ?

en jij zou dus ook de winstrol verhogen, het is de winstrol depot he die ik nu heb, amp van 50mg, nu in mijn schema dus 1 x per week 1 amp, en deze zou jij optrekken tot om de dag 1 amp ? hierbij ook enige uitleg graag ... vind het persoonlijk zoveel

alvast bedankt voor je mening

winstrol depot om de dag = standaard gegeven.

(dus niet 1 keer per week)

normaal moet winstrol voor goed te zijn elke dag gezed worden dit zou perfecte werking moeten geven maar 7 keer in de week is wat veel. Met 1 om dag blijft werking ook zo goed als constant. 1 keer in de week winstrol heeft geen nut omwille van halfwaarde tijd. Nolvadex is goed tegen gyno maar door winstrol erbij zal u hier weinig geen last van hebben en clomid zorgt beter voor eigen testosteron peil terug goed te krijgen samen met hcg en ook voor behouden van spier.

Ventipulmin wat is apothekerprijs ( begin niet te zeggen dat ik naar aas prijzen vragen ik vraag naar apothekerprijs mijn vraag zou ook kunnen zijn wat kosten apsirientjes )

Veel plezier met u kuur

bocca zei:
normaal moet winstrol voor goed te zijn elke dag gezed worden dit zou perfecte werking moeten geven maar 7 keer in de week is wat veel. Met 1 om dag blijft werking ook zo goed als constant. 1 keer in de week winstrol heeft geen nut omwille van halfwaarde tijd. Nolvadex is goed tegen gyno maar door winstrol erbij zal u hier weinig geen last van hebben en clomid zorgt beter voor eigen testosteron peil terug goed te krijgen samen met hcg en ook voor behouden van spier.

Ventipulmin wat is apothekerprijs ( begin niet te zeggen dat ik naar aas prijzen vragen ik vraag naar apothekerprijs mijn vraag zou ook kunnen zijn wat kosten apsirientjes )

Veel plezier met u kuur

50€ op de kop, hebt wel voorschriftje nodig van een veearts he, kost ook nog es 15€ geloof ik

1 voorschot en laat daar 10 flessen opzetten :)

schema weer aangepast ...

voila, met dit schema ben ik vandaag gestart, is toch weer een redelijke aanpasing tov mijn eerste post, maar heb jullie reacties nog even besproken met de man van de sportschool, en zo zijn we bij dit schema gekomen waar hij dus enkele aanpassingen in gedaan heeft, laat de reacties maar komen

is de nakuur voldoende, mijn lev kan geen hcg leveren, wel pregnyl, ...

de reden dat ik de clen vanaf het begin ga nemen is dat ik veel cardio ga doen, 's morgens joggen +-30 min a 45min, plus om de 2 dagen cardio in de school ipv trainen met de halters, en dat ik zo hoop veel droger te komen dan dat ik hem bvb pas start op week 6

hij raadde me ook aan om du sde winstrol vanaf 3 te nemen, 6 weken lang zodat er een op en afbouwfase is ...

schema :

Week 1-2

MA 200mg Deca eetlepel Clenbutrol
DI eetlepel Clenbutrol
WO 250mg Test Enanthate
DO
VR 200mg Deca eetlepel Clenbutrol
ZA eetlepel Clenbutrol
ZO 250mg Test Enanthate

Week 3-4-5-6-7-8

DI 50mg Winstrol eetlepel Clenbutrol
WO 250mg Test Enanthate
DO 50mg Winstrol
ZA 50mg Winstrol eetlepel Clenbutrol
ZO 250mg Test Enanthate

Week 9-10

DI eetlepel Clenbutrol
WO 250mg Test Enanthate eetlepel Clenbutrol
DO eetlepel Clenbutrol
ZA eetlepel Clenbutrol
ZO 250mg Test Enanthate eetlepel Clenbutrol

Week 12-13

100mg clomid

Week 14-15

50mg clomid

hcg = pregnyl dus komt goed
schema ziet er voor de rest goed uit!

pregnyl 5000 zie ik hier op voorschrift staan, wil dt zeggen 5000iu ? en hoe zou dan een schema er uitzien samen met die clomid ?

2500 iu 2500 iu 1250 iu en nog eens 1250 iu
altijd 5 dagen tussenlaten
3 a 4 weken na u laatste deca beginnen ermee

ok, maar mag zo'n amp dan openblijven liggen die 5 dagen als ik maar een half injecteer ? en nadien als ik telkens 1/4 nodig heb ?

in de frigo veronderstel ik ...

5000 iu is wel veel normaal is het 2500 iu hier zal u moeten wachten op uitspraak van andere hier doe ik geen uitspraak over

Terug
Naar boven