MuscleMeat

Kuur nummer 2

Ketchup

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
116
Lengte
1m84
Massa
104kg
Vetpercentage
12%
Mijn eerste kuurtje is vrij hard tegengevallen http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/another-test-e-only-the-beginning-273403/
Heb echt niet gegained zoals het zou moeten, blijkbaar lagen mijn kcal toch wat te laag.

Maar ik ben nu dus mijn tweede kuur aan het plannen. Het doel is gewoon om er zoveel mogelijk massa op te plakken.

Stats zijn momenteel 1,84 op 97kg. Vetpercentage weet ik niet precies maar is zo'n 12-14%

Zo zou het eruit gaan zien:

wk1-12 500 test e
wk1-10 400 deca
wk1-5 40mg winny
wk1-13 2x250iu hcg p/w
wk14-17 20mg nolvadex

Maar was nu aan het denken om de deca te vervangen door boldenon, goed plan of niet?

Mijn (nieuwe) voedingsschema zal ik hier ook nog plaatsen. Heb net te horen gekregen dat mijn huidige op niet veel trekt.

Alle tips, ervaringen, info,... zijn meer dan welkom :cool:

Laatst bewerkt:
keurig!!!
en nu meer eten!!!
heb jj voedingsschemanu wel op orde?

Vind wel zwaar voor je tweede kuur, hou de deca op 200mg en vervang nolvadex voor arofixen

Mijn eerste kuurtje is vrij hard tegengevallen http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/another-test-e-only-the-beginning-273403/
Heb echt niet gegained zoals het zou moeten, blijkbaar lagen mijn kcal toch wat te laag.

Maar ik ben nu dus mijn tweede kuur aan het plannen. Het doel is gewoon om er zoveel mogelijk massa op te plakken.

Stats zijn momenteel 1,84 op 97kg. Vetpercentage weet ik niet precies maar is zo'n 12-14%

Zo zou het eruit gaan zien:

wk1-12 500 test e
wk1-10 400 deca
wk1-5 40mg winny
wk1-13 2x250iu hcg p/w
wk14-17 20mg nolvadex

Maar was nu aan het denken om de deca te vervangen door boldenon, goed plan of niet?

Mijn (nieuwe) voedingsschema zal ik hier ook nog plaatsen. Heb net te horen gekregen dat mijn huidige op niet veel trekt.

Alle tips, ervaringen, info,... zijn meer dan welkom :cool:

Heb die kuur ooit ook gedaan zonder de winny, gaje goed van gainen hoor maar hou een anti-e bij de hand (gyno gevaar!!!)

7 kilo vanaf April vind ik niet weinig, ik zou eerst wat lager in je vet gaan zitten voor je deze kuur neemt.

Winny en test
Primo/test
mast/ test zijn ook optie's zo maak je meer kans op schone gains. t.o Deca/Test.

• Topic Starter Topic Starter
Ok thanx voor de repy's so far.

Ik zal ook wat Proviron bijbestellen dan voor de zekerheid. Winstrol zelf kan niet aromatiseren maar is het nu ook anti-e ???

Dit is mijn voedingsschema dat ik momenteel nog gebruik

- 2 maïstortilla’s met blikje tonijn
- 100gram havermout met 2 scoops wey + melk
- 500 gram platte kaas + 120 gram havermout + 1 appel
- 350gram aardappels + 300gram kip (ongebakken gewicht)
- 1 zakje rijst + 300 gram kip (ongebakken gewicht)
- 4 eieren
- 1 kommetje cornflakes + melk
- 500 gram platte kaas

+ 1 liter chocomelk

En dit wordt ongeveer de nieuwe

proteine wheyshake met een zakje animal pack

100gram havermout met melk,2 bruine boterham met 3
eieren

4 bruine boterhammen met 100gr kipfilet

1 proteine shake met melk,100gram ongezouten noten

200gram aardappels +200gram groenten 200gram kip
(ongebakken gewicht)

blikje tonijn uitgelekt evt met je tortilla

vers fruit met 250gram kwark

1 zakje rijst + 200 gram kip en 200gr verse groenten
(ongebakken gewicht)

proteine shake met amino's

500 gram kwark en 100gram ongezouten noten

waarom is je kuur tegengevallen? je had toch 7 kg gewonnen of heb ik dat verkeerd gelezen.

Wel in week 8 ofzo ben ik toen beginnen eten als een gek. Gewicht is toen wel wat gestegen naar zo'n 95kg, maar was vooral vocht/vet.
Na de nakuur bleef daar maar zo'n 90 kg van over.

De laatste maanden heb ik wel mijn grootste vooruitgang ooit geboekt op korte tijd. Krijg de laatste weken regelmatig de vraag welke kuur ik mee bezig ben :D. Die vraag heb ik tijdens mijn eerste kuur nooit gekregen.

Maar goed dat is nu allemaal verleden tijd. Ben nu van plan om nog ff door te bulken dan mss lichte cut doen en dan wordt het tijd voor kuur nummer 2.

Ik zal dit topic alvast nog eens afstoffen.

Gewicht schommelt ondertussen rond de 100kg.
Ik ga stillaan cal. wat laten zaken om iets droger te worden, en dan is het zover.

Ik vind het te hoog voor een 2de kuur. Less is more hoor.
Als je al gevorderd bent kan je hoger gaan doseren maar hoe langer je laag kan doseren hoe beter.

Test 500 en deca 200 en wat dianabol.
Dan laat je vanaf week 8-12 wat proviron 50 mg meelopen.
Perfect en redelijk herstel. Nolva vind ik ook voldoende dan.

Dianabol zou ik liever vermijden, omdat je daar vooral veel vocht van vasthoudt.
Proviron zou ik idd ook meebestellen om eventuele aromatisatie tegen te gaan.

Alvast bedankt voor je input

opt*fen die chocomelk haha

De laatste maanden heb ik wel mijn grootste vooruitgang ooit geboekt op korte tijd. Krijg de laatste weken regelmatig de vraag welke kuur ik mee bezig ben :D. Die vraag heb ik tijdens mijn eerste kuur nooit gekregen.

Hoezo zou je in godsnaam gaan juicen als je nog naturel nog veel kilos pakt (zelfs nadat je hebt gekuurd)? Hou dat gewoon lekker aan..?

Hoezo zou je in godsnaam gaan juicen als je nog naturel nog veel kilos pakt (zelfs nadat je hebt gekuurd)? Hou dat gewoon lekker aan..?

Ja, je hebt mss wel een punt.
Maar ik heb een bepaald doel voor ogen, en zou graag tegen volgend jaar een bepaalde fysiek bereiken.

Tsja dan stel je dat een jaartje uit.. zoals sommige dat zo mooi zeggen dat bb een marathon is en niet een sprint ;)

• Like
Waarderingen: kix
Dianabol zou ik liever vermijden, omdat je daar vooral veel vocht van vasthoudt.
Proviron zou ik idd ook meebestellen om eventuele aromatisatie tegen te gaan.

Alvast bedankt voor je input

Als je bang voor vocht bent zou ik ook geen deca pakken. Maar let vooral goed op je voeding dan scheelt al een hoop vocht.

Ik zou de deca wel op 200 doen ipv 400.

Terug
Naar boven