AndroidHealthClinic

kuur om massa te pakken

lukkieboy

Novice
Waardering
0
week 1 tot 4dbol / 50mg ED
week 1 tot 12 bold / 750 EW
week 1 tot 12 sust / 750 EW
week 9 tot 15 winstrol / 100mg EOD

wat vinden jullie hier dan van
heb prof hulp gevraagd
:cool:

doel een kg of 10 pakken en van 12 naar 10 procent

ik ben 1.77
weeg 102
en momenteel sta ik op 12 procent bf
arm omtrek is 46
rst volgt nog :rolleyes:

Laatst bewerkt:
massa zal je zeker pakken, met deze kuur ;)

groeien zal je wel doen,maar ik kan je niet garanderen dat je vet % zal dalen...

ziet er lekker kuurtje uit :)

Vanaf 4de week HCg bij zetten 500iu om de 5 dagen . En iets achter de hand tegen vochtretentie ? femara / proviron / arimidex / .

Verder is dit een degelijke kuur waar je je doel mee zal halen kwa massa . Wil je echter degelijk in BF% dalen zal je voeding TOP moeten zijn ! En ook na de kuur goed aan moeten houden !

een paar opmerkingen:
(weet helemaal niets van je, maar je zult wel, althans hoop ik, geen kleine jongen zijn anders stel je zon kuur niet voor)
-waarom sust ipv enath? met sust erbij zou je in beginsel vanwege prop ester geen oral hoeven nemen als kickstart.
- zou eq iets hoger doseren, misschien zelfs op een gram
- zou liever de winny elke dag 50mg nemen,
-onthoud dat winny inject t*ring veel pijn doet!
-voeg evt masteron/tren toe richting t einde, kom je harder uit je kuur

Mooi kuurtje, hou een logje bij eh lukkieboy

dennis999 zei:
een paar opmerkingen:
(weet helemaal niets van je, maar je zult wel, althans hoop ik, geen kleine jongen zijn anders stel je zon kuur niet voor)
-waarom sust ipv enath? met sust erbij zou je in beginsel vanwege prop ester geen oral hoeven nemen als kickstart.
- zou eq iets hoger doseren, misschien zelfs op een gram
- zou liever de winny elke dag 50mg nemen,
-onthoud dat winny inject t*ring veel pijn doet!
-voeg evt masteron/tren toe richting t einde, kom je harder uit je kuur

goed advies,
1correctie winstroll doet toch niet zo'n pijn aangezien er nu ook een oliebasis versie is;)

op waterbasis doet bij mij ook totaal geen pijn...

Leuk kuurte, alleen vind ik 15 weken aan de roids erg lang. De ervaring leert dat de groei er dan toch allang uit is, dus waarom je lichaam nog blijven belasten en de herstelperiode onnodig lang laten worden.

Black Knight zei:
Leuk kuurte, alleen vind ik 15 weken aan de roids erg lang. De ervaring leert dat de groei er dan toch allang uit is, dus waarom je lichaam nog blijven belasten en de herstelperiode onnodig lang laten worden.

Boldenone op 12 weken is goed , en de winstrol in overbrugging naar de nakuur vind ik verstandig . Eventueel idd zoals Dennis al zei nog wat tren op het laatste erbij .

Terug
Naar boven