glennvanvoren zei:ik vind dat je altijd moet proberen zo hoog mogenlijk te komen,probeer je dit niet zal je toch ook nooit weten of of je ooit de top had kunnen bereiken,het is niet mijn bedoeling dit jaren aan een stuk te doen,gewoon kijken hoe mijn lichaam erop reageert,na afloop mijn bloedwaardes laten controleren en dan weet ik toch waar ik dan sta,dan kan ik nog beslissen om ermee te kappen,of er voor te gaan.
Sinds ik met bodybuilding ben begonnen gaat er niks anders ,eer in mijn hoofd dan dat,misschien hebben jullie dit ook wel,er zijn er niet zoveel in mijn buurt diedit snappen,maar ze steunen me wel.
Wie niet waagd niet wint zou ik zeggen
ik heb dat gevoel ook. alleen ik ben realistisch. weet dat ik niet met de top mee kan draaien.
tevens heb ik een hele goede baan en als ik mn universitaire studie heb afgerond een nog beter salaris. dat ga ik zeker niet allemaal opgeven voor BB. ben nou eenmaal materialistisch ingesteld om het zo maar te zeggen

Je moet je alleen realiseren dat er meer is dan BB. In nederland valt er geen geld mee te verdienen en zal je er niks mee opschieten. Zal je zeggen ja maar voor het geld doe ik het niet. Maar goed je moet toch eten. en wedstrijdBB is niet goedkoop kan ik je vertellen................
zoals ik eerder ook al aangaf. zorg dat je ergens op terug kan vallen mocht het niet lukken. Verder blijf ik je adviseren om gewoon realistisch te blijven.
Tis niet verstandig om je gezondheid op het spel te zetten voor een beker. Zeker niet op Nederlands niveau.
Maar goed het is maar mijn mening. Doe wat je ermee wilt