Fitness Seller

kuur overbruggen

glennvanvoren zei:
ik vind dat je altijd moet proberen zo hoog mogenlijk te komen,probeer je dit niet zal je toch ook nooit weten of of je ooit de top had kunnen bereiken,het is niet mijn bedoeling dit jaren aan een stuk te doen,gewoon kijken hoe mijn lichaam erop reageert,na afloop mijn bloedwaardes laten controleren en dan weet ik toch waar ik dan sta,dan kan ik nog beslissen om ermee te kappen,of er voor te gaan.
Sinds ik met bodybuilding ben begonnen gaat er niks anders ,eer in mijn hoofd dan dat,misschien hebben jullie dit ook wel,er zijn er niet zoveel in mijn buurt diedit snappen,maar ze steunen me wel.

Wie niet waagd niet wint zou ik zeggen

ik heb dat gevoel ook. alleen ik ben realistisch. weet dat ik niet met de top mee kan draaien.
tevens heb ik een hele goede baan en als ik mn universitaire studie heb afgerond een nog beter salaris. dat ga ik zeker niet allemaal opgeven voor BB. ben nou eenmaal materialistisch ingesteld om het zo maar te zeggen :D

Je moet je alleen realiseren dat er meer is dan BB. In nederland valt er geen geld mee te verdienen en zal je er niks mee opschieten. Zal je zeggen ja maar voor het geld doe ik het niet. Maar goed je moet toch eten. en wedstrijdBB is niet goedkoop kan ik je vertellen................

zoals ik eerder ook al aangaf. zorg dat je ergens op terug kan vallen mocht het niet lukken. Verder blijf ik je adviseren om gewoon realistisch te blijven.
Tis niet verstandig om je gezondheid op het spel te zetten voor een beker. Zeker niet op Nederlands niveau.

Maar goed het is maar mijn mening. Doe wat je ermee wilt :)

Lees de stukjes op ergogenics eens, het meeste is onzin maar als je leest hoe vaak er verhaalt word over ernstige ziektengevallen ?

Nasser El Sonbaty --> over en sluiten
Mo Bennazizza --> overleden ten gevolge diuretica
Flex Wheeler --> spoed nier transplantatie, testosteron behoevende voor zn verdere leven, zonder bb.
Milos Sarcev --> bijna dodelijk ongeval met synthol
Tom Prince --> verhaal mag bekend zijn
Don Long --> nier transplantatie, geen bb meer.
Lee Priest --> fiks hartproblemen

Dan heb je alleen nog maar de bekende jongens waarvan verondersteld word dat ze weten wat ze doen.

Hoe lang train je nu ? Hoe zijn je gains ? Relativeer het even, Ed van Amsterdam won de Holland juniors op zn 17e en werd meteen even europees kampioen. In '89. Pas in '99 werd hij prof, nu is de man 32 en hij haalt 10e plaatsen op grand prix, olympia kwalificatie laat nog wel even wachten.

En of hij er rijk van word ? Don't think so als je hem hoort vertellen.

Of Lee Priest, die staat dan wat hoger op de ranglijst, Mr Australië op zn 19e.

Iedereen die net begint denkt dat hij ooit op de Olympia staat maar dat zijn toch maar een handvol mannen, en tegen welke prijs.

• Topic Starter Topic Starter
patrick zei:
ik heb dat gevoel ook. alleen ik ben realistisch. weet dat ik niet met de top mee kan draaien.
tevens heb ik een hele goede baan en als ik mn universitaire studie heb afgerond een nog beter salaris. dat ga ik zeker niet allemaal opgeven voor BB. ben nou eenmaal materialistisch ingesteld om het zo maar te zeggen :D

Je moet je alleen realiseren dat er meer is dan BB. In nederland valt er geen geld mee te verdienen en zal je er niks mee opschieten. Zal je zeggen ja maar voor het geld doe ik het niet. Maar goed je moet toch eten. en wedstrijdBB is niet goedkoop kan ik je vertellen................

zoals ik eerder ook al aangaf. zorg dat je ergens op terug kan vallen mocht het niet lukken. Verder blijf ik je adviseren om gewoon realistisch te blijven.
Tis niet verstandig om je gezondheid op het spel te zetten voor een beker. Zeker niet op Nederlands niveau.

Maar goed het is maar mijn mening. Doe wat je ermee wilt :)

Ik ben nu ook nog aan het studeren,dus ik heb altijd een diploma moest het niet lukken hoor.Ik weet ook wel dat er in nederland en belgie niet veel valt te beleven qua bodybuilding,ma kan altijd veranderen he, in belgie en nederland zijn er toch al die kunnen spreken van succes hoor,ma dat zal jij ook wel weten.
En ik kan het beter nu proberen als dat ik 30 ben,nu heb ik nog veel tijd he,ben nu 20 dus heb nog vele jaartjes voor me liggen,en het is zeker niet mijn bedoeling om er over enkele jaren al te staan,voorlopig elk jaar enkele wedstrijden,ervaring opdoen en dan zien we wel weer

MightyDuck zei:
Lees de stukjes op ergogenics eens, het meeste is onzin maar als je leest hoe vaak er verhaalt word over ernstige ziektengevallen ?

Nasser El Sonbaty --> over en sluiten
Mo Bennazizza --> overleden ten gevolge diuretica
Flex Wheeler --> spoed nier transplantatie, testosteron behoevende voor zn verdere leven, zonder bb.
Milos Sarcev --> bijna dodelijk ongeval met synthol
Tom Prince --> verhaal mag bekend zijn
Don Long --> nier transplantatie, geen bb meer.
Lee Priest --> fiks hartproblemen

Dan heb je alleen nog maar de bekende jongens waarvan verondersteld word dat ze weten wat ze doen.

Hoe lang train je nu ? Hoe zijn je gains ? Relativeer het even, Ed van Amsterdam won de Holland juniors op zn 17e en werd meteen even europees kampioen. In '89. Pas in '99 werd hij prof, nu is de man 32 en hij haalt 10e plaatsen op grand prix, olympia kwalificatie laat nog wel even wachten.

En of hij er rijk van word ? Don't think so als je hem hoort vertellen.

Of Lee Priest, die staat dan wat hoger op de ranglijst, Mr Australië op zn 19e.

Iedereen die net begint denkt dat hij ooit op de Olympia staat maar dat zijn toch maar een handvol mannen, en tegen welke prijs.

Ik train nu 3 jaar en ben een dikke 30 kg bijgekomen, ik weet wel dat het allemaal niet zo eenvoudig is,de mannen die jij noemt zijn dan echt wel de top van de wereld,maar er zullen zeker nog zulke gevallen zijn.
Ik zeg toch ook dat ik eerst na volgende kuur bloedwaardes laat controleren om te kijken hoe het dan met me gesteld is en dan kan ik nog zien,maar toch bedankt voor reactie

glennvanvoren zei:
Ik ben nu ook nog aan het studeren,dus ik heb altijd een diploma moest het niet lukken hoor.Ik weet ook wel dat er in nederland en belgie niet veel valt te beleven qua bodybuilding,ma kan altijd veranderen he, in belgie en nederland zijn er toch al die kunnen spreken van succes hoor,ma dat zal jij ook wel weten.
En ik kan het beter nu proberen als dat ik 30 ben,nu heb ik nog veel tijd he,ben nu 20 dus heb nog vele jaartjes voor me liggen,en het is zeker niet mijn bedoeling om er over enkele jaren al te staan,voorlopig elk jaar enkele wedstrijden,ervaring opdoen en dan zien we wel weer

noem mij 1 nederlandse prof-bber die werkelijk suc6 heeft zoals jij het omschrijft?

ed moet elke cent apart leggen en verdient er geen ruk aan. als hij over 10 jaar stopt heeft die geen cent achter de hand, hooguit schulden. pensioenopbouw binnen bodybuilding?? no way.. alleen een ronnie coleman kan in luxe leven.

glennvanvoren zei:
ed van amsterdam heeft toch niet te klagen denk ik

zal je vies tegenvallen denk ik. enig idee wat een consultatie bij Chad kost? $1000 per bezoek. en dan moet hij eerst nog daar naartoe.
verder kosten al die wedstrijden ook geld. gedeelte wordt betaald door de sponsor. maar de rest moet ie zelf ophoesten.

een riant leven hebben ze niet hoor. verbeeld je niks

soulreaver zei:
ed moet elke cent apart leggen en verdient er geen ruk aan. als hij over 10 jaar stopt heeft die geen cent achter de hand, hooguit schulden. pensioenopbouw binnen bodybuilding?? no way.. alleen een ronnie coleman kan in luxe leven.

Het is idd geen sport waar je echt rijk mee zal worden,maar dat is geen enkele sport he,zolang je niet echt aan de top staat.Maar ik weet wat je bedoeld,om je hele leven van bb te leven gaat gewoon niet tenzij je coleman heet,daar heb je gelijk in,het is ook daarom dat ik nu nog studeer,dan heb ik tenminste een diploma achter de hand

een overbrugging met proviron is niet echt verstandig omdat proviron op zich al vrij androgeen is en zo geef je je lichaam geen tijd om te herstellen. Je kunt eventueel wel clen gebruiken als overbrugging omdat deze geen invloed heeft op de eigen test aanmaak. Deze zorgt echter wel voor een behoud van spiermassa door het blokkeren van cortisol receptoren en voor een betere stikstofbalans in de spiercellen waardoor een betere opname van eiwitten onstaat.

glennvanvoren zei:
Het is idd geen sport waar je echt rijk mee zal worden,maar dat is geen enkele sport he,zolang je niet echt aan de top staat.Maar ik weet wat je bedoeld,om je hele leven van bb te leven gaat gewoon niet tenzij je coleman heet,daar heb je gelijk in,het is ook daarom dat ik nu nog studeer,dan heb ik tenminste een diploma achter de hand

Ja, en als bodybuilding zich de komende 5/10 jaar nog extremer evolueert moet je dat ook nog kunnen bij benen, tegen de tijd dat je hebt wat Ed heeft en je stopt ben je half dood en hou je je imo meer bezig met je lichaam enigszins capabel te houden dan met werk ;)

En al 3 jaar trainen, en je hebt al gekuurd, ik pakte 12 kilo in 3 MAANDEN natural, maar prof niveau zal ik van me leven niet halen ! :(

Chemical zei:
een overbrugging met proviron is niet echt verstandig omdat proviron op zich al vrij androgeen is en zo geef je je lichaam geen tijd om te herstellen. Je kunt eventueel wel clen gebruiken als overbrugging omdat deze geen invloed heeft op de eigen test aanmaak. Deze zorgt echter wel voor een behoud van spiermassa door het blokkeren van cortisol receptoren en voor een betere stikstofbalans in de spiercellen waardoor een betere opname van eiwitten onstaat.

en hoe zou je de clen dan pakken,omdat het niet is om af te vallen,maar gewoon voor behoud van massa zal het wel niet zoveel zijn,zou je eens een schematje kunnen posten, kan altijd nuttig zijn
alvast bedankt

Terug
Naar boven