Fitness Seller

Kuur OXY

Op US fora wordt oxy (100-150mg) wel eens gebruikt als een kickstart om de rest van de kuur door te gaan met dbol+test+deca. Ik zelf wil deze combi ook gaan doen ergens in september ofzo. Nu nog lekker genieten van het off zijn.

• Topic Starter Topic Starter
125 mg ??????? van wat ? :D

Ben eens benieuwd, laat ons weten hoe het gaat met uw kuur ! :D

Succes ermee

Ik zat op 200mg per dag en vond het niet echt boeiend.
Je houdt wat vocht vast en thats it, daarna pis je alles weer uit.
Sommigen hebben flinke krachtgains, maar ik merkte echt helemaal niks daarvan.

volgens mij heb je vrijweinig idee van aas.. kan aan mij liggen.

Een skiwi.

Maaruh, de naam kan ik gewoon zeggen want het is geen ugl. Ik had oxy van Iran Hormone.
Er mankeerde niks aan want ik had een pakje aan een maatje gegeven die er wel goed op ging, maar bij mij deed het dus niet veel jammer genoeg.

Ik word dus nooit echt sterk :(

Een skiwi.

Maaruh, de naam kan ik gewoon zeggen want het is geen ugl. Ik had oxy van Iran Hormone.
Er mankeerde niks aan want ik had een pakje aan een maatje gegeven die er wel goed op ging, maar bij mij deed het dus niet veel jammer genoeg.

Ik word dus nooit echt sterk :(

haha top!::D

ik word nooit sterk..als ik tegen jouw loop lig ik 3 meter verder:p

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga de oxy niet gebruiken . :)

Als je beginner bent lekker afblijven. Oxy only heeft geen zin zoals al paar keer gezegd. Je bent je gains dan net zo snel kwijt als ze gekomen zijn. Verder is oxy niet schadelijker dan andere orals per mg. Alleen omdat je meer nodig hebt is het belastender voor je lever. Ik gebruik het altijd als kickstart in een massakuur 100mg ed, ben er erg fan van. Kracht toename is enorm en met juiste voeding en beetje cardio hou je bloat redelijk onder controle.
Overigens laat ik atlijd even bloedprikken voor en na oxy en bij mij, maar dat is bij iedereen anders, is de verhoging van "lever waarden" miniem.
Twijfel er zelf over om momenteel lage dosering toe te voegen aan mn cut kuur.

sluit me aan bij marcky. verder wil ik nog toevoegen dat oxy in een stack met test en/deca/tren vragen is om problemen voor de meeste jongens. eerst en vooral omdat je borsten gaat kweken en ook omwille van bloeddruk ed.

het is gewoon geen beginnersmiddeltje

Terug
Naar boven