XXL Nutrition

Kuur schema

Yahyah1984

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
78kg
Vetpercentage
18%
Hallo allemaal ik zou beginnen met een nieuwe kuur
1ml sust 10 weken
0.5 Bold 12 weken
Voor 4 weken dan 0.5 deca 4 weken erbij pakken en vanaf week 8 winstol 3 pil per dag erbij doen wat vinden jullie hiervan?

ik vind helemaal mooi.

Knalkuur, gewoon doen

---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------

Oke, ga er toch op in..
Eerste kuur zeker ?

Alweer een Belg die het niveau hier naar beneden trekt. Om te janken.. :sad:

Zieke eerste kuur brah. Zyzz zou trots op je zijn!!

Maar goed mag duidelijk zijn dat deze kuur nergens op slaat.

"winstol 3 pil"

Prachtig om nog ff te genieten van zo'n mooi staaltje literatuur voor het slapen gaan!

• Topic Starter Topic Starter
Geen nuttig advies dus

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Knalkuur, gewoon doen

---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------

Oke, ga er toch op in..
Eerste kuur zeker ?
Nee tweede keer eerste keer enkel sust gedaan met Turanabol

Lees je eerst eens in man, dit is toch een grapje niet ?? Kom op man 0.5 bold.....

:roflol: Voorlopig sta je op nr1 deze lente aangaande meest debiele voorstellen voor een kuur..

0,5 ml sust is zat man.

Zou je dan Nie beter zeggen hoeveel ik volgens jou zou moeten pakken ben benieuwd
Komop man. Meeste mensen hier denken gewoon dat je een troll bent aangezien je met een voorstel komt dt echt nergens op slaat maar echt helemaal nergens op..

We verwachten hier steeds eigen inbreng ..
Als je iets zelf hebt opgezocht weet je dat bold (door zen lange esther) vaak een geruime periode moet gezet worden op vrij hoge dosis.

Leuke kuur zou zijn

1-14 500 sust
1-14 600 bold

Beiden 2 x per week prikken.

FIXED:

1-4 anvar 1 pil dag
1-10 0.5 sust
1-12 0.5 bold
8-12 winstol 2 pil

eerste kuur neem je beter gelijk op olympia level

Terug
Naar boven