Fitness Seller

kuur sprinter

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk niet dat het te voorkomen is. Als hij word getest is dat onverwacht en ook al neemt ie prop of winny is het dan nog steeds in zn bloed. Er word wel random getest. Dus niet alle atleten. Hij moet een keuze maken of hij de gok aandurft of niet.

En een dikke pre workout voor een wedstrijd. Klinkt dom maar als je hoog doseert ga je echt goed op die dingen. Weet niet 1,3 dim.. is toegelaten.

Alle AAS kunnen gedetecteerd worden via urinalysis (gas chromatography-mass spectrometry). Testosteron gebruik detectie, zoals bij bijv. susp, wordt gebaseerd op de ratio testosteron:epitestosteron, zo uit m'n hoofd mag de ratio hiervan niet boven de 6:1 uitkomen. Bij lage dosissen komt deze ratio doorgaans niet boven de 6.

Wat je echter uiteraard kan doen is epitestosteron injecteren, echter hier zit ook weer 'n limiet op (200 ng/ml) van wat ze bij je mogen detecteren, moet dus zeer zeker nauwkeurig gedoseerd worden, anders ben je alsnog de lul.

En dan heb je nog de orale vormen, bijv. testosteron cyclodextrin, een dermate korte halfwaardetijd dat binnen enkele uren je ratio alweer helemaal ok is.

Die ratio gaat je niet redden, inmiddels overigens 4:1. Als ze ook maar het vermoeden hebben dat de ratio's verstoord zijn door exogeen testosterongebruik zal er nog een spectogram gemaakt worden en getest worden op exogeen testosteron. Zo ging Landis ook voor de bijl en zo zijn er al andere atleten ook gepakt terwijl ze dachten dat ze qua ratio veilig waren. Maar dan heb je het wel over atleten aan de top, dat soort testen zijn te duur om uit te voeren op wedstrijdatleten in lagere klasses.

Voor een sprinter gaat AAS geen meerwaarde hebben..

eerlijk, als je totaal niet weet waar je het over hebt, hou dan je mond.
alsjeblief zeg.

ik denk dat de enige opties zijn om hgh te nemen, als je echt wil gokken, dan zijn enkel testosteron suspensie en winstrol depot een optie - en natuurlijk designer steroids, maar als je die zou kunnen krijgen zou je hier niet posten neem ik aan

gr
s

---------- Post toegevoegd Sat 4 Feb 2012 om 11:13 ----------

ik heb de indruk dat je niets weet over anabole steroiden. da's toch al de tweede keer dat je de bal volledig misslaat in deze topic. en wat doet testosteron en andere AS dan. ten eerste wordt je sterker en ten tweede krijg je meer rode bloedcellen. anabole steroiden zorgen er juist voor dat je meer rode bloedcellen hebt. ik zit soms met een hematocrietwaarde van meer dan 50 met een enkel testosteron. wat dacht je dat de duursporters en wielrenners namen voor het EPO tijdperk. anabole steroiden.
wielrenners gebruiken tegenwoordig testosterongels omdat die na een paar uur niet meer te detecteren zijn.

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 18:16 ----------

EPO zal geen voordeel opleveren om een 400m te lopen.

voilà, das een antwoord. goed gezegd dirk

Ik heb ook eens een artikel gelezen van een hardloper en die gebruikte test gel.

• Topic Starter Topic Starter
Ok dus wat is een idee?

Test suspention en winny?

Test susp doorlopend en winny 6 om 6 weken cyclen?

Welke dosering zou hij aan moeten denken?

Terug
Naar boven