AndroidHealthClinic

kuur test cyp , boldenone , winstrol

duncandebaere

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
100kg
heb test cyp , boldenone en winstrol.
ik ben 1m90 en weeg 100kg maar ben atletisch gebouwd. zou beginnen week 1 met test cyp 250mg en boldenone 250mg of is dit te weinig ? ik ben verslaafd aan sport maar heb maar weinig verstand van kuren . graag wat hulp bij dit topic .:D infernal greetings

Laatst bewerkt door een moderator:
heb test cyp , boldenone en winstrol van dutch pharma/ mutant gear .
ik ben 1m90 en weeg 100kg maar ben atletisch gebouwd. zou beginnen week 1 met test cyp 250mg en boldenone 250mg of is dit te weinig ? ik ben verslaafd aan sport maar heb maar weinig verstand van kuren . graag wat hulp bij dit topic .:D infernal greetings
-Maar weinig verstand van kuren, waarom overweeg je het dan überhaupt?

Hoe ziet je totale kuur eruit?

---------- Post toegevoegd 23 April 2013 om 12:30 ----------

Hij informeert tenminste voordat hij een spuit erin jaagt. Heb wel erger gezien ;)

Hou er rekening mee dat je bold lang moet pakken voor het beste effect.

En waarom C inpv E?

Ik heb zelf ook C gekregen terwijl ik E had besteld, ik hoorde dat je hier IETS meer vocht van vast houd.

• Topic Starter Topic Starter

daar kan ik je 1001 excuses voor geven maar de waarheid is gewoon omdat ik het wil . waarom tattooeren mensen zich ? zelfde principe he :)

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 10:28 ----------

Hoe ziet je totale kuur eruit?

---------- Post toegevoegd 23 April 2013 om 12:30 ----------

Hij informeert tenminste voordat hij een spuit erin jaagt. Heb wel erger gezien ;)

dat is hetgene dat ik probeer te achterhalen . heb winstrol tabs , boldenone 200mg/ml , test cyp 250mg/ml en nog wat deca 200mg/ml . nolvadex en clomid ook . moet nog weten wat bij te halen eventueel en de duratie van de kuur en opbouwschema . ik weet wel wat het doet en wat de risicos zijn maar niet hoe te doseren .

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 10:30 ----------

Hou er rekening mee dat je bold lang moet pakken voor het beste effect.

En waarom C inpv E?

Ik heb zelf ook C gekregen terwijl ik E had besteld, ik hoorde dat je hier IETS meer vocht van vast houd.

ik heb me laten vertellen dat er zogoed als geen verschil is tussen E en C . maar ik vraag het liever aan jullie , ervaringsdeskundigen , want iemand die zelf niet kuurt kan volgens mij er ook geen raad over geven tenzij ie dokter in de geneeskunde is uiteraard

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 10:33 ----------

moet ik er eventueel Dbol bijnemen of is dat wat te extreem ? :D

Neen, dbol en winstrol samen is no go. Winstrol zet je droger en haalt vocht uit je lichaam, terwijl dbol juist voor vocht zorgt.

Verder zou ik geen test met bold doen als eerste kuurtje, bold doe je best langer dan 10 weken, en om meteen als eerste kuur 16 tot 20 weken te gaan kuren, lijkt me geen goed idee. Denk eraan hoe langer je kuurt, hoe langer je herstel is. Je weet ook nog niet hoe je erop gaat reageren wanneer je stopt. Je eigen testaanmaak ligt volledig plat, kan je wel eens slecht van worden...

Zou het gewoon simpel houden, test c en dbol als kicker of winstrol als kicker, kies je zelf.

Grtz

Neen, dbol en winstrol samen is no go. Winstrol zet je droger en haalt vocht uit je lichaam, terwijl dbol juist voor vocht zorgt.

Verder zou ik geen test met bold doen als eerste kuurtje, bold doe je best langer dan 10 weken, en om meteen als eerste kuur 16 tot 20 weken te gaan kuren, lijkt me geen goed idee. Denk eraan hoe langer je kuurt, hoe langer je herstel is. Je weet ook nog niet hoe je erop gaat reageren wanneer je stopt. Je eigen testaanmaak ligt volledig plat, kan je wel eens slecht van worden...

Zou het gewoon simpel houden, test c en dbol als kicker of winstrol als kicker, kies je zelf.

Grtz

+1

En ik zou gewoon 10 weken aanhouden voor je kuur. Niet te moeilijk maken allemaal

1-10 Test-C 375 ew
1-4 Winny 50mg ed
12-14/15 Nolva en/of Chlomid

Net 2 dagen bezig
week 1 test c 375mg
week 1 boldenone 375mg
week 1 winni 50 mg ed

libido gevoelig gestegen en meer energie
meer doorzettingsvermogen , kan ik me mss inbeelden maar voelt wel zo . s'ochtends wel lichtjes misselijk .

train hard /play hard

Laatst bewerkt:
Ik moet zeggen, ben persoonlijk nooit voorstander geweest van een kickstart. Mits je het gebruikt, gebruik het de 'gehele' periode. Daarmee bedoel ik, tabs gebruik je normaliter 6 weken. Meestal zie je mensen ook in gewicht stijgen tot een week of 6 en blijft het gewicht daarna hangen. Voeding wordt nl vaak niet verhoogd. Ik vind de oral in de laatste weken daarom een betere keuze. Maar dit is slechts mijn theorie.

Succes met je kuur!

bedankt jongens !!! en bedankt voor de goede raad , ik hou jullie op de hoogte

week 2

test c 375mg
boldenone 375mg
winni 50mg ed

week 3
test c 375mg
boldenone 375mg
winnie 50mg ed

kracht gevoelig gestegen , misselijkheid zogoed als weg , juist supplement bijgenomen voor meer energie ( magnetyl 2amps ed )

ik heb me laten wijsmaken dat ik hierbij nog 50mg proviron ed kan nemen ? klopt dit?

train hard , play hard

Terug
Naar boven