XXL Nutrition

kuur test-deca resultaat?

arjan 23

Novice
Waardering
0
doe een kuur test-deca voor 8 week

elke week 250mg test en 200mg deca

heb hier al een aantal vragen over gesteld en die zijn beantwoord

alleen vroeg ik me af wanneer zie je de vooruit gang? zit nu in men 2e week
wanneer zou ik iets moeten zien/voelen?
mijn kracht is nog steeds het zelfde is dat normaal of komt de extra kracht pas na een aantal weken?

en iemand nog iets te vertellen over nadelige effecten (bijwerkingen) want die zouden er toch ook moeten zijn vindt daar echt niks over hier.

doe een kuur test\deca voor 8 week

elke week 250mg test en 200mg deca

heb hier al een aantal vragen over gesteld en die zijn beantwoord

alleen vroeg ik me af wanneer zie je de vooruit gang? zit nu in men 2e week
wanneer zou ik iets moeten zien/voelen?
mijn kracht is nog steeds het zelfde is dat normaal of komt de extra kracht pas na een aantal weken?

en iemand nog iets te vertellen over nadelige effecten (bijwerkingen) want die zouden er toch ook moeten zijn vindt daar echt niks over hier.

D Je bent ervan op de hoogte (neem ik aan) dat je met lange esthers werkt. Ga er dan vanuit dat je Test E hebt. De weegschaal slaat pas goed op hol bij mij vanaf de 4 de week. En zo heel veel zou je niet voelen van de kuur!!!
Je zou van te voren op de hoogte moeten zijn van de sides. Dat je dit nergens kunt vinden is onzin bro...

eerst een spuit zetten en dan nadenken over de sides :eek:

Kerel, dat zijn nou lange esters, en als je voordat je begonnen was goed gelezen had, wist je dat ook.
Na een week of 5-6 merk je wel wat...

En doe me nou 1 plezier, lees nou ook eens wat meer over de spullen die je injecteerd. Dit is namelijk het 4e topic van je over het zelfde onderwerp...

Terug
Naar boven