MuscleMeat

kuur Test E + Trenbolone E

Stefan3770

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik ben aan het overwegen om mijn eerste kuur te gaan zetten. Heb wat opzoekwerk gedaan en ben tot de conclusie gekomen dat Test E + Trenbolone E een goed product is om te bulken. Nu is mijn vraag welke hoeveelheid ik het best kan nemen voor een zo goed mogelijk resultaat en welke nakuur ik kan nemen voor zo weinig mogelijk massaverlies. (Ikzelf dacht rond de 500mg beide, gedurende 8-10 weken en dan nog de nakuur, ik dacht aan novaldex of proviron)

Andere kuurvoorbeelden zijn altijd welkom waarbij men rond de 10+ kilo is bijgekomen. :)

Mijn voeding moet ik ook nog verbeteren om zoveel mogelijk bij te komen.

1.80 m
65 kilo
21 jaar

wtf??? jij kan er maar beter van af blijven, want lezen heb je blijkbaar niet goed gedaan.. eerste kuur test en tren op 500??? no way

Hallo,

Ik ben aan het overwegen om mijn eerste kuur te gaan zetten. Heb wat opzoekwerk gedaan en ben tot de conclusie gekomen dat Test E + Trenbolone E een goed product is om te bulken. Nu is mijn vraag welke hoeveelheid ik het best kan nemen voor een zo goed mogelijk resultaat en welke nakuur ik kan nemen voor zo weinig mogelijk massaverlies. (Ikzelf dacht rond de 500mg beide, gedurende 8-10 weken en dan nog de nakuur, ik dacht aan novaldex of proviron)

Andere kuurvoorbeelden zijn altijd welkom waarbij men rond de 10+ kilo is bijgekomen. :)

Mijn voeding moet ik ook nog verbeteren om zoveel mogelijk bij te komen.

1.80 m
65 kilo
21 jaar

over je gewicht zal ik niet beginnen.
je voeding geef jezelf al aan,die zuigt hoogst waarschijnlijk aan alle kanten.
tren in je eerste kuur is een no go maat
begin simpel met een test only eventueel met een oral kickstart.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb een tijd goed op mn voeding gelet, 8x per dag eten, veel kip en rijst, s morgens havermout, s avonds 500g volle kwark enz .. ik kwam heel weinig bij..

Week 1-10 : 250 mg Test Enth /EW
Week 1-10 : 200 mg Deca /EW
Week 1-4 : 30 mg dianabol /ED

Nakuur : Week 12-15 : 20 mg nolvadex /ED

beter?

ik heb een tijd goed op mn voeding gelet, 8x per dag eten, veel kip en rijst, s morgens havermout, s avonds 500g volle kwark enz .. ik kwam heel weinig bij..

Week 1-10 : 250 mg Test Enth /EW
Week 1-10 : 200 mg Deca /EW
Week 1-4 : 30 mg dianabol /ED

Nakuur : Week 12-15 : 20 mg nolvadex /ED

beter?
kan,alleen de deca op 8 weken zetten
zelf geef ik de voorkeur om de eerste keer niet 3 middelen te gaan stacken
wk1-10 500mg test e p/w
wk1-4 30mg dianabol p/d
wk12-15 20mg nolvadex
je zou zelfs de dianabol kunnen skippen,maar dan moet je wel veel
geduld hebben voordat je lekker in de kuur zit.

ga gewoon hard trainen en goed vreten. kom over 2 jaar nog maar eens terug dan

dit is het advies wat iedereen zou geven hier, en logisch ook. TS kan naturel nog superveel halen.. maar iedereen weet dondersgoed dat ie toch wel zn kuur zal doorzetten, daarom liever een realistische advies geven.
ben t eens met redbull74;

wk1-10 500mg test e p/w
wk12-15 20mg nolvadex

zou alleen de dbol weglaten

man je bent nog lichter dan de meeste ongetrainde mensen en jij wil gaan zetten... ??

Provi is geen nakuur.

Hij blijft gelden;
EVERYBODY WANTS TO BE A BODYBUILDER, NOBODY WANTS TO EAT LIKE ONE.;)

Ga eerst eens wat opbouwen man voordat je gaat kuren. 65kg bij een lengte van 180 dan heb je nog 0,0 zelf opgebouwd.

Als je echt wilt kuren zet dan voor jou gewicht
1/10. 250mg test e
12/15 20 mg nolva
En voor de rest vol vreten dan zal je er goed op gaan
En tegen de zomer durf ik te wedden ben je alles weer verloren
Tren in de eerste kuur is maar goed voor je dat je op dit form terecht bent gekomen
Doe er wat mee wat de mensen hier zeggen
Mzzl suc6

Je gaat alles weer kwijtraken als je niet weet hoe je moet eten dus doe jezelf een plezier en blijf er vanaf tot je je dieet op orde hebt.

Fijn dat ik ook serieus advies krijg, andere maar afkraken.
Kan ik er aan doen dat ik heel moeilijk gewicht bijkom ?
En niets opgebouwd?? Wat weet jy over my om zoiets te zeggen? Ben op dat anderhalf jaar bijna 8 kilo bijgekomen ..

Oke ik geef jullie wel ergens gelijk .. Daarom dat ik om advies vraag en gelijk kix zegt ik doe het toch ..

Fijn dat ik ook serieus advies krijg, andere maar afkraken.
Kan ik er aan doen dat ik heel moeilijk gewicht bijkom ?
En niets opgebouwd?? Wat weet jy over my om zoiets te zeggen? Ben op dat anderhalf jaar bijna 8 kilo bijgekomen ..

Oke ik geef jullie wel ergens gelijk .. Daarom dat ik om advies vraag en gelijk kix zegt ik doe het toch ..

De waarheid kan soms vervelend zijn he. Je bent al 8 kilo aangekomen (wat niet slecht is) en je zegt dat je heel weinig bij komt.... Zet dat door man.
Hardlopers zijn doodlopers. En als je het toch doet... pak dan alleen test en laat alsjeblieft de tren zitten.

Post je voeding schema eens dan

ik ga de tren niet doen aangezien deze zo wordt afgeraden.
Ik ga enkel de test e doen en ik denk ook met deca.

mijn kuurschema gaat hoogstwaarschijnlijk zo worden:
week 1-10: 500mg Test E p/w
week 1-8: 250mg Deca
week 12-15 : 20mg Novaldex

Terug
Naar boven