Fitness Seller

kuur Test E + Trenbolone E

250mg deca is zonde..
400MG deca.. anders kan je deca beter weglaten :)
Als eerste kuur test only 500MG met kickstart winstrol

post je voeding dan

• Topic Starter Topic Starter
08.00 : 4 sneden bruin brood met kipfilet + proteinshake
10.00: Weightgainer
12.00: warm eten (afhankelijk van het menu opt werk)
14.00: 100gr cashewnoten ongezouten
16.00: weightgainer
18.00: Avondeten (paste, kip met rijst)
Voor fitnis : Turbo mass + BCCA's
na training : Turbo mass
22.00 : 500gr volle kwark

Hallo,

Ik ben aan het overwegen om mijn eerste kuur te gaan zetten. Heb wat opzoekwerk gedaan en ben tot de conclusie gekomen dat Test E + Trenbolone E een goed product is om te bulken. Nu is mijn vraag welke hoeveelheid ik het best kan nemen voor een zo goed mogelijk resultaat en welke nakuur ik kan nemen voor zo weinig mogelijk massaverlies. (Ikzelf dacht rond de 500mg beide, gedurende 8-10 weken en dan nog de nakuur, ik dacht aan novaldex of proviron)

Andere kuurvoorbeelden zijn altijd welkom waarbij men rond de 10+ kilo is bijgekomen. :)

Mijn voeding moet ik ook nog verbeteren om zoveel mogelijk bij te komen.

1.80 m
65 kilo
21 jaar

08.00 : 4 sneden bruin brood met kipfilet + proteinshake
10.00: Weightgainer
12.00: warm eten (afhankelijk van het menu opt werk)
14.00: 100gr cashewnoten ongezouten
16.00: weightgainer
18.00: Avondeten (paste, kip met rijst)
Voor fitnis : Turbo mass + BCCA's
na training : Turbo mass
22.00 : 500gr volle kwark

Minimaal om 14 uur, wat van pasta's toevoegen met groente.

wat heb je eigenlijk met die weightgainers ?

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 18:25 ----------

Ga eerst eens een half jaar trainen op een goed voedingsschema voor je aan een kuur denkt.

• Topic Starter Topic Starter
ik werk in een instelling, heb daar niet altijd de tijd voor om zoveel te eten, daarom probeer ik dat te compenseren met weightgainers.

waar gaat het heen, waar gaat het heen....

wat is er eigenlijk zo slecht aan tren in de eerste kuur? Heb al meerdere malen mensen gehoord die dit hebben genomen in hun eerste keer..

wat is er eigenlijk zo slecht aan tren in de eerste kuur? Heb al meerdere malen mensen gehoord die dit hebben genomen in hun eerste keer..

is dit een serieuze vraag?
tren is een van de sterkste, zo niet de sterkste aas die er is.. als die al in een eerste kuur gaat zetten, wat ga je dan bij de volgende kuren gebruiken?

is dit een serieuze vraag?
tren is een van de sterkste, zo niet de sterkste aas die er is.. als die al in een eerste kuur gaat zetten, wat ga je dan bij de volgende kuren gebruiken?

Dit is een misvatting dat veel gebeurt, net zoals de dosis van AAS. Het betekent niet omdat je bvb de eerste keer 500 mg test gebruikt, dat je de volgende kuur 750 moet gebruiken om terug te kunnen gainen. Hetzelfde geldt voor soorten AAS. Het is niet omdat je tren gebruikt dat je daarna niet meer op iets anders gaat kunnen gainen.

Echter heb je wel gelijk dat het niet aan te raden is om tren in een eerste kuur te gebruiken. Dit om meerdere redenen. Ten eerste weet men niet hoe het lichaam zal reageren om AAS. Als je dan direct het zwaarste mentaal belastende gaat uitpakken kan dat verschillende negatieve implicaties hebben; dewelke je had kunnen vermijden door eerst bekend te geraken met andere 'roids.

Daardaast is het belangrijk dat je een basiskuur test hebt gedaan om de fysisch aspect af te tasten. Volgende kuur kan je dan zien met wat je gaat stacken.

Verder is TS helemaal niet toe aan kuren. Zijn kennis is nihil en zijn voedingsschema is erbarmelijk. Zit jij in een instelling of werk je daar ? Ik veronderstel het eerste, want geen nuchter mens denkt om te gaan kuren als je nog niet een deftig voedingsschema kunt opstellen.

Als je nu niet verder komt dan 65 kilo ga je dat met kuren ook niet komen stefan 3770... niet bijkomen = meer eten!!!!!!!!!!

En zeker niet voor de 90 kilo gaan kuren!! dus nog veel werk aan de winkel voor jou ;)

ik ben het ook zeker eens met redbull
iemand die in zijn hoofd heeft gehaald te kuren kan jij het toch niet meer uit zijn hoofd praten
nu neem ik mezelf als voorbeeld ik vroeg toen ook om veel info kreeg alleen maar niet
juist omdat je lichaam het niet kent reageert het sterk op je
en kom je met alleen diana tabs al goed aan
ik weet nog goed hoe ik begon at als een paard en kwam in 2 weken tijd 7 kilo bij op alleen tabs en mijn basis was gezet
toen ben ik in mijn 2de kuur
diana deca en test gaan nemen en groeide de pan uit
dus wijze raad begin lekker rustig veel nemen heeft totaal geen zin
je lichaam gaat alleen maar om meer en meer vragen voor uiteindelijk minder of het zelfde resultaat veel succes stefan met je eerste kuur hopen dat je je resultaat mag halen

---------- Post toegevoegd Tue 29 Nov 2011 om 16:07 ----------

ik vind toch al dat je hier sneller word afgebrand dan geholpen ik begrijp ook niet dat die mensen reageren als ze het zo vervelend vinden komt vast door het vele gebruiken
worden een beetje agrie :)

Ik gebruik al heel lang niet meer. Echter wanneer je hier een idioot ziet komen posten, dan reageer je heel gemakkelijk irritant. Waarom ? Omdat het geen snoepjes zijn waarmee we spelen. Iemand die aan AAS wilt beginnen zonder enige kennis = 95 % zeker dom of achterlijk. Dat is nu juist wat je hier constant ziet. Zo'n mensen verdienen om zo behandeld te worden ...
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/aantal-vragen-mbt-1e-kuur-292814/ Dat is nu een voorbeeld van iemand dat wilt beginnen maar tenminste al eens iets gelezen heeft.

Daarnaast moet je DEFTIGE kennis van voeding hebben. Dat heeft deze TS al niet. Daarom zal een kuur ook verkeerd uitdraaien. Oftewel komt hij niet veel aan, oftewel zet hij veel vet aan.

ALS je het dan toch in je hoofd haalt om met deze kuur te beginnen, zou je dan wel een log bij willen houden?

@ xxces : ja, dit is een serieuze vraag.
ik ben hier ook maar om bij te leren.
bedankt voor de reacties ;)

Terug
Naar boven