Feyoso
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
250mg deca is zonde..
400MG deca.. anders kan je deca beter weglaten
Als eerste kuur test only 500MG met kickstart winstrol
mee eens, 200 mg deca kan prima. 250 is een beetje lastig moet je 1,2 ml opzuigen.
Hallo,
Ik ben aan het overwegen om mijn eerste kuur te gaan zetten. Heb wat opzoekwerk gedaan en ben tot de conclusie gekomen dat Test E + Trenbolone E een goed product is om te bulken. Nu is mijn vraag welke hoeveelheid ik het best kan nemen voor een zo goed mogelijk resultaat en welke nakuur ik kan nemen voor zo weinig mogelijk massaverlies. (Ikzelf dacht rond de 500mg beide, gedurende 8-10 weken en dan nog de nakuur, ik dacht aan novaldex of proviron)
Andere kuurvoorbeelden zijn altijd welkom waarbij men rond de 10+ kilo is bijgekomen.
Mijn voeding moet ik ook nog verbeteren om zoveel mogelijk bij te komen.
1.80 m
65 kilo
21 jaar
08.00 : 4 sneden bruin brood met kipfilet + proteinshake
10.00: Weightgainer
12.00: warm eten (afhankelijk van het menu opt werk)
14.00: 100gr cashewnoten ongezouten
16.00: weightgainer
18.00: Avondeten (paste, kip met rijst)
Voor fitnis : Turbo mass + BCCA's
na training : Turbo mass
22.00 : 500gr volle kwark
wat is er eigenlijk zo slecht aan tren in de eerste kuur? Heb al meerdere malen mensen gehoord die dit hebben genomen in hun eerste keer..
is dit een serieuze vraag?
tren is een van de sterkste, zo niet de sterkste aas die er is.. als die al in een eerste kuur gaat zetten, wat ga je dan bij de volgende kuren gebruiken?