pampam
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
klaas zei:
lol dats grappig dat je dat erneer zet...toen i kdat poste d8 ik dat dat dbc01 thread was...gegeven moment ging ik daro weer kijke en kon mijn post daro al niet meer vinden snapte er al geen drol van...Pumpin' zei:

pampam zei:nou nou wat een dag was dit zeg.
eerst moest ik bijkomen van de koorts en nu heb ik al wat uren ruzie met mn vriendin.
een aangezien testo je niet echt erg helpt bij een ruzie was het flink raak![]()
het eten is vandaag dus echt zwaar k*t gegaan echt het minimun en trainen zit er vandaag ook niet in.
Nou morgen ga ik al deze negatieve energie overzetten naar mn training (aangezien het er naar uitziet dat we morgen nog steeds mot hebben) en ga ik eens flink knallen.
Roy zei:Die ruzies zijn heel herkenbaar, wacht maar tot je de tren erbij gaat zetten. Wordt een heel kort lontje![]()
en ik begon lekker te kuggen. misschien toch in een bloedvat gezeten?
pampam zei:nouja ik heb mn vriendin nog maar eens verteld dat ze tijdens mn kuur niet teveel moet zeuren en dan houdt ze er meestal wel rekening mee.