Fitness Seller

Kuur: Test Enant + Boldenone + Tren Ace

• Topic Starter Topic Starter
maar dat is geen frontloaden maar een kickstart dus volgensmij haal je 2 dingen door elkaar pipo want frontloaden is juist bedoeld voor as met een langwerkende esther

Ik voel trouwens wel al dat de spullen werken.
heb last van een lichte druk in mn kop maar niet zo erg om me nou druk te maken want mn bloeddruk is nog niet in de gevarezone.
ben ook al 2 kilo aangekomen (wat waarschijnlijk 1.5 vocht is :D )
moet toch echt zeggen dat ik met deze vorm van het nemen van een frontload sneller wat voel dan toen ik zeg maar 2 weken een frontload namen en dan 3x in de week 250mg zette.
Mn kracht is nog niet noemenswaardig gestegen maar dit heb ik nooit echt zo erg.
Heb ook een vetmetertje binnen maar moet even aan mn pa vragen of hij het wil doen want ik en mn maat komen steeds te hoor uit (als wij het doen komt er een % van een koe uit hahaha)

ach meningen blijven erover verdeelt en gezien je ervaring weet je natuurlijk als geen ander hoe het het beste werkt :D
he waar zijn de foto,s van je spulletjes ben weleens beneiuwd naar dat goedje waar men het over heeft heb tot op heden er nog geen enkele foto van gezien dus misschien kun jij als gebruiker ervan even een foto plaatsen.
bijvoorbaat dank.

groetjes,

Pipo®

check zn site voor fototjes..

misschien heb ik er niet zoveel verstand vanin jouw opzicht maar er zijn er genoeg hier die erg lang meedraaien en het waarschijnlijk ook niet eens zijn met jouw voorstel

hey pam pam, Als dit voor jouw werkt en je hebt er geen rare neven effecten van gewoon doorgaan en keihard knallen met die handel!!!

succes verder, ik ben benieuwd wat je gaat gainen..

gr YG

Pumpin' zei:
lol dats grappig dat je dat erneer zet...toen i kdat poste d8 ik dat dat dbc01 thread was...gegeven moment ging ik daro weer kijke en kon mijn post daro al niet meer vinden snapte er al geen drol van...:)

ok mensen ben nu bijna een week en 4.5kg verder.
Het gaat allemaal zeer goed. Ik zit lekker in mn vel en ik eet als een gek.
trainen gaat ook lekker, bij sommige oefeningen merk ik een lichte krachttoename.

Heb gisteren op mn werk nog even mn RR gemeten en die was na een dag werken 110/70 dus dat is niet hoog.

t*ring jantje ik wordt niet goed van al dat pissen.
ik ben de wc nog niet uit en mn blaas staat weer op klappen :D

Ik voel me goed jongens, ik kom elke dag aan en dat is erg goed voor de motivatie zit momenteel op een kwarkdieet haha nee hoor soms 3 bakken kwark op een dag en verder veel kip, pindakaas en soms zalm(bah)

zo heb vandaag weer een shot gezet, het zetten ging wel lekker, maar daarna was het wat minder. Ik heb nu een beetje last van mn bovenbeen, maar die komt omdat ik er nog spierpijn heb en als ik dan spuit is het altijd extra gevoelig.

verder gaat alles wel naar wens, was vandaag alleen 1 kilo lichter dan gisteren, maar dat boeit niet die zit er zo weer aan :D

Heb deze week heerlijk getraind en gegeten, ik merk echt het verschil tussen de frontload van 750mg verdeel over 3 dagen en deze van 1000mg in 1 keer.
er is echt een onmiddelijke vooruitgang te merken.

hoop dat het volgende week nog beter gaat en al wat meer kracht ga krijgen.

keep you al posted

zo dat ging nog maar net goed.
Had vannacht last van wat koorts, ik zag al mn kilo's alweer weg vliegen :D maar gelukkig heb ik er nu geen last meer van.
Ik hoop maar dat het wegblijft.

nou nou wat een dag was dit zeg.
eerst moest ik bijkomen van de koorts en nu heb ik al wat uren ruzie met mn vriendin.
een aangezien testo je niet echt erg helpt bij een ruzie was het flink raak :(
het eten is vandaag dus echt zwaar k*t gegaan echt het minimun en trainen zit er vandaag ook niet in.

Nou morgen ga ik al deze negatieve energie overzetten naar mn training (aangezien het er naar uitziet dat we morgen nog steeds mot hebben) en ga ik eens flink knallen.

pampam zei:
nou nou wat een dag was dit zeg.
eerst moest ik bijkomen van de koorts en nu heb ik al wat uren ruzie met mn vriendin.
een aangezien testo je niet echt erg helpt bij een ruzie was het flink raak :(
het eten is vandaag dus echt zwaar k*t gegaan echt het minimun en trainen zit er vandaag ook niet in.

Nou morgen ga ik al deze negatieve energie overzetten naar mn training (aangezien het er naar uitziet dat we morgen nog steeds mot hebben) en ga ik eens flink knallen.

Die ruzies zijn heel herkenbaar, wacht maar tot je de tren erbij gaat zetten. Wordt een heel kort lontje :D
Ik vang die buien nu op met omega-3 caps, helpt bij mij erg goed om me gemak te houden.

mmm goeie tip heb nog een potje 3-6-9 ergens liggen die moet nog goed zijn

Roy zei:
Die ruzies zijn heel herkenbaar, wacht maar tot je de tren erbij gaat zetten. Wordt een heel kort lontje :D

Herkenbaar! De laatste week is er ook enigzins een explosief karakter bij me te bespeuren. Combinatie test,tren,anadrol,NPP.

Vindt hetzelf eigenlijk wat minder om zo snel pissig te worden.

nouja ik heb mn vriendin nog maar eens verteld dat ze tijdens mn kuur niet teveel moet zeuren en dan houdt ze er meestal wel rekening mee.

zo heb net weer een shot gezet en had nu wat moeilijkheden.
Het prikken opzich ging goed, maar bij het aspireren ging het evn niet zo.
toen ik de zuiger op ou halen kreeg ik een enorme tegendruk waardoor het niet lukte.
ik de naald iets naar boven gehaald en opnieuw aspireren, nu ging het wel en er was geen bloed te zien.

Maar toen ik na het prikken naald verwijderde, kwam er wat bloed met wat juice uitzetten :( en ik begon lekker te kuggen. misschien toch in een bloedvat gezeten?

Maarja maakt niet uit verder geen complicaties op het moment en als jullie een tijd nix van me horen ben ik dood :)

Ik voel trouwens mn eetlust al aardig omhoog gaan dus dat is ook weer een +punt

pampam zei:
nouja ik heb mn vriendin nog maar eens verteld dat ze tijdens mn kuur niet teveel moet zeuren en dan houdt ze er meestal wel rekening mee.

ja dat heb ik ook verteld maar dat onthouden ze jammer genoeg niet altijd.

verder gaat ie lekker zo te lezen. en dat van je eetlust is wel beter he.

Kun je nog maar voedsel weg stouwen!!

Terug
Naar boven