AndroidHealthClinic

Kuur Test Enant EQ

pampam

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
jongens ik wil binnenkort met een nieuwe kuur beginnen, met test enant en eq
hij ziet er tot nu toe zo uit.

Frontload
week 1-2 750mg test enant
week 1-2 600mg EQ

week 3-8 500mg test
week 3-8 400mg EQ

Nakuur:
Clomid weet alleen nog niet welke week de boldenone eruit is (ik dacht na 2 weken) dus wanneer kan ik deze het best gebruiken.
En bij opkomst van gyno heb ik nog tamoxifen liggen

Ik heb echt gezocht maar als er 1000hits komen dan ben ik het zoeken even beu dus is mijn vraag wat jullie het beste merk EQ vinden en of ik met 8 weken genoeg heb, want de Eq slaat wat later in maar met de frontload weer wat sneller dus dacht ik dat 8 weken wel zou volstaan.

Alvast bedankt jongens

Laatst bewerkt:
1) Kuurtje ziet er netjes uit, maar zou het wel doortrekken naar 10 weken.

2) Nakuren met HCG + Chlomid en/of Nolva.

3) 'Beste' merk Eq. is er niet. GS is altijd wel goed.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt, had al zo'n gevoel dat het naar 10 zou moeten gaan. Nu nog aan eq van GS komen :D

tnx ik had het net zelf al gelezen na nog wat rondneuzen, maar toch bedankt.
Trouwens in Nolva zit daar ook 10mg tamoxifen in?? Want ik heb wat tabs van mn werk en dat zijn gewoon Tamoxifen CF tabs met 10mg. Maar als ik lees dat je 50mg p/d moet nemen mag ik wel aardig wat strips meenemen

20 of 40mg per dag is redelijk standaard.

Meestal is de Nolva gedosseerd @ 20mg per tab. Je hebt ook maar 20mg nodig als gyno optreedt.

Nolvadex tabletten van 20mg bevatten eigenlijk 30mg tamoxifen citrate.
Het is het citraat dat een eigen gewicht heeft van +-10mg en de tamoxifen +-20mg.
Normaal is voor het begin van de nakuur 40mg/d tamoxifen voldoende en mag reeds na 1 a twee weken afgebouwd worden naar 20mg/d.
Verder neem je best de testo een weekje langer dan de EQ aangezien deze(EQ) langer in de bloedbanen blijft(3weken tov 2weken v/d testo) en dat ze samen uitbollen.

Ok maar heb ik dan dus wel wat aan mijn tabs??
bedankt voor de rest van de info trouwens

Ok mn kuur gaat er dan zo uitzien:

frontload
week 1en2 750mg testo enant
week 1en2 600mg boldenone

week 3t/m10 500mg testo enant
week 3t/m9 400mg boldenone

week 12 40mg tamoxifen/d
week 12 100mg clomid/d
week 13 20mg tamoxifen/d
week 13 50mg clomid/d

ik hoop er maandag mee te beginnen maar dat hangt er vanaf of alles binnen is

Succes man!
Waarom heb je eigenlijk voor boldenone erbij gekozen als ik vragen mag?

wou eerst deca nemen maar heb daar eigenlijk slechte ervaring mee qua potentie erna :D en boldenone komt er een beetje bij in de buurt en wou het eigenlijk een keer proberen aangezien de ene er erg goed op gaat en de andere minder hopelijk ben ik de ene haha

Ik vind het een prima kuurtje, maar de equipoise kun je er net zo goed uit laten. Heb er, net als vele anderen, helemaal niets van gemerkt tijdens m'n laatste kuur. Deca kan inderdaad voor libido-problemen zorgen, maar niet als je het combineert met test, hoor! Zou dus toch voor deca gaan. Kickt ook iets eerder in dan boldenone (als deze al inkickt...). Gezien de lange esters begint je nakuur meestal 3 weken na je laatste injectie. Je houdt de nakuur op 2 weken? Vind ik iets te kort, eigenlijk. Afijn, dit is mijn idee, je moet natuurlijk je eigen keuzes maken! Succes in elk geval! ;)

Terug
Naar boven