AndroidHealthClinic

Kuur test-tren-masteron

wiebenik

Novice
Waardering
0
Hello,

Ik zou volgende kuur mits jullie goedkeuring willen beginnen.
Wk 1-10 test ena 500mg
wk1-8 tren ena 400mg
wk 8-11 = masteron 100mg eod
wk 10- ... = proviron 50 mg ed (tot 100 tabs van 25 mg op zijn)
wk 12-.. = nolvadex 20 mg ed (tot 100 tabs van 10 mg op zijn)
Gear van GG en Epl
Ik train nu vier jaar en is mijn derde kuur maar nooit met de nodige achtergrond kennis.
Mijn stats 1m74 78 kg en 10,5% vet
Heb het altijd moeilijk gehad om massa bij te krijgen aangezien ik ecto ben.

Tips of verbeteringen zijn altijd welkom...

Vind het een goed kuurtje niet veel op aan te merken enkel de provi vind ik niet nodig je hebt al de mast
Je kunt beter wat spaarzamer zijn op je prostaat;)

• Topic Starter Topic Starter
De provi zou ik gebruiken tegen het libido verlies aangezien dit niet bevorderend is voor mijn relatie. ;)

In week 11 al beginnen met nolvadex, proviron gaat er alleen maar voor zorgen dat je al onderdrukte axis nog steeds onderdrukt blijft wat dus resulteert in een nog slechter herstel. Er zijn onderzoeken dat het je axis niet onderdrukt, maar als je axis al onderdrukt is zal het echt alleen lekker zijn voor je libido en niet voor je herstel terwijl pct daar eigenlijk voor bedoeld is. Mocht je het toch willen nemen zou ik het beperken t/m wk12.

Hoe oud ben je eigenlijk?

ik zou de masteron ook enanthate nemen en dan ook gelijk week 1 beginnen.

-rodge

In week 11 al beginnen met nolvadex, proviron gaat er alleen maar voor zorgen dat je al onderdrukte axis nog steeds onderdrukt blijft wat dus resulteert in een nog slechter herstel. Er zijn onderzoeken dat het je axis niet onderdrukt, maar als je axis al onderdrukt is zal het echt alleen lekker zijn voor je libido en niet voor je herstel terwijl pct daar eigenlijk voor bedoeld is. Mocht je het toch willen nemen zou ik het beperken t/m wk12.

Nee, onzin.
Ik neem het zelf ook in de nakuur, totaal geen dip.
Op tijd stoppen ermee, dat is het probleem vaak.

aangezien je net als ik ecto bent
en graag massa wil bijkomen
en het je derde kuur is
zou ik eer test e of sustanon nemen 500mg per week
en deca 400 mg per week
en eventueel de eerst 4 weken dianabol erbij 40mg per dag

Terug
Naar boven