AndroidHealthClinic

kuur testE deca

Sorry maar op 1000 test en 400 deca samen lijkt het mij dat je 1 grote oestrogeen fabriek bent. Als 800 mast niet werkt, misschien AI proberen?

Sorry maar ik begrijp het niet helemaal. De vorige kuur had ik dan 250mg Test EW en 200mg Deca EW. Ik had toen 5x per dag zin .... :)
Als ik nu de dosis verhoog moet het libido toch alleen maar toenemen? Of zit ik mis?
Jij zit mis. Geen enkele kuur is hetzelfde. Zelfs met precies dezelfde kuur kan je het nog niet van te voren inschatten, en kan het heel anders lopen.

Test verhogen als het zich voordoet lijkt de meest voor de hand liggende optie. Eventueel 50mg provi toevoegen kan ook i.p.v. de test verhogen.

Zou het ook lukken door mast toe te voegen?

Ik zou zelf namelijk 400 mg deca niet combineren met pakweg 700 mg test e, in verband met oestrogene sides :)

Masteron of provi doet het prima. Primo doet het hier ook goed in, hoor ik om me heen :)

Sorry maar ik begrijp het niet helemaal. De vorige kuur had ik dan 250mg Test EW en 200mg Deca EW. Ik had toen 5x per dag zin .... :)
Als ik nu de dosis verhoog moet het libido toch alleen maar toenemen? Of zit ik mis?

Hoe hoger ik zet Hoe minder zin ik juist krijg. Meerdere hebben hier last van.

• Topic Starter Topic Starter
Oke we zullen het zien. maar de verhouding 500mg TESTe EW en 400mg Deca EW is wel goed?
Of iets verhogen/verlagen?
hoor graag

Primo werkt nog beter dan mast maar daarmee begin ik pas tijdens de cruise en na de volgende blast (zie log)

Ik heb het al met een AI geprobeerd maar arimidex is niet zo mijn ding, aromasin word ik depri van en als ik het om de dag pak vergeet ik het vaak :p heb het wel met nolva gedaan maar naderhand krijg ik altijd die gedachte dat ik geen zin heb om iedere keer een paar maanden aan een stuk aan de nolva te zitten

Provi werkt bij mij nooit maar ik heb nog nooit HG provi gebruikt. Moet dat maar eens gaan proberen

Dan ben ik een gelukkige uitzondering :D
Twee keer dezelfde kuur gedaan, alleen tweede keer licht verhoogd (nog steeds babydosissen) en de zin was nog meer. Binnenkort terug dezelfde met nog hogere dosis. Als het nog meer wordt komen er problemen van :')

Terug
Naar boven