Fitness Seller

kuur tijd griekenland risico regels?

bain

Competitive Bodybuilder
Waardering
149
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
Mensen ik zit op het moment in een kuurtje,gaat allemaal top.
Maar nu moet ik binnekort 12 dagen naar griekenland.Kan een paar dingen doen lijkt me.Graag iemand ze mening of kennis hierover of andere ideeen?? ???

Zet elke week 500 test e en 600 bold (hoe de kuur in elkaar zit is in een andere post van me te lezen)
Maar als ik elke week zet kom ik met 12 dagen in een gat,dus:
Of 500 test en 600 bold in 1 vial doen en meenemen?
Of vlak voordat ik weg ga dubbele dosis zetten (omgedraaide fronload haha)?
Of kijken of het daar nog gewoon verkocht word en daar kopen en zetten.?
Of boeiend en gewoon bij thuiskomst gelijk verder gaan?
Of iemand nog andere oplossing?

Trainen is daar geen probleem!!!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
If you want to train, go to a gym.
If you want to socialize,
you go to a bar.
Plain and simple

Neem gewoon je vial, waar je de twee producten voor één spuit in doet, mee in je bagage (niet handbagage want die wordt door security gecontroleerd). Er is toch geen douanecontrole binnen EU.

Hoe lang zit je al in je kuur, en hoe lang weet je al dat je naar Griekenland gaat?

Wilde ik perse even weten :p

Het scheelt wel dat je met lange esthers werkt. Je kan misschien een wat hogere dosis nemen voordat je weggaat, maar een dubbele? Misschien kan iemand anders uitleggen of dat verstandig is, want dat weet ik dan helaas weer niet.

• Topic Starter Topic Starter
Wilde ik perse even weten :p

Het scheelt wel dat je met lange esthers werkt. Je kan misschien een wat hogere dosis nemen voordat je weggaat, maar een dubbele? Misschien kan iemand anders uitleggen of dat verstandig is, want dat weet ik dan helaas weer niet.

Laat me raden,jij dacht die knakker gooit er een week voor een vakantie een kuur in? ;)
Haha nee,zou liever zelfs gewoon thuis blijven. :p

Zou op de dag dat je vertrekt 500 test 600 bold zetten en gelijk als je weer terug komt. Beter geen risico lopen dan je gepakt wordt.
Daarnaast maken die paar dagen niet meer zoveel uit in je 8ste week lijkt me.

Laatst bewerkt:
meeneemen.

meenemen slaat nergens op.
die paar dagen extra ga je niet eens merken man, zeker niet met lange esters.

we hebben et over mee neemen naar griekenland niet naar nederland
gewoon in n vail spuiten wat je nodig hebt daar in je badtas in je koffer geen probleem.

Wat moet je daar doen?De crisis oplossen?

dit

sustanon-socks.jpg

Het advies om het mee te nemen naar het buitenland vind ik echt ronduit belachelijk.

Terug
Naar boven