MuscleMeat

Kuur van mijn vriend

Cagri51

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Al een paar weken is mijn vriend aan het zeuren om een kuur te beginnen.

HIj wil gaan kuren met tren en test prop. Maar het is zijn eerste kuur. Hij is vastberaden om het te gaan doen.

Hij wilt het zo gaan doen:

Week 1 tot en met week 10
Test prop: 100 mg EOD
Trenbolone : 76 mg EOD.
Ook wilt hij er proviron bij gebruiken voor de vochtophoping van de test.

Daarna goed nakuren met nolvadex en HCG.

Kan er iemand mij helpen waarbij ik hem goed kan informeren.

Alvast bedankt voor jullie hulp

• Topic Starter Topic Starter
Ow jah ik ben vergeten te melden dat hij (probeert) aan te komen in pure spiermassa. Voornamelijk droog.

Het lijkt mij beter om de kuur 12 weken te doen.
Week 1 tot en met 12
Test prop 100mg EOD
Tren 76mg EOD

Week 1 tot en met 6 proviron 50 mg ED
Week 7 tot en met 12 Winny 50 mg ED

En ook een goede nakuur dan

Als het zijn eerst keer is zou ik de prop vervangen voor Enanthate maar als hij het niet erg vind om om de dag te prikken dan is het geen probleem.

Winstrol kan je volgens Big Cat op 50mg houden ga je erover heen dan moet je je bloed laten testen.

Hij moet nu toch 3 maal per week spuiten door de tren. Dus kan hij de test prop er wel bij doen. En volgens mij houdt je minder vocht vast dan bij de test enantaat. Toch???

hmm, ik denk dat dat EOD prikken hem snel tegen gaat staan! 10 weken is dan erg lang hoor, laat staan 12 weken. Wel een mooie kuur op zich. Proviron lijkt me niet nodig, want met prop hou je idd weinig vocht vast, nolva bij de hand voor evt gyno. Die laatste weken winny is een goed idee (doe ik zelf ook :) )

Sterker nog, de tren moet je sowieso ED zetten en dan de prop nog EOD, nou geloof me, dat gaat die niet fijn vinden. Sterker nog, iemand die nog geen ervaring heeft met prikken en dan meteen elke dag injecteren en dan 10-12 weken lang... Dat wordt niks. Je krijgt te maken met flink wat schijven, plekken, littekenweefsel waar je niet meer doorheen komt, je zal flink van injectieplek moeten wisselen en je hele lichaam gebruiken...

12 weken, 10 injecties per week, is al gauw 120 prikkies.. en dat in een eerste kuur??

Ow ik dacht dat tren ook EOD kon. Heb het wel vaker gelezen dat dat niet hoeft. Hij gaat het in zijn benen injecteren en ook in zijn bil.

Kun je me precies uitleggen wat schijfvorming is???

Hoe kom je aan 10 injecties per week? Gewoon 3 maal tren en test per week. Dus kom ik uit op 36 injecties in 12 weken.

ff mierenken, maar 12 weken EOD is dus 84 dagen : 2 = 42 injecties. Maar soulreaver heeft absoluut gelijk met zijn opmerkingen. Het lijkt wellicht makkelijk te doen, maar echt, geloof me, het gaat je tegen staan. Na een week krijg je wellicht al twijfels als je hele stijve pijnlijke poten hebt van de prop, dan nog een keer een lekkere fina-hoest er overheen... Mucios plezier! Tren is ook een heftig goedje!! Drukt zwaar op je axis, en heeft enorme invloed op je humeur (lees: irritatie gehalte). Geen goedje voor opvliegende typjes.

Blijft een mooie kuur, maar niet als eerste. Waarom niet gewoon een b&b kuurtje?

Waarom worden zulke vragen altijd voor vrienden gesteld.

uww tren voor 12 weke is dat nie errug lang...tren is toch erruf zwaar voor je nieren...en die prikkies valt echt wel mee hoor...eod is het zeker wel goed te doen...

@Garret: Waarom het voor vrienden wordt gesteld? Omdat niet iedereen iets snapt van pc. Sommige mensen kunnen niet eens de pc aanzetten. En laat staan de forum betreden.

Oke stel de kuur die ik heb opgesteld is niets. Hij wil zeker kuren met tren. Hij heeft nu de volgende spullen klaarliggen, Primo, winny, test prop, test enataat, tren acetate. Zijn doel is voornamelijk aankomen in droge spiermassa en als het kan wil hij ook wat droger worden. Wat voor kuur kunnen je dan vorstellen met deze middelen?

Ow ik ben vergeten dat hij ook HCG , nolva en proviron heeft liggen

De kuur op de site van Big Cat lijkt mij ook wat Zie die Lean Mass Cycle / Alternate Cutting Cycle kuur maar. Er staat bij dat het geschikt is voor de meeste beginners. Of lees ik het verkeerd. Kan ook aan mij liggen.

Ik bedoelde het niet persoonlijk Cagri51, maar het viel me gewoon op de laatste tijd. Alsof sommigen bang zijn om ervoor uit te komen hier op het forum.

Ja oke Garret ik begrijp wat je bedoelt. Zelf durf ik het namelijk wel. Ben wel vaak uitgelachen maar dat boeit me nie. Ik heb wel wat geleerd op deze forum.Van je fouten moet je het leren. Zo zie ik het.

Maar bdeankt allemaal. Ik heb mijn vriend dit laten lezen en gaat toch effe nie kuren met deze producten. Bedankt allemaal dat jullie heb hem hebben overgehaald.

Maar nou heb ik een vraagje voor mezelf: Wat is de beste boldenone? VAn welk merk? Of wie heeft er ervaring met boldenone???

Voor Een Eerste Kuur Alleen Deca Gebruiken Is Al Voldoende,je Voeding En Vooral Je Eiwitten Moeten Voldoende Gedekt Zijn + Intensieve Training En Voldoende Rust.peace

Tren en prop eod lukt wel, maar dan moet hij alterneren en zit hij toch aan ed injecties ...

Terug
Naar boven