AndroidHealthClinic

Kuur verlengen ja of nee?

Blablabla1521

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m86
Massa
97kg
Vetpercentage
11%
Kuur nu:
week 1-4 winstrol 40mg
week 1-10 testosterone enanthate 375mg
week 5-10 proviron 50mg
week 12-14 nolvadex 20mg

zit nu aan het begin van week 6 en heb de dosis testosterone vanaf week 5 naar 500mg gegooit.

Zal ik de kuur verlengen naar week week 6-12 test e 500mg en dan week 6-12 proviron 50mg+ week 14-16 nolvadex 20mg

De reden van verlengen: Zal een lange tijd duren voordat ik na deze kuur weer een kuur doe dus als het kan pak ik liever de twee weken extra test e 500mg nog.

Zo ja waarom wel zo nee waarom niet?

nee rek is er toch wel uit die 2weken gaan je niet veel extra geven

Kuur nu:
week 1-4 winstrol 40mg
week 1-10 testosterone enanthate 375mg
week 5-10 proviron 50mg
week 12-14 nolvadex 20mg

zit nu aan het begin van week 6 en heb de dosis testosterone vanaf week 5 naar 500mg gegooit.

Zal ik de kuur verlengen naar week week 6-12 test e 500mg en dan week 6-12 proviron 50mg+ week 14-16 nolvadex 20mg

De reden van verlengen: Zal een lange tijd duren voordat ik na deze kuur weer een kuur doe dus als het kan pak ik liever de twee weken extra test e 500mg nog.

Zo ja waarom wel zo nee waarom niet?

2 weken gaat je niet echt wat leveren bro..

Heb je hcg dernaast lopen? Zo nee niet verlengen en zeker off gaan. Zo ja?

Dat weet je uit ervaring? Dus 12 weken kuren is altijd onzin?
Ik denk er ook over om mijn kuur van test-e te verlengen van 10 naar 12 weken.

Nee, dat zegt hij niet, we hebben het hier over test e. 2 weken erbij gaat je indd weinig extra resultaat geven.

Je bent 18 jaar en aan je stats te zien heb je zelf nooit gekuurt, maar je zegt wel stellig dat 2 weken extra niets gaat opleveren? Ik hoor het liever van iemand van buiten de papegaaienkooi.

• Topic Starter Topic Starter
Heb je hcg dernaast lopen? Zo nee niet verlengen en zeker off gaan. Zo ja?

Nee heb alleen wistrol de eerste 4 weken er naast laten lopen en nu heb ik proviron er langs lopen. Lees wel dat de dosering van proviron meestal 50-100mg per dag is dus misschien dat ik die dosis dan omhoog gooi maar denk niet dat ik daarmee meer bereik..

Bedankt voor de replies trouwens, had helaas wel op een ander antwoord gehoopt:p

Maar als de enige reden is dat ik niet veel zou gainen meer dan pak ik misschien toch nog twee weken erbij en zal dan alle stats bijhouden voor het geval andere mensen hier ook nog wat vraagtekens bij hebben!

Laatst bewerkt:
Waarom zou je die 2 weken extra dan toch pakken?
Aanslag op je lichaam die nergens nodig voor is, zoals gezegd is de rek er naar 10 weken toch al wel uit.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zou je die 2 weken extra dan toch pakken?
Aanslag op je lichaam die nergens nodig voor is, zoals gezegd is de rek er naar 10 weken toch al wel uit.

Good point

Dan misschien proviron omhoog gooien of gewoon lekker zo laten en over een lange tijd weer een kuur doen?

Meestl is de rek er na 8 tot 10 weken uit, lekker off gaan en zorgen dat je later weer een kuur kunt doen. En anders moet je 't gewoon meteen goed doen en de test omhoog gooien naar 750 mg/1000 mg en er een week of 6 bij aan plakken.

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 22:49 ----------

Good point

Dan misschien proviron omhoog gooien of gewoon lekker zo laten en over een lange tijd weer een kuur doen?

Provi levert je geen gains op hoor.

Provi is prima op die dosering niks aan doen!!!

Terug
Naar boven