MuscleMeat

Kuur verlengen of stupid

Haha, alleen de vocht is zo vervelend;(

naja maandje bulken en dan een boatload aan t3, tren en mast. weg vocht, hello shreds.

Daarna noodgedwongen off;(

Klopt. Afgelopen zaterdag kreeg ik mijn horloge zelfs niet meer om. Helemaal opgeblazen.

Noodgedwongen nog wel?

Jaar of 3. Pct en doseringen daarvan staan nog nie vast. Zal gewoon de standaard hcg en clomid worden denk:)

Gewoon ter info, ik heb in het topic van Galen ( Richtlijnen behandeling AAS-geïnduceerd hypogonadisme ) volgende PCT voorgesteld, hetgeen hij een goede nakuur vond na een lange tijd ON.

4 weken: clomid 50mg + HCG 3* 1500IU per week
3 weken: clomid 50mg

Deze ben ik van plan te volgen wanneer ik off ga deze zomer. Aangevuld met een "testbooster van xxl" en "liver & organ defender". Misschien ben je er wat mee :)

• Like
Waarderingen: Dr X
Gewoon ter info, ik heb in het topic van Galen ( Richtlijnen behandeling AAS-geïnduceerd hypogonadisme ) volgende PCT voorgesteld, hetgeen hij een goede nakuur vond na een lange tijd ON.

4 weken: clomid 50mg + HCG 3* 1500IU per week
3 weken: clomid 50mg

Deze ben ik van plan te volgen wanneer ik off ga deze zomer. Aangevuld met een "testbooster van xxl" en "liver & organ defender". Misschien ben je er wat mee :)

Ziet er goed uit. Waarom ga je off en hoe lang was je on?

Ziet er goed uit. Waarom ga je off en hoe lang was je on?

Op deze moment +- 10 maand on, tegen deze zomer dus 16 maanden.

Ik twijfel wel: aan de ene kant zou ik graag mijn grenzen nog verleggen maar dan zal ik op HGH moeten overstappen want met het gewoon blasten/cruisen lijk ik op mijn max te zitten. Tegelijkertijd heeft mijn meisje toch al aangegeven dat ze graag zou hebben dat ik stop. Jaarlijks een kuurtje doen voor de zomer vindt ze geen probleem...

Ik heb nog een half jaar om te beslissen en te overleggen hier thuis :)

• Topic Starter Topic Starter
Enige probleem is dat ik alleen wel vocht vast houdt.

Eet al geen zout.

Terug
Naar boven