Fitness Seller

Kuur verlengen?

Levrone@

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Ik zit nu in week 6 in mijn test enan/deca kuur. Ik zit nu op 500mg en 400mg deca.Ik ga als een speer..

Ik kon het niet laten om extra ampullen te kopen , omdat ik van 12 weken , 14 weken wil maken (en dan nog nakuren met clomid,nolva, proviron, hcg, creatine)

Goed idee?

Groet

Levrone@

ligt helemaal aan hoe jezelf reageert. t kan best zijn dat je na 8 weken uitgegroeid bent en dan heb je aan je verlenging niks. T kan ook zijn dat je de lleste 2 weken nog een paar kilo bijzet maar ik denk persoonlijk dat die 2 weken niks uitmaken.

Persoonlijk zou ik het bij je eerder opgestelde schema houden.

Langer hoeft niet altijd beter te zijn. Voor 't zelfde geld win je er niets meer mee maar je lichaam krijgt wel weer 2 weken langer een tik van je kuur.

Wat zijn je gains tot nog toe?

• Topic Starter Topic Starter
5. 5 kilo , en ik zit geneens op de helft...

lekkerrrrr..........!!!!!!!!

Niks op tegen, een goeie vriend van mij uit het buitenland zegt zelfs dat hij ervan overtuigd is dat een kuur maximaal succes heeft als je de anabole staat waarin het lichaam verkeerd aanhoudt tussen de 14-20 weken.
Met Deca en Test zul je niet veel problemen ondervinden, behalve dan dat de Deca een lange naslag kan geven op je zaakje daaronder.
Dit is niet voor iedereen gelijk.

Zèlf moet ik je zeggen dat mijn grootste bulk-succes na 8 weken wel bekeken is; dan komt er niet veel meer bij.
Ik gooi het roer dan een beetje om met andere spullen.

Hou er rekening mee dat spuiten in week 14 de actieve stoffen in de substantie pas in week 17 in je lichaam gaan inkicken, het is immers Deca, een traagwerkende ester...

dbc01 zei:
Niks op tegen, een goeie vriend van mij uit het buitenland zegt zelfs dat hij ervan overtuigd is dat een kuur maximaal succes heeft als je de anabole staat waarin het lichaam verkeerd aanhoudt tussen de 14-20 weken.
Met Deca en Test zul je niet veel problemen ondervinden, behalve dan dat de Deca een lange naslag kan geven op je zaakje daaronder.
Dit is niet voor iedereen gelijk.

Zèlf moet ik je zeggen dat mijn grootste bulk-succes na 8 weken wel bekeken is; dan komt er niet veel meer bij.
Ik gooi het roer dan een beetje om met andere spullen.

Hou er rekening mee dat spuiten in week 14 de actieve stoffen in de substantie pas in week 17 in je lichaam gaan inkicken, het is immers Deca, een traagwerkende ester...

Ben het er ook mee eens dat langer beter kan zijn. Momenteel wordt er veel geexperimenteerd door mensen die bv. 8 weken 500 mg. test. pakken met 400 mg. deca en daarna nog 6 weken de test op 250-500 mg. houden, vaak 250 mg. of sommige eindigen met prop zodat de nakuur meteen begonnen kan worden. Zo zou je beter in staat zijn je gains te behouden.Als nakuur wordt dan vaak de combi clomid met nolva genomen en vanaf week 6-8 2x per week 500 iu HCG. Ook in de nakuur voor lage dosissen HCG ipv. 1x per week een grote dosis. Dit heeft aanzienlijk meer voordelen en voorkomt een hoop nadelen.. Maargoed, er zijn ook mensen die zweren bij korte kuren van 2 weken met kortwerkende esters.

• Topic Starter Topic Starter
Het wordt echt verlengen hahaha

thanks bro's!

Terug
Naar boven