XXL Nutrition

kuur verlengen

mvl

Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Hallo mannen,even een vraagje.Ongeveer 1,5 jaar geleden een kuur gedaan met test e 250 mg per week en Winstrol 40 mg per dag de eerst 6 weken,dit beviel me goed.Een jaar of 10 geleden veel gekuurd dus ben geen groentje maar zit nu toch met een vraag.Ik ben nu bezig met test e only op 500 mg om de 5 dagen, (week 6)ook dit gaat redelijk maar nu zit ik te denken om deze kuur te verlengen en er nog 8 a 10 weken Sustanon en deca achteraan te plakken.Nu is mijn vraag welke dosis zou ik dan aan moeten houden?Zit zelf te denken aan 2x per week 250 sust en 1 x per week 200 deca (deze dosis omdat ik niet de jongste meer ben(44 jaar)mischien eerst een brigde van 125 mg test e?? uiteraard gevolgd door een goede nakuur.

optie 1 is dus mijn only kuur afmaken en gelijk door met sust en deca.
optie 2 is dan only kuur afmaken,4 tot 6 weken brigde 125 test e en dan sust en deca.

stats zijn 175 cm
80 kg
+- 12% vp
Alvast bedankt!

Hallo.

Ik zou voor optie 2 gaan, ff 4/6 weken cruise/bridge op 125/250mg test e en daarna knallen op de sust en deca.

Succes!

Ik zou ook blast/cruise kiezen
Maar hoe kan je 80 kg wegen als je zoveel hebt gebruikt?

• Topic Starter Topic Starter
@Daadkrachtig ik ben er een tijd tussen uit geweest vandaar de 80 kg. bedankt voor de reactie,

Denk wel dat als je op je 44ste lang gaat kuren, kans op volledig herstel kleiner wordt. Vooral met deca.

Correct me if i'm wrong...

Terug
Naar boven