Fitness Seller

Kuur voor droger te komen

Corijn

Cool Novice
Waardering
0
Ik had een vraagje in verband met anabolen om droger te komen. Ik ben al redelijk droog maar zou graag weten of het mogelijk is nog droger te komen met sommige producten? Mijn doel is niet echt massa bij te kweken maar eerder om zo'n zo droog mogelijk fysiek te krijgen!

Alle uitleg is welkom ;)

droger worden doe je niet met kuren, maar met een dieet.

Ik zou eerst maar zelf zo veel mogelijk research doen als ik jou was..
Zoek maar eens op winstrol, lijkt me wel iets voor jou!

test prop+winny inject!en natuurlijk een aangepast dieet!

Goed dieet is het beste om droger te worden.Daarnaast kan je dan denken aan middelen zoals Masteron,Winny,Primo,Anavar,Tren en eventueel Bold.Test blijf hierbij de basis bij elke kuur.Verder kan je nog eventueel clenbuterol,T3 en een ECA stack toepassenMaar als je dieet niet goed is gebeurd er nog niets.Dus eerst je dieet goed opzetten en daarna nog eventueel denken aan a.s. en andere middelen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja natuurlijk ik sta ook op een strikt dieet. En sta 5 van mijn 6 trainingsdagen 1 uur cardio te doen dus daar ligt het zeker niet aan. Het is niet zozeer dat ik dat zou doen maar ik zou gewoon graag weten of sommige kuren daar bij kunnen helpen ofzo he. Gewoon om te weten n mss later eens toe te passen ;)

tren, winstrol en masteron kan helpen naast cardio en dieet.

vergeet ook niet dat: meer spiermassa = meer calorieverbranding = sneller droger worden

(ff kort door de bocht)

dieet!!! en met anabolen probeer je dan je spiermassa te houden.... dieet is het belangrijkst of je nu droog wil worden of wil opbouwen....

re

Dieten , training , supplementen en dan kan je denken aan eventueel wat test met winny.

Of de combi test prop / masteron of primo .

Hangt af van wat je stats zijn en wat je wil bereiken , kuurverleden,....

prop,masteron,winny,tren,clen,T3,sth,vochtafdrijvers...en natuurlijk goed dieet

Het enige anabool dat ook maar een klein beetje vet zou kunnen verbranden is TREN.

Het punt is dat je in anabole toestand moet blijven tijdens de cut.

Alleen icm een doordacht dieet en eventueel cardio zal je dan vet gaan verbranden.

ephedra,clenbuterol...om droog te komen heb je geen AS nodig...dat gebruik je als je (droge) massa wil bijkomen...

ephedra,clenbuterol...om droog te komen heb je geen AS nodig...dat gebruik je als je (droge) massa wil bijkomen...

Uhh, nee.
Om massa tijdens de cut te behouden neem je dus WEL aas....als je ver wil gaan tenminste.

Niet zozeer bedoeld om nog meer te gainen.

Laatst bewerkt:
ik sluit me aan bij redhead
zelf word ik droger bij elke as
dus als ik kuur eet ik tot ik er mottig van word
heel de dag door bijna
clenbutrol enzo kan ik niet tegen

ik sluit me aan bij redhead
zelf word ik droger bij elke as
dus als ik kuur eet ik tot ik er mottig van word
heel de dag door bijna
clenbutrol enzo kan ik niet tegen

Je kan best gecontroleerd eten , als je gewoon elke dag vreet tot je niet meer kan , weet je niet wat je lichaam nodig heeft. Telkens een goed voedselsceham kan leiden tot goede resultaten. Elke dag hetzelfde eten , aantal eiwitten , koolhydraten is nuttig, zo kan je zien op welke voeding je lichaam goed reageerd en kan je na verloop van tijd dus een perfect schema opstellen om droger te komen.

Het vergt natuurlijk wat tijd en energie

Je kan best gecontroleerd eten , als je gewoon elke dag vreet tot je niet meer kan , weet je niet wat je lichaam nodig heeft. Telkens een goed voedselsceham kan leiden tot goede resultaten. Elke dag hetzelfde eten , aantal eiwitten , koolhydraten is nuttig, zo kan je zien op welke voeding je lichaam goed reageerd en kan je na verloop van tijd dus een perfect schema opstellen om droger te komen.

Het vergt natuurlijk wat tijd en energie

ja is wel waar
nu niet dat ik am mijn kalorien per dag enzo ga tellen
eet wel gezond en afwisselend
zo dat ik alles voldoend binnen krijg
maar kom traag bij en val snel af heb ik ondervonden
dus mag bijna alles eten:)

Voeding, voeding, voeding en wat aas (zoals eerder al beschreven is) om de massa vast te houden....

Een goed dieet en wat winny om de puntjes op de i te zetten.

Denk dat er zo wel voldoende is gezegd:)

Terug
Naar boven