AndroidHealthClinic

kuur voor meer trainingen

houthakker

Advanced Bodybuilder
Waardering
34
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
ik ben baanwielrenner en train nu 2 keer per dag ik moet eigenlijk naar 3 keer per dag wat kan ik het beste gebruiken om sneller te herstellen

Een baanwielrenner mag gerust een beetje verzwaren,daardoor is zijn keuze niet alleen beperkt tot middelen zoals stanozolol,maar mag ook test of zelfs dianabol aangewend worden.
Alleen maar letten dat ze op tijd uit je systeem zijn voor een dopingcontrole.

Er vanuit gaande dat een training minimaal een uur duurt zeg je dus nu dat je zo'n 7*3=21 uur gaat trainen in de week. Ik neem aan dat er ook duur en hersteltrainingen tussen zitten, anders zou ik per direct stoppen. Het nemen van prestatiebevorderende middelen helpt je dan echt naar de klote. (ik kan het weten)

Post eerst eens wat meer over je trainingsschema, trainingsjaren, prestatieniveau, ambities en voedingspatronen. Want je klinkt als iemand die (semi)professioneel aan het sporten is. Pas dan zul je ook de antwoorden krijgen waar je echt wat aan zult hebben. Een minder compleet beeld levert een minder goed antwoord.

Er zijn veel middelen om je sneller te laten herstellen, maar niet alles zal voor jou van toepassing zijn.

• Topic Starter Topic Starter
ik rijd nu alleen op de baan kan dus heel goed mijn wedstrijden uitzoeken (wel handig met het oog op detectie tijden) ik zit nu elke dag in de sportschool en elke dag een keer op de fiets maar dit moet naar 2 keer per dag fietsen toe. Doel is olympische spelen achtervolging zit nu op 4.45 min voor 4 km moet er dus nog zo een ruime 10 sec afrijden

Stanozolol en Oxandrolone wordt in mijn 'wieler' omgeving regelmatig toegepast.

Terug
Naar boven