Fitness Seller

kuur voorstel 20 weken Graag meningen van gevordenen.

Anoniem51193

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
3
Jongens,
Begin mei ga ik beginnen met 20 weken kuren en graag zou ik jullie mening hier over willen horen over wat ik heb samengesteld.

week 1-10
600 sustanon
200 test propionaat
700 bold

week 10-15
600 sustanon
700 bold
200 tren-e

week15-20
300 test propionaat
200 masteron
200 tren acetaat

pct

hcg
nolva
clomid

Doel is hele zomer vol en hard bij te lopen en langzaam voor te bereiden voor flex cup 2014:rolleyes:
cheers;)

Hoe ga je de prop indelen bij de eerst 10weken? Kan je beter meer Sust nemen.

Ik vind je indeling een beetje raar. Je zet 5weken lang tren enantaat. Dat is te kort. 200mg is ook te weinig. Die 5weken ga je je test verlagen en voeg je alleen 200mg tren toe. Dat zal niet veel doen denk ik. Daarna 5weken lang korte esters kan ik wel snappen maar zou ik ook iets langer doen. En alle 3 de producten op 100mg eod.

HCG tijdens de kuur. Niet na.

Waarom test p als je al 600mg sust neemt?

Ik zou persoonlijk bold weg laten en je tren lekker hoger doseren wat langer dan 5 weken

• Topic Starter Topic Starter
Hoe ga je de prop indelen bij de eerst 10weken? Kan je beter meer Sust nemen.

Ik vind je indeling een beetje raar. Je zet 5weken lang tren enantaat. Dat is te kort. 200mg is ook te weinig. Die 5weken ga je je test verlagen en voeg je alleen 200mg tren toe. Dat zal niet veel doen denk ik. Daarna 5weken lang korte esters kan ik wel snappen maar zou ik ook iets langer doen. En alle 3 de producten op 100mg eod.

HCG tijdens de kuur. Niet na.

Ik zat te denken om die prop samen met sustanon mee te nemen op maandang en donderdag ik weet dat je prop minstens 3x per week moet zetten maar ik dacht aangezien ik geen kickstart neem kan ik die prop erbij doen voor snelle toename van kracht.

ik doe 10 weken tren maar deel het door midden met verschillende esters omdat ik acetaat net te heftig vind om 10 weken 3x per week te zetten en jah tren is tren toch dat zal niet veel verschil moeten uitmaken?
reden waarom ik de laatste weken test verlaag is omdat ik tren optimaal zijn werk wil laten doen en niet laat onderdrukken door te hoog test te zetten. ivm vetverbranding

Laatst bewerkt:
Ik zat te denken om die prop samen met sustanon mee te nemen op maandang en donderdag ik weet dat je prop minstens 3x per week moet zetten maar ik dacht aangezien ik geen kickstart neem kan ik die prop erbij doen voor snelle toename van kracht.

ik doe 10 weken tren maar deel het door midden met verschillende esters omdat ik acetaat net te heftig vind om 10 weken 3x per week te zetten en jah tren is tren toch dat zal niet veel verschil moeten uitmaken?
reden waarom ik de laatste weken test verlaag is omdat ik tren optimaal zijn werk wil laten doen en niet laat onderdrukken door te hoog test te zetten. ivp vetverbranding

zet dan je tren laatste weken wat hoger.. 300 stelt niks voor man

• Topic Starter Topic Starter
Waarom test p als je al 600mg sust neemt?

Ik zou persoonlijk bold weg laten en je tren lekker hoger doseren wat langer dan 5 weken

bro ik ga tren ook wel langer dan 5 weken nemen
en bold dat neem ik altijd mee in me kuur ben er altijd tevreden over.
maar thnx voor je reactie:)

---------- Toegevoegd om 00:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:16 ----------

zet dan je tren laatste weken wat hoger.. 300 stelt niks voor man

ja ik heb 200 staan foutje moet 300 zijn geld ook voor mast btw
maar jij vind 300 te laag?

bro ik ga tren ook wel langer dan 5 weken nemen
en bold dat neem ik altijd mee in me kuur ben er altijd tevreden over.
maar thnx voor je reactie:)

---------- Toegevoegd om 00:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:16 ----------

ja ik heb 200 staan foutje moet 300 zijn geld ook voor mast btw
maar jij vind 300 te laag?

voor jouw stats wel man...

Mijn voorkeur voor 20 weken zal iets anders zijn. Kwaliteitsmassa + droge veiny look naar je contest toe. Die sust geeft ook wel eens bloat door de schommelde bloedspiegels ivm verschillende esters.

1-14 test 250ew, tren e 400/600, bold 600/800
13-18 test p 100/150 eod , tren a 100/150 eod, mast p 200mg eod
1-17 2x 500iu hcg
19-xx aro/HMG

evt t3 toevoegen.

Jongens,
Begin mei ga ik beginnen met 20 weken kuren en graag zou ik jullie mening hier over willen horen over wat ik heb samengesteld.

week 1-10
600 sustanon
200 test propionaat
700 bold

week 10-15
600 sustanon
700 bold
200 tren-e

week15-20
300 test propionaat
200 masteron
200 tren acetaat

pct

hcg
nolva
clomid

Doel is hele zomer vol en hard bij te lopen en langzaam voor te bereiden voor flex cup 2014:rolleyes:
cheers;)

Waarom zet je eerst tren-e en ga je daar na over naar acetaat?
Die 200 masteron is neem ik aan mast-p?
Waarom zet je sust niet op 800 en prik je ED of EOD ipv 200 prop toe te voegen?

Ik zou het eerder zo doen met ongeveer jouw opstelling:
1-20 600mg test-e
1-4 200mg test-p
1-20 600mg bold
1-13 500mg tren-e
1-20 250mg mast-e

Al ben ik geen voorstander van 20 weken achter elkaar kuren en test hoger doseren dan tren.

Terug
Naar boven