XXL Nutrition

Kuur voorstel: 250 mg Test E/week gedurende 16 weken

soulmate26

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Beste leden,

Heb ik voor deze kuur HCG nodig? Zoja, tijdens of kort voor afloop van de kuur?

Heb 10 jaar terug voor het laatst injects gedaan op 500 mg/week en kwam enorm aan(13kg in 5 weken) waarvan ook veel vocht. Had toen ook last van een opgeblazen buik, leek of mn organen ook groter werden. Had ook een hoge bloeddruk van gekregen 150/100, heb toen uit schrik de kuur gestaakt.

Nu wil nog een keer proberen, maar dan op 250 mg. Wat neem ik het beste tegen bloat als ik hiervan weer last krijg? Een anti-oestrogeen of aromatase-remmer?

Doe aan vechtsporten en krachttraining en wil gemiddeld in spiermassa aankomen en het liefst tegelijk wat vet verliezen. Stacken met Masteron een goed idee?

stacken met mast is zeker een goed idee ja!!
250 test-e
200 mast-e
en 2 weken na je laatste inject 4 weken nolva 20mg elke dag.
Hcg zou ik wel altijd doen, maar dat is persoonsgebonden. Lekker kuurtje voor jou doel en 1 keer in de week prikken nog lekker makkelijk ook.

Mast E op 300MG doet geloof ik niet veel. Minimaal aanbevolen is 400mg. Tenminste volges veel sites die het zeggen.

aanbevolen door je dealer misschien

Nee gozer, staat zo'n beetje in alle artikelen over masteron.
Van dealers neem ik overgens 0.0 aan want die willen alleen maar verkopen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
stacken met mast is zeker een goed idee ja!!
250 test-e
200 mast-e
en 2 weken na je laatste inject 4 weken nolva 20mg elke dag.
Hcg zou ik wel altijd doen, maar dat is persoonsgebonden. Lekker kuurtje voor jou doel en 1 keer in de week prikken nog lekker makkelijk ook.

Zal mast e ervoor zorgen dat ik niet of weinig zal bloaten?
En is het tijdens de kuur een goede vervanger van nolvadex?

Had ergens gelezen dat hcg vooral bij 'zware' kuren wordt aanbevolen. En wat houdt persoonsgebonden in? Op het moment dan mn knikkers inkrimpen of mn libido verlaagt dan hcg inzetten?

Kan wel aan humangrade test e komen, maar mast e humangrade niet:(. Mocht dat al bestaan? Mag je deze middelen samen mengen in 1 spuit?

Is 1x per week prikken voldoende of is e5d een betere optie?

Had ergens gelezen dat hcg vooral bij 'zware' kuren wordt aanbevolen. En wat houdt persoonsgebonden in? Op het moment dan mn knikkers inkrimpen of mn libido verlaagt dan hcg inzetten?

Kan wel aan humangrade test e komen, maar mast e humangrade niet:(. Mocht dat al bestaan? Mag je deze middelen samen mengen in 1 spuit?

hcg bij 250 test is echt niet nodig !
mast zal er zeker voor zorgen dat je niet te veel vocht vast houd !
ja goede vervanger voor nolva tijdens kuur !
ja kan samen in 1 injectie (allebij op olie basis)
e5d lijkt mij beter maar kan ook 1x per week (wat je zelf wilt)
succes lekkr mild kuurtje ;)

Als je goeie mast hebt is 200mg zeker voldoende voor deze kuur.

Nee en Nee

Gewoon vanaf een week of 4 hcg mee laten lopen op 500iu 2xpw

Ja mag in 1 spuit, en elke 7 dagen prikken is ook prima. TestE heeft een halfwaarde tijd van anderhalf week.

hcg bij 250 test is echt niet nodig !
Ja zeker wel, als hij 16 weken exogeen hormonen toe gaat dienen stopt zijn LH productie volledig.... Dus maakt niet uit of je 250mg of 2500mg per week zet. Beide laat je LH productie stoppen.

mast zal er zeker voor zorgen dat je niet te veel vocht vast houd !
ja goede vervanger voor nolva tijdens kuur !
Uit mijn ervaring heeft Masteron er never voor gezorgd dat ik minder vocht vast hield. Primo wel een beetje.
Als hij zo bang is om vocht vast te houden aangezien hij daar zo gevoellig voor is, neem dan arimidex ofzo. Werkt 100% zeker.
Enige nadeel is dat het wat minder goed voor je libido is.

Ik dacht dat masteron enkel nut heeft bij laag vetpercentage om scherper te komen staan voor wedstrijden..
16 weken 250 test,is de rek er niet zou goed als uit na een week of 12?

Na week 8 volgens mij al

Er blijven hier mensen maar dom weg dingen roepen. Als je ook maar 100 mg test je lichaam in spuit stopt het met de aanmaak ervan.
Dus Zoals hierboven gezegd gewoon hcg mee laten lopen.

Maar de klap komt er na als nog dus zin heeft het niet veel. Het zal misschien een klein beetje helpen voor je herstel maar wanneer de nakuur stopt zit je eingelijk in het zelfde schuitje als zonder nakuur.

Gewoon test E only gedurende 16 weken is perfecto.

Zou er die mast niet naastzetten. Geen meerwaarde.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 18:12 ----------

Zou er zelf geen hcg naast zetten. Het is test only op 250mg he, op die dosering zijn er x aantal onderzoeken gedurende een jaar of langer ivm anticonceptie. Iedereen herstelt.

Doe gewoon 4-5 weken nolva op 20mg.

Maar de klap komt er na als nog dus zin heeft het niet veel. Het zal misschien een klein beetje helpen voor je herstel maar wanneer de nakuur stopt zit je eingelijk in het zelfde schuitje als zonder nakuur.

Hahaha grote grote bullshit, geen eens zin om het uit leggen ga lezen man!!! En idd hcg heeft altijd zin, je houd de boel op scherp beneden en laat je testes niet lui worden om het maar in boerelulle taal te zeggen, snappen de meeste het tenminste.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 18:44 ----------

En over het masteron verhaal, mast is een klein beetje een anti-a omft het wat van het aromatase enzym verbruikt. Niet zo effectief als ari maar wel wat. Dus als jij schoon eet veel cardio doet wat ik wel verwacht in die sport zal je met test mast weinig vocht vast houden. Sleutel licht wel bij de voeding en niet bij de gear laat dat voorop staan!!!

Ik zou de mast wel laten meelopen, maar dit is puur uit persoonlijke ervaring. Ik loop zelf momenteel test 200 + mast 200 (+tren) en ik houd geen vocht vast. Of het aan de mast lig weet ik niet, maar ik denk toch dat het een factor is.

• Topic Starter Topic Starter
Zo te lezen kan ik beter ook hcg gebruiken omdat mn eigen aanmaak voor een langere tijd plat ligt. Dus 2 x 250iu per week is voldoende? Dan ga ik dit alvast bestellen.

Nou nog alleen hoge kwaliteit masteron vinden aangezien ik
niks kan vinden over een humangrade versie.

Wil minimaal 8 weken en max 16 weken kuren. Kuur liever met kleine hoeveelheden voor een langere perioden om zo geleidelijk vorderingen te maken dan op grote hoeveelheden voor een korte perioden wat bij mij resulteert in een overschot in hormonen dat dan toch in oestrogenen wordt omgezet en met alle nare gevolgen
daarvan

Mocht de rek er eerder uit zijn dat stop ik gewoon eerder.

Laatst bewerkt:
doe gewoon een standaard 12 weken test / deca kuurtje , zal je lekker op gianen.
In de zomer kan je altijd afwerken met test prop / mast prop , mast prop geeft 100x betere results dan lange ester.

Als je lang wilt kuren kan je mischien test e + bold doen? , maar dan nog denk ik dat je beter voor de test e / deca kuur moet gaan. Eventueel proviron tegen plofkop/bitchtitz.

succes

Ga eerst ff die jonge ze wensen lezen man, test deca adviezeren voor een vechtsporter....denk is na.

Hahaha grote grote bullshit, geen eens zin om het uit leggen ga lezen man!!! En idd hcg heeft altijd zin, je houd de boel op scherp beneden en laat je testes niet lui worden om het maar in boerelulle taal te zeggen, snappen de meeste het tenminste.
Ik heb het zelf niet verzonnen iig.
Heb van die artikels gelezen dat je eigen aanmaak gelijkt weer in kakt na het beeindigen van de nakuur. Als je en beetje na denk is het ook wel logisch, je voegt namelijk syntetische middelen toe om de boel op gang te brengen, stop je met deze toevoegen van de middelen wat gebeurd er dan? Juist ja omdat het lichaam zelf nog niet zelf goed aan kan maken zal het weer zakken qua waarden.

Terug
Naar boven