AndroidHealthClinic

Kuur voorstel droge massa

xxl67

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Na meer dan een jaar niet meer gekuurd te hebben wou ik maar weer eens een kuurtje voor droge massa pakken. Ik dacht aan
1 -10 375 mg test e
1-8. 300 mg tren e
12-15 20 mg nolva
Wil ook hcg mee laten lopen maar heb hier geen ervaring mee

Ik zou graag wat raad van jullie willen hebben

Groet dirk

Laatst bewerkt:
Ik wat raad van jullie willen hebben

Groet dirk

Ik wat raad? Wtf G?

Om serieus te antwoorden, ziet er redelijk goed uit, maar met droge massa bedoel je dan toch spier aankomen met minimaal vet?

Zoja dan is die kuur goed, maar het is je voeding die grotendeels bepaalt wat je aankomt, zou eerder daar aan denken, VOOR je kuurt!

En hcg doen meeste 2x 250iu/week sub-q, maar naar mijn gevoel werden mijn ballen toch kleiner, misschien dat anderen je kunnen helpen aan een hcg-blast info, dat is een grote hoeveelheid hcg injecter om de zovele weken, weet het exacte getal niet, maar wie zoekt die vindt!

Oja als het mogelijk is clomiphene mee laten lopen in je nakuur aan 50mg/dag en evt de eerste week hoeveelheid verdubbelen.

Winnies of Proviron erbij pakken???

Ik wat raad? Wtf G?

Om serieus te antwoorden, ziet er redelijk goed uit, maar met droge massa bedoel je dan toch spier aankomen met minimaal vet?

Zoja dan is die kuur goed, maar het is je voeding die grotendeels bepaalt wat je aankomt, zou eerder daar aan denken, VOOR je kuurt!

En hcg doen meeste 2x 250iu/week sub-q, maar naar mijn gevoel werden mijn ballen toch kleiner, misschien dat anderen je kunnen helpen aan een hcg-blast info, dat is een grote hoeveelheid hcg injecter om de zovele weken, weet het exacte getal niet, maar wie zoekt die vindt!

Oja als het mogelijk is clomiphene mee laten lopen in je nakuur aan 50mg/dag en evt de eerste week hoeveelheid verdubbelen.

Pak dan hcg 250 iu eod of 2 x 400 iu per week.

Bij kuur met tren zou ik nakuren met arofixen (aromasin en nolva).

• Topic Starter Topic Starter
Pak dan hcg 250 iu eod of 2 x 400 iu per week.

Bij kuur met tren zou ik nakuren met arofixen (aromasin en nolva).

Bedankt voor je advies ik ga de hcg doen zoals jij zeg.de na kuur doe ik liever met nolva omdat ik die hg kan kopen en de aromasin mij de laatste keer niet zo goed bevallen was

Groet dirk

Terug
Naar boven