XXL Nutrition

Kuur voorstel Test/Deca/Dbol/Provi

Ironman23

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
4
Lengte
1m76
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Beste mede lezers,

Na meer dan een jaar Off te zijn van mijn eerste Test E 375mg pw en 40mg winny pd cycletje, ben ik van plan om binnen een aantal weken een nieuwe kuur te starten.
Namelijk:

Week 1-12 Test E 375mg
Week 1-10 Deca 200mg
Week 5-8 Dbol
Week 13-18 Test E 125mg
Week 15- 18 Proviron 25mg per dag
Nakuur Nolva Week 20-25 20mg per dag

De meesten hier zijn voorstander van Dbol week 1-4 om als kickstart toe te voegen vanwege het nog niet voelen van de Test en deca.
Hier is mijn mening anders in, en merkte ik vooral na de eerste week een vooruit gang die na week 5 wel door bleef gaan maar wel in mindere mate aan hield.

Ik ga daarom ook vanaf week 5 tot 8 Dbol toe voegen om te kijken of dit een meerwaarde voor mij heeft na de eerste 4 weken op test en deca te lopen.

De reden dat ik week 13-18 op 125mg verder ga is om wat langer door te trainen op onderhoud en met proviron een beetje vocht kwijt te raken + me libido een beetje opkrikken voor ik aan de na kuur begin.

Stats: 1,76m 75 kilo 7-8% 4 puntsmeting (ik begin pas over een week of 2 tot 3 en ben bezig om stap voor stap te eten zoals het hoort, op dit moment 5000 calorien naar binnen werken betekend vetmassa aan zetten,
eet nu rond de 3000-3500 en ga wanneer ik begin op 4000 zitten, zodra ik in gewicht steeds aan kom verhoog ik het)

Op en aanmerkingen zijn welkom over doseringen, en tips over wat wel en geen nut heeft kun je altijd kwijt.

Mijn kuur vorig jaar begon ik op 78 kilo bij 9-10% en stond na 12 weken op 87 met 375mg test e en 40 mg winny daarna op 82-83 geschommeld. wel tijdens kuur constant 5000 cal gegeten en ben tussen de 10 en 11% geindigt.

Hetgeen je in bebin van je vorige kuur voelde was dan denk ik de winny of niet? Ik zou de dbol wel als kickstart houden.

Zou overigen na 12 weken gewoon stoppen ipv doorgaan op 125 test.

Misschien ook hcg toevoegen.

• Topic Starter Topic Starter
Hee, bedankt voor een best snel antwoord.
Nee ik liet de winny ook pas vanaf week 11-14 tot aan de nakuur mee lopen en dat ging me wel goed af.
Ik zit een beetje met de deca, het zal op deze dosis niet heel snel voor problemen zorgen maar zou wel test wat langer door willen gebruiken zodat wanneer de dbol klaar is, ik niet gelijk kracht verlies achteraf aan gezien je vocht dan best snel weg loopt als je off gaat..
Proviron stimuleert je SHBG ook geloof ik, en je maakt er meer sperma door aan. Voor die 6 weken extra in clusief proviron lijkt me hcg ook overbodig.
Ik wacht meerdere reacties af maar toch bedankt!

Terug
Naar boven