Fitness Seller

kuur voorstel test winny

bjornb

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m76
Massa
94kg
Vetpercentage
5%
beste builders

wil graag eind maart een kuurtje starten mijn eerste goeden injectkuur. kuurverleden: winstrol only
d-bol only,test-e only maar ben erg ziek geweest van deze gear en mee moeten stoppen omdat ik er zo ziek van was (weet hoe dat er over word gedacht maar mn maat verkoopt het dus dacht dat het oke was en het mee zou vallen had een paar billen net een baviaan kon niet lopen of auto rijden 39 grade koorts en kwam niets aan viel er van af )

week 1tm10 test-e 500mg pw (elke 4dagen 250mg)
week 1tm4 winstrol 50mg
nakuren met nolvadex eerste 2 weken 40mg laatste 2 30mg

het lijkt me wijs als ik er ook aromasin bij neem aangezien ik nog steeds erg veel sukkel met goevopelige borst klieren last van gekregen na mijn d-bol only netjes na gekuurt 30mg nolvadex elke dag4weken lang. kreeg 2 weken na mijn nakuur er last van (tepels zijn verder niet dik of gegroeit alleen de klier doet pijn).ben ook al 7 keer bij de dokter geweest en heb gisteren een bloedtest laten doen om mijn waardes te checken. probeer ook nog wat droger te worden voor ik de kuur start weeg nu 101kg bf15 procent wil naar de 12 voor ik start voeding en training dik in orde zit erg laag in mijn vet en doe mijn best met de koolhydraten eiwiten 340 gram perdag en voorlopig veel cardio
wat vinden jullie mannen

Laatst bewerkt:
Erg laag in vet is niet altijd goed he. Vetten heb je ook zeker nodig niet die van de Mac maar de goede vetten.

Geen gear bespreken, slotje plz.

• Topic Starter Topic Starter
Hahah ja bedoelde dat van de mac en de junkfood vetten de goeie vetjes niet.
Mag hij zo open blijven te topic heb hem aangepast

Terug
Naar boven