XXL Nutrition

Kuur voorstel

wat dacht je van DOELSTELLING, om daar maar eens mee te beginnen. en bekijk dan het risico wat je bereid bent te nemen om je doelstelling te halen.

zo zijn er nog veel meer factoren, maar hier begint het hele kuur-plan verhaal mee lijkt mij. of kuren we hier allemaal op basis van standaard voorbeelden of stats zonder enige vorm van context verder? ik hoop het toch niet.

ik ben het trouwens wel met je eens dat TS zeer waarschijnlijk zn doelstelling niet zal halen ;). sowieso niet met zn huidige voorstel.

ook al zet ie 1g. Rush dan red ie het nog niet. na een 1e injectkuur van Test E
kun je van alles erbij stacken of gaan verhogen.

Okey het is niet gelijk overkill die 500 maar het is gewoon zonde.

de sides zijn hoger en de schone gains echt niet het dubbele.

na 250Test only e5d. is dus meer als 250mg e.w. kun je als 2e kuur er 200mg Deca bij doen. en zo opbouwen.

maar goed het is mijn mening en advies, uit ervaring bij me zelf en bekenden.

niet van I-net of een boekje.

hehe, nee met 1gr red ie het wsch ook niet ;). zeker niet op 10 weken.

TS heeft wat dat betreft ook weinig realiteits zin, hij wil monsterlijk aankomen en kiest dan voor winny. nuja, dan lijkt het me tijd voor TS om zn doelstelling en/of implementatie te herzien.

hm, misschien wek ik de indruk dat ik jou nu persoonlijk "aanval", dat is nochthans niet de bedoeling! jouw ervaringen zijn natuurlijk altijd goed om te horen/lezen. vooral omdat je meer ervaren bent dan een hoop anderen hier. het is en blijft lastig dat ervaringen zo verdomd ver uit elkaar kunnen liggen waardoor het lastig is een goede inschatting te kunnen maken over gains e.d.

verder stoor ik me soms gewoon aan het feit HOE kuur adviezen hier soms tot stand komen. 9 van de 10 keer is de insteek te simplistisch vind ik. mss dat ik er nu weer fel tegen ageer omdat ik aardig onder de tren zit :D

ook al zet ie 1g. Rush dan red ie het nog niet. na een 1e injectkuur van Test E
kun je van alles erbij stacken of gaan verhogen.

Okey het is niet gelijk overkill die 500 maar het is gewoon zonde.

de sides zijn hoger en de schone gains echt niet het dubbele.

na 250Test only e5d. is dus meer als 250mg e.w. kun je als 2e kuur er 200mg Deca bij doen. en zo opbouwen.

maar goed het is mijn mening en advies, uit ervaring bij me zelf en bekenden.

niet van I-net of een boekje.

Tren :evilnana:

Laatst bewerkt:
Zeker wel. iemand met een vvm van 63kg. is het teveel als 1e kuur.

Daar zijn de meningen dus over verdeeld. Bij zijn stat's ben ik van mening dat 500mg test een goede injectiekuur is voor hem. 76kg bij 168cm, dan ben je redelijk flink. Geen ecto.

@rusher; je hoeft iemand niet persoonlijk te ontmoeten om een degelijk kuuradvies te geven. Stat's zeggen voldoende. En betreft de doelstelling van de TS. Wil je zwaarder wegen met minder bodyfat. Zul je eerst moeten bulken en vervolgens cutten. Je gaat geen 4% bf verliezen waarbij je ook nog eens 4kg aankomt. En testosteren is relatief gezien de meest veilige aas.

Het is niet mijn intentie om jou daar van te overtuigen, het is mijn mening. Dat wij hierin verschillen vind ik niet belangrijk.

jij spreekt mij aan, gaat in op een bewering die ik al met argumenten weerlegd had... vreemd he dat ik dan om een onderbouwing vraag? dat vind ik jammer, mss zit ik er helemaal naast en had ik hier iets van kunnen leren.. maar van dergelijke antwoorden leert precies niemand iets, het zegt mss alleen iets over jou...

• Topic Starter Topic Starter
ik vind het altijd hilarisch om te zien hoe op afstand bepaald wat voor iemand te veel is....

OT: ik zou zeker niet eindigen met de winny ivm cortisol.

Je hebt gelijk Rusher, dat cortisol is de boosdoener aan het einde.
Heeft het meerwaarde als ik het halverwege doe? Anders in aan het begin.

je kan winny aan het eind erin houden,maar dan zal je bijv clenbuterol er naast lopen voor de cortisol

Je hebt gelijk Rusher, dat cortisol is de boosdoener aan het einde.
Heeft het meerwaarde als ik het halverwege doe? Anders in aan het begin.

ik zou er mee kickstarten!

wat kriel zegt kan ook, als je geen angst hebt van clenbuterol.
zelf moet ik die kk zooi nooit meer!!

hehe, nee met 1gr red ie het wsch ook niet ;). zeker niet op 10 weken.

TS heeft wat dat betreft ook weinig realiteits zin, hij wil monsterlijk aankomen en kiest dan voor winny. nuja, dan lijkt het me tijd voor TS om zn doelstelling en/of implementatie te herzien.

hm, misschien wek ik de indruk dat ik jou nu persoonlijk "aanval", dat is nochthans niet de bedoeling! jouw ervaringen zijn natuurlijk altijd goed om te horen/lezen. vooral omdat je meer ervaren bent dan een hoop anderen hier. het is en blijft lastig dat ervaringen zo verdomd ver uit elkaar kunnen liggen waardoor het lastig is een goede inschatting te kunnen maken over gains e.d.

verder stoor ik me soms gewoon aan het feit HOE kuur adviezen hier soms tot stand komen. 9 van de 10 keer is de insteek te simplistisch vind ik. mss dat ik er nu weer fel tegen ageer omdat ik aardig onder de tren zit :D

dat vind ik juist wel goed van je Rusher, ik zet daarom een kuurvoorstel neer om van ervaren gasten hier een idee of argumenten te krijgen.
Keep going

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

Daar zijn de meningen dus over verdeeld. Bij zijn stat's ben ik van mening dat 500mg test een goede injectiekuur is voor hem. 76kg bij 168cm, dan ben je redelijk flink. Geen ecto.

@rusher; je hoeft iemand niet persoonlijk te ontmoeten om een degelijk kuuradvies te geven. Stat's zeggen voldoende. En betreft de doelstelling van de TS. Wil je zwaarder wegen met minder bodyfat. Zul je eerst moeten bulken en vervolgens cutten. Je gaat geen 4% bf verliezen waarbij je ook nog eens 4kg aankomt. En testosteren is relatief gezien de meest veilige aas.

Dank je wel Suat voor je reactie. Mijn idee was ook inderdaad eerst bulken en dan cutten.
Excuses dat ik dat niet aan het begin heb uitgelegd.

ik zou er mee kickstarten!

wat kriel zegt kan ook, als je geen angst hebt van clenbuterol.
zelf moet ik die kk zooi nooit meer!!

Het zou mogelijk zijn, maar dat middel is iets dat ik nooit zal gebruiken.
Vind het een raar middel, of beter gezegd de bijwerkingen daarvan.

---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

je kan winny aan het eind erin houden,maar dan zal je bijv clenbuterol er naast lopen voor de cortisol

Een anti-cortisol middel zou dat niet goed helpen?
Of is dat niet goed mee te laten lopen?

OXO11 van Ergopharm, en vitamines verlagen je cortisol.
maar zo extreem is het allemaal niet. met 4 weken Winny.

dat vind ik juist wel goed van je Rusher, ik zet daarom een kuurvoorstel neer om van ervaren gasten hier een idee of argumenten te krijgen.
Keep going

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

Dank je wel Suat voor je reactie. Mijn idee was ook inderdaad eerst bulken en dan cutten.
Excuses dat ik dat niet aan het begin heb uitgelegd.

Excuus is overbodig hoor, Ozgur. Belangrijk is dat jij een degelijke keuze kunt maken. In ieder geval, succes ermee!

@Rusher; we kunnen inderdaad allemaal van elkaar leren. Maar ik vind het onnodig om de thread te vervuilen door in discussie te gaan. Ik zeg nogmaals, dat ik mijn mening geef als ik vind dat 500mg bij zijn stat's passen. Jij kunt je daarover uitlaten, je goed recht. En ik vind dat geen punt omdat ik achter mijn mening sta.

Er zijn vele meningen en 1001 theorieen over hoe je eerste, tweede en derde kuur etc er het beste uit kunnen zien. Ik kan me voorstellen wat 76kg bij 168cm is en dat ik hem zou zien kan natuurlijk geen kwaad, maar daar zal mijn keuze niet van afhangen. Ik hoef iemand niet te bestuderen of onderzoeken om tot een keuze te komen.

Er zijn inderdaad mensen die heel makkelijk advies geven op de manier die jij bedoelt, en ik weet, zoals meerdere mensen op deze board, dat ik daar niet een van ben. Mijn posts uit het verleden zullen mijn standpunt wel steunen.

Ik ben voorstander van zo min mogelijk gebruik en maximaal resultaat. Maar ik ben me er ook van bewust dat je je eerste kuur goed moet doen. En ik zeg ook altijd dat je niet meer hoeft te gebruiken in ieder volgende kuur, zolang je maar voldoende rust neemt.

@Rusher; we kunnen inderdaad allemaal van elkaar leren. Maar ik vind het onnodig om de thread te vervuilen door in discussie te gaan. Ik zeg nogmaals, dat ik mijn mening geef als ik vind dat 500mg bij zijn stat's passen. Jij kunt je daarover uitlaten, je goed recht. En ik vind dat geen punt omdat ik achter mijn mening sta.

ik heb dit nooit tegengesproken bro, ik heb geen enkele uitspraak gedaan over dosering in deze thread als ik het goed heb. sterker nog ik zou waarschijnlijk ook 500mg test adviseren!!! en dan ipv winny lekker dbol ivm TS zijn doelstelling...

maar ik zie nog liever dat TS zelf die afweging (gains vs risico) maakt ipv advies rechtstreeks over te nemen, dat is eigenlijk zo'n beetje het punt wat ik zo vaak probeer te maken hier.

waarom ik hier van tijd tot tijd zo'n punt van maak is dat mijn persoonlijke ervaring en die van wat vrienden van mij zo ver van de DBB "norm" afwijkt dat ik daardoor twijfels heb over het gemiddelde kuur advies. dingen als; opbouwen achterhaald, dbol/winny direct op 50mg.. dat kan bij sommigen gewoon goddelijk fout uitpakken. maar zover komt de gemiddelde oetlul niet die blind en zonder na te denken standaard adviezen namekkert.

Er zijn vele meningen en 1001 theorieen over hoe je eerste, tweede en derde kuur etc er het beste uit kunnen zien. Ik kan me voorstellen wat 76kg bij 168cm is en dat ik hem zou zien kan natuurlijk geen kwaad, maar daar zal mijn keuze niet van afhangen. Ik hoef iemand niet te bestuderen of onderzoeken om tot een keuze te komen.

ik hoef mensen ook niet IRL te zien om tot een advies te komen, sterker nog.. liever niet zelfs :D

Er zijn inderdaad mensen die heel makkelijk advies geven op de manier die jij bedoelt, en ik weet, zoals meerdere mensen op deze board, dat ik daar niet een van ben. Mijn posts uit het verleden zullen mijn standpunt wel steunen.

ik weet het Suat, ik lees je posts.. en over het algemeen zie ik daar geen onzin in staan... daarom viel het even tegen dat je niet inhoudelijk wilde reageren. ik ben blij dat je dat nu wel doet! TS gaf al aan hier geen probleem mee te hebben.. een goede instelling lijkt me.

Ik ben voorstander van zo min mogelijk gebruik en maximaal resultaat. Maar ik ben me er ook van bewust dat je je eerste kuur goed moet doen. En ik zeg ook altijd dat je niet meer hoeft te gebruiken in ieder volgende kuur, zolang je maar voldoende rust neemt.

helemaal mee eens!

welnu, genoeg hierover! terug OT.

Terug
Naar boven