AndroidHealthClinic

Kuur vraag

Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
63kg
Vetpercentage
13%
Ik ben nu 5 weken met Dbol oral aan het kuren en ben twee weken geleden met winstrol er bij begonnen.
Nu is mijn vraag; Moet ik de nakuur volgende week al doen of pas als ik stop met winstrol over 4 weken?
Ik kan hier niks over vinden.

Alvast bedank.

Het begrip nakuur verklapt het al een beetje he...nakuren.

Je stats zijn hopelijk niet naar waarheid ingevuld... :o Je kuur zelf slaat trouwens ook alles...bijna 10 weken orals only...

Haha wat een gast, hij heeft ook al zijn oude post zitten verwijderen :roflol: Welke doseringen hanteer je?

• Topic Starter Topic Starter
Het begrip nakuur verklapt het al een beetje he...nakuren.

Je stats zijn hopelijk niet naar waarheid ingevuld... :o Je kuur zelf slaat trouwens ook alles...bijna 10 weken orals only...

De stats zijn niet naar waarheid ingevuld.
De reden waarom ik winstrol er bij heb genomen is omdat ik er vrij weinig van voelde. Nu ook.. Ik neem 40mg db en 40mg winnie per dag en voel er nog steeds vrij weinig tot niks van..

Daarom wil ik nog even met winnie verder gaan.

Reden dat ik niet voor de prik ga: wil ik absoluut wel, alleen
Als ik er alleen al aan denk val ik al aan de vlakte. Terwijl angst geen probleem bij mijn is

:roflol:

En weer een prachtig topic!

80mg aan orals nemen en niks voelen.. Je moet niks voelen, je moet het in de spiegel en op de weegschaal zien knurft!

De stats zijn niet naar waarheid ingevuld.
De reden waarom ik winstrol er bij heb genomen is omdat ik er vrij weinig van voelde. Nu ook.. Ik neem 40mg db en 40mg winnie per dag en voel er nog steeds vrij weinig tot niks van..

Daarom wil ik nog even met winnie verder gaan.

Reden dat ik niet voor de prik ga: wil ik absoluut wel, alleen
Als ik er alleen al aan denk val ik al aan de vlakte. Terwijl angst geen probleem bij mijn is

Sorry man maar je bent DOM bezig!

Zomer in je bol van Andre Hazes en deze geweldige topics elk jaar een topcombo.

Na de Dbol nakuren, Nolva en Winny combineren geeft je wel gains, dat kan echt niet anders.

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

En weer een prachtig topic!

80mg aan orals nemen en niks voelen.. Je moet niks voelen, je moet het in de spiegel en op de weegschaal zien knurft!

In de spiegel zie ik ook geen groot verschil.
En met gewicht ben ik 4 kilo aangekomen na bulken en 5 weken kuren.

Ik heb het idee dat ik dit ook zonder een kuur kon halen.

Maarja, weer wat geleerd voor de volgende keer, geen orals meer:)

ben je wel begonnen op 63 kg?

In de spiegel zie ik ook geen groot verschil.
En met gewicht ben ik 4 kilo aangekomen na bulken en 5 weken kuren.

Ik heb het idee dat ik dit ook zonder een kuur kon halen.

Maarja, weer wat geleerd voor de volgende keer, geen orals meer:)

4kg in 5 weken is prima, als het voornamelijk spiermassa is. Natty gaat je dat niet lukken als je (bijna) bij je natty limiet zit. Maar iets zegt me dat jij zonder kuur nog veel gains kan maken.

Terug
Naar boven