AndroidHealthClinic

Kuur + welke gewone supplementen zijn dan nog nuttig

gieljaam

Dutch Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Ik zou beginnen met deze kuur:
wk1-12 500mg test p/w 3x
wk1-10 400mg tren e p/w 2x
wk1-10 400mg mast e p/w 2x
wk1-5 40mg winny p/d 2x
wk14-17 1 cap arofixen p/d=50

Ik vraag me af welke reguliere supplementen hierbij eigenlijk nuttig zijn?
Zoals: creatine, vitaminen, aminozuren, proteïne's, pre-workout, omega's

Ik zou beginnen met deze kuur:
wk1-12 500mg test p/w 3x
wk1-10 400mg tren e p/w 2x
wk1-10 400mg mast e p/w 2x
wk1-5 40mg winny p/d 2x
wk14-17 1 cap arofixen p/d=50

Ik vraag me af welke reguliere supplementen hierbij eigenlijk nuttig zijn?
Zoals: creatine, vitaminen, aminozuren, proteïne's, pre-workout, omega's

Omega 3-6-9 mss

Multivitamine's

En geen proteïne's zoals een whey, massgainer en caseïne voor respectievelijk 's morgens, overdag en 's avonds?

Ga er vanuit dat je voeding gewoon op orde is net dit soort kuren. En 2 dht stacken is een beetje overkil je zit op deze mannier over de 700mg dht in de weken dat winny meeloopt.
Maar om je vraag te beantwoorden, veel goeie vetten zoals visolie en lijnzaad olie. Creatine en uiteraard je whey

• Topic Starter Topic Starter
Ga er vanuit dat je voeding gewoon op orde is net dit soort kuren. En 2 dht stacken is een beetje overkil je zit op deze mannier over de 700mg dht in de weken dat winny meeloopt.
Maar om je vraag te beantwoorden, veel goeie vetten zoals visolie en lijnzaad olie. Creatine en uiteraard je whey
Toch creatine tijdens de kuur?

Heb je wel een voedingschema? Zo'n vragen hoor je niet eens te stellen met zo'n zware kuur

Heb je wel een voedingschema? Zo'n vragen hoor je niet eens te stellen met zo'n zware kuur
Men voeding is in orde voor zover ik het kan. Want ik leef in een militair kwartier dus ik heb niet altijd te kiezen, daarom wil ik weten of ik nog supplementen nodig heb zodat ik er het meeste uit kan halen.

altijd de animal pack, mijn eiwitjes en vitargo

Multivitamine is wel wat over te zeggen: het belast je lever extra tijdens de kuur

Omega 3 vind ik.

Men voeding is in orde voor zover ik het kan. Want ik leef in een militair kwartier dus ik heb niet altijd te kiezen, daarom wil ik weten of ik nog supplementen nodig heb zodat ik er het meeste uit kan halen.

Hier zal het wel fout gaan.
Whey, vitargo/dextro, multivitamine en evt. BCAA's.

Denk dat je als militair toch nooit egt groot kan worden, wanneer is je voeding nou op orde?
Lui die ik ken uit het leger zitten zijn allemaal skinny, en als ik soms die verhalen van hun aanhoor.
Dan liggen ze weer 3weken ergens in een bos zonder eten, nou dat is lekker voor je gains :thumb:

Daarnaast is het ook niet handig om groot te zijn als militair, grote spieren kosten meer voedingsstoffen en zuurstof

Lekker hoor aan de tren als je straks een km of 10 met volle bepakking mag gaan rennen.
Succes

Ik werk als militair ambulancier dus ik heb het voordeel dat ik niet in de bos moet gaan liggen, ik werk ofwel op de basis ofwel op het schip.

Gast hoeveelste kuur is dit voor je
Hoop niet de eerste

3e kuur

Terug
Naar boven