Fitness Seller

kuur wielrenner

voorstel raakt kant nog wall.. zal je niks helpen.. enigste wat in me opkomt is Epo, hgh, igf L3.

• Topic Starter Topic Starter
test landis

jhlkjhlkjhljk

Laatst bewerkt:
ja, wielrenners zijn toch van de EPO?

Epo mischien langer te traceren?:)

Volgens mij heb je veel meer aan B12-injects dan aan test als je voor duursport gaat.
Mijn conditie is altijd veel slechter als ik aan de test zit vanwege het vocht in mijn longen waardoor het ademen veel zwaarder gaat.

Volgens mij heb je veel meer aan B12-injects dan aan test als je voor duursport gaat.
Mijn conditie is altijd veel slechter als ik aan de test zit vanwege het vocht in mijn longen waardoor het ademen veel zwaarder gaat.

Tja veel zweren toch erbij dat test de basis is in elke kuur bijna ook

beide aas die de ts opnoemt in zijn post zijn goed krachtwinst. Ik weet alleen niet of er betere opties zijn voor een wielrenner.

opzich is het best netjes wat hij neemt kwa kracht en conditie ga je er zekers wel op vooruit

Test voor de agressie/kracht, bold voor het verhogen van de rodebloedlichaampjes en dus ook zuurstof vervoer.

Dit is imo een goed optie voor duursporters..

Als die om de dag gaat squatte heeft ie ook kr8winst.. Zon kuurtje is echt niet voor een wielrenner hoor!

koen85 zei:
Test voor de agressie/kracht, bold voor het verhogen van de rodebloedlichaampjes en dus ook zuurstof vervoer.

Dit is imo een goed optie voor duursporters.
hier moet ik je groot gelijk in geven.

truebreacktrue zei:
Als die om de dag gaat squatte heeft ie ook kr8winst.. Zon kuurtje is echt niet voor een wielrenner hoor!

ik denk dat jij nog nooit aan duursport gedaan hebt. ik kan je verzekeren dat hij met wat test en/of winstrol een tandje zal bijsteken.

stuur eens een PM naar kenjie die kent dit heel goed

Terug
Naar boven