XXL Nutrition

kuur

own

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
100kg
ik ben nu bezig met d-bol 40 PD 3 weken nu en ben 5 kilo bij gekomen 80kg naar 85kg
ik ga vanaf morgen ook 8 weken teso er bij doen
ik hoop nog een beetje meer te groeien en ook vast te houden
en hoop een beetje groot te worden

own

waarom de :( smilie? 5kg klinkt goed hoor..maar waarom de test pas vanaf morgen en niet gelijk vanaf het begin?? succes ermee hoor :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
omdat ik dacht only d-bol wel zou werken en het is me aangeraden om het toch samen met testo te doen om meer massa over te houden dus vandaar
en die smile was de verkeerde

heb je ook een nakuur?

Beetje jammer dat je het pas na 3 weken hoort. Nu zit je al 3 weken aan de d-bol en duurt het zeker nog 3 weken voordat je het echte effect van testosteron gaat merken.

Hoe lang wil je nog doorgaan met de d-bol?

Persoonlijk zou ik liever deca naast de d-bol zetten want uit mijn eigen ervaring leverde me dat meer op als test met d-bol.

Succes in ieder geval.

Gilles zei:
Beetje jammer dat je het pas na 3 weken hoort. Nu zit je al 3 weken aan de d-bol en duurt het zeker nog 3 weken voordat je het echte effect van testosteron gaat merken.

Hoe lang wil je nog doorgaan met de d-bol?

Persoonlijk zou ik liever deca naast de d-bol zetten want uit mijn eigen ervaring leverde me dat meer op als test met d-bol.

Succes in ieder geval.[/QUOTE

ik had dat ook in mijn hood om met deca te doen maar er wert mij testo aangeraden .Iedereen zegt wat anders wat is nu goed ?????
nog 2 of 3 weken met d-bol door gaan
en daar na nolva eerst 50 mg pd en dan 25 mgpd

Wel een beetje jammer dat je geen frontload gedaan hebt...

own zei:
Iedereen zegt wat anders wat is nu goed ???

Dat is nu juist het kloterige bij deze materie iedereen denkt het te weten en praat vanuit zijn ervaring/kennis/feiten.

own zei:
ik dacht only d-bol wel zou werken en het is me aangeraden om het toch samen met testo te doen om meer massa over te houden dus vandaar
??? Je zegt het goed maar doet het fout ???

Het enige wat jij kompleet fout hebt gedaan is je RESEARCH vergeten.

Geen deca erbij is een goede keuze wat je had moeten doen is een test E. erbij zetten vanaf het begin. Dus 5 weken dianabol en 10 weken test E. vanaf het begin.
Nakuur uiteraard gewoon een goede.

ToxiQ zei:
Dat is nu juist het kloterige bij deze materie iedereen denkt het te weten en praat vanuit zijn ervaring/kennis/feiten.

??? Je zegt het goed maar doet het fout ???

Het enige wat jij kompleet fout hebt gedaan is je RESEARCH vergeten.

Geen deca erbij is een goede keuze wat je had moeten doen is een test E. erbij zetten vanaf het begin. Dus 5 weken dianabol en 10 weken test E. vanaf het begin.
Nakuur uiteraard gewoon een goede.

volgende keer beter RESEARCH doen !!!!
soms wil je te snel het doen ,wat gewoon niet goed is dat snap ik ook wel!!
stom stom.......
een leer voor de volgende keer toch!!!!!
ik hoop wel dat ik er een beetje massa bij krijg want daar doen we het eigelijk voor !!!!!

maak je niet te druk of je wel of niet bijkomt gewoon goed eten en traien en verder niet bij nadenken dan merk je het vanzelf

Terug
Naar boven