Fitness Seller

Kuur

Vin123

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
82kg
Hallo, ik heb een kuur besteld Testo propionate, trenbolone Acetate, masteron propionate 100 van van elke 30 amp. 1ml hoe neem ik ze best en wat mag ik mixen

Beste neem je het niet, je hebt vrijwel geen kennis en grijpt meteen aan de tren ook nog. Laat het maar even liggen en lees je eerst eens goed in.

• Topic Starter Topic Starter
Dat was mijn vraag ik kuur allang en train al 10jaar hoe neem ik ze best

hoe vaak was je van plan te prikken

Cringe much.

Ha kerel. Ik zie dat je al een topic had. Maar je kuurt 'allang'? Dan zou je moeten weten hoe het in elkaar steekt lijkt me? 10j trainen, allang kuren en nog onder je lengte wegen, dan doe je iets grandioos fout. Waar krijg je de motivatie vandaan om steeds die naald erin te steken en te blijven trainen?

Som nou eerst is ff op wat je hebt in mg/ml. Daarna je kuurvoorstel en wat je er mee wilt qua shape dus bulken of cutten.

Hallo, ik heb een kuur besteld Testo propionate, trenbolone Acetate, masteron propionate 100 van van elke 30 amp. 1ml hoe neem ik ze best en wat mag ik mixen

1. Je doet je broek uit
2. Je pakt een ampul
3. Je gaat erop zitten
4. Je gaat goed heen en weer totdat het erin trekt.
5. Je doet het raam open op minimaal 5 hoog
6. Je springt uit het raam

7. En je bent fucking groot!

Ontopic:

Eigenlijk is het heel simpel:

Om de dag injecteren.

Je kunt 1ml tren + 1 ml mast + 1 ml test prop samen in 1 spuit mengen.

Dit had je gemakkelijk zelf kunnen uitzoeken!

Ontopic:

Eigenlijk is het heel simpel:

Om de dag injecteren.

Je kunt 1ml tren + 1 ml mast + 1 ml test prop samen in 1 spuit mengen.

Dit had je gemakkelijk zelf kunnen uitzoeken!
Vandaag voor het eerst multiple stoffen in mn spuit gehad. Zag er best lachen uit die regenboog spuit :roflol:

10 j trainen ,al lang kuren en dan zo een stats. Met wat heb je gekuurd,water? Effe googlen en je had geweten hoe je die dingen kon nemen.

Als je het alle drie in een spuit gaat doen stop tren in het midden en vooral niet vooraan omdat er dan ook druppels tren op de naald kan komen met het ontluchten. Als je hem dan in je been zet ben je er snel klaar mee en krijg je wss de tren hoest.

Mijn vriendin zegt dat je het anaal met een bacardi cola moet innemen. :D

Terug
Naar boven