AndroidHealthClinic

Kuur

Ik heb verder niemand die mij begeleid ik moet het helaas zelf doen allemaal dus ja het kan zijn dat ik het verkeerd doe allemaal en dat ik hier in zo ben door gegaan.
Daar is niks mis mee, maar eet jij ook een batterij op zonder eerst even te lezen of dit verstandig is?

Zo komt je aas gebruik namelijk wel over

inderdaad ik was aan het werk maar ik zit op 26 of 27 % bodyfat moet het nog aanpassen. Ik heb die ultradrive gehaald omdat ik las dat het de boldenone erin door die methandriol beter zou pakken. Maar goed ik ken dat spul verder niet en voordat ik het in mijn lijf wil gaan stoppen. Zou ik wel graag willen weten of iemand het al gebruikt heeft en hoe die het ervaren heeft.
Wat verwacht je ervan ?
Heb je ooit al bloed laten meten ?
Train je wel ?
Van hoger vetpercentage is de kans op meer bijwerkingen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja bloed heb ik laten meten ik maak zelf al lang geen testo meer aan vandaar dat ik elke week leef op 0.5 ml test van 250mg enanth al 5 jaar lang. En daarnaast doe ik dan 1x in het jaar voor de zomer 12 weken mijn test verhogen naar 500 mg per week en dan met nog iets erbij meestal was dat dan anavar 40 mg per dag. Daarna ging ik weer over naar 0.5ml test per week. Trainen doe ik 3 a 4 keer in de week boksen en krachtraining. Verder op voeding ja laat ik het zo zeggen ik let niet echt heel erg op mijn voeding. Ik maak het niet bond maar ik eet wel waar ik zin in heb.

Ja bloed heb ik laten meten ik maak zelf al lang geen testo meer aan vandaar dat ik elke week leef op 0.5 ml test van 250mg enanth al 5 jaar lang. En daarnaast doe ik dan 1x in het jaar voor de zomer 12 weken mijn test verhogen naar 500 mg per week en dan met nog iets erbij meestal was dat dan anavar 40 mg per dag. Daarna ging ik weer over naar 0.5ml test per week. Trainen doe ik 3 a 4 keer in de week boksen en krachtraining. Verder op voeding ja laat ik het zo zeggen ik let niet echt heel erg op mijn voeding. Ik maak het niet bond maar ik eet wel waar ik zin in heb.
En dan bij volgende controle voor totaal-testosteron te hoog zitten, waardoor je dosis wordt aangepast. pas ook op met je bloeddruk !

Hopeloos als je zo als 37 jarige zo roekeloos tekeer gaat. Kunt wel niet wetend zijn, maar dit is categorie dom als je overal de kantjes ervan af loopt en niet eens de basics door hebt mbt voeding.

Ik spring iig niet in het diepe zonder vooraf enige vorm van research gedaan te hebben.

Dank je ik kan het verleden niet terug draaien het is nu zo ik kan het alleen nog hopelijk veranderen maar goed.

Doe wat je wilt, je bent er op gewezen wat 'onze' gedachte is. Uiteindelijk ga ik niet een man van 37j zijn handje vasthouden.

Nee dat vraag ik ook niet...wat ik wel vraag is hoe ik het wel beter kan doen ipv dit soort antwoorden te geven dat ik het fout heb gedaan dat staat vast maar hoe kan ik het veranderen daarvoor zit ik dan hier en om advies te vragen niet om mijn hand vast te houden.

Nou dat is niet echt aan mij weg gelegd om zo ver te cutten op 12 % het zou er wel beter gaan uitzien natuurlijk maar ik zet al denk een jaar of 5 elke week 0.5 test op advies van de Arts vanwege dat ik helemaal geen test meer aanmaak door te lang gebruik.

Ik let niet perce op mijn voeding vandaar ook die % aan vet massa wat ik nu heb en de ene keer wat groter ben dan de andere keer en weeg tussen de 92 en 100 kg schommelend al 5 jaar lang.

Ik snap dat het beter is om te kuuren op een lage lichaams vet gehalte. Alleen hoef dat niet perce voor mij. Ik heb er vrede mee er wat groot uit te zien met combi van spieren en vet.
mijn afvies; ga eens (natty) aan de slag met je voeding. Zodra je gaat kuren moet je nog meer aan je voeding werken en je hebt het nu al niet op orde. Vat het op als opbouwende kritiek :)

Nee dat vraag ik ook niet...wat ik wel vraag is hoe ik het wel beter kan doen ipv dit soort antwoorden te geven dat ik het fout heb gedaan dat staat vast maar hoe kan ik het veranderen daarvoor zit ik dan hier en om advies te vragen niet om mijn hand vast te houden.
je zult versteld staan wat je bereikt als je voeding en training in orde is :)

Dank je ik kan het verleden niet terug draaien het is nu zo ik kan het alleen nog hopelijk veranderen maar goed.
Als ik jouw was zou ik een deftige endocrinoloog raad plegen en duidelijk aangeven wat je wil bereiken en nog kan bereiken qua herstel etc. je toekomst heb je wel degelijk zelf (mede) voor groot deel in handen! Je hebt hier voor de rest al genoeg goed advies gekregen.

Terug
Naar boven