Fitness Seller

Kuur

Anoniem1983

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
11
Hallo beste mede-bodybuilders

Wat denken jullie van de volgende kuur.

week 1 t/m 10 500mg test enanthaat.
week 1 t/m 10 300mg tren enanthaat.
week 1 t/m 10 200mg deca.

e.v.t HCG en nolva bij de hand.

en uiteraard een goeie nakuur maar daar hebben we het later nog over ;)

ik zou persoonlijk voor 2 lange esters en 1 korte kiezen
op een test/deca zal je de eerste 6 weken voldoende groeien, plak er dan nog wat tren ace aanvast.

verder wel n aardig kuurtje

• Topic Starter Topic Starter
Jah het is moeilijk met al die lekkere spullen he;)

Ik zou of tren of deca nemen maar niet alle2 tegelijkertijd,bro.

Hoeveelheden zien er goed uit op zich.

Is het voor jezelf?

Huidige stats?

Testo zei:
Ik zou of tren of deca nemen maar niet alle2 tegelijkertijd,bro.

Hoeveelheden zien er goed uit op zich.

Is het voor jezelf?

Huidige stats?

Jah bro het is voor mezelf ;)

Men stats zijn nu 102kg bij bf% van nog even onbekend

Zat dus ff lekker te brainstormen en omdat deca met name anabool is en tren androgeen leek het me wel een leuke combi met test enanthaat.
Qua hoeveelheden maakt het nie veel uit of je dit doet of je neemt 500mg test per week bij 400mg deca ;)

Ik zou ipv deca, EQ gebruiken want het schijnt niet echt goed te zijn om deca EN tren te gebruiken (libido oa)
Dus 500 test + 400 EQ en daarnaast de tren, maar dan wordt het kuurtje wel wat duurder.. :)
Maar 500mg test + 300mg doet zijn werk ook wel denk ik..

hey kerel,

ga met testo mee; beter niet combineren van deca met tren aangezien het beiden 19 nor androgenen zijn en dus bijna hetzelfde doen.

Infinity zei:
Hallo beste mede-bodybuilders

Wat denken jullie van de volgende kuur.

week 1 t/m 10 500mg test enanthaat.
week 1 t/m 10 300mg tren enanthaat.
week 1 t/m 10 200mg deca.

e.v.t HCG en nolva bij de hand.

en uiteraard een goeie nakuur maar daar hebben we het later nog over ;)

Ga dan voor 400mg tren e ipv nog iets erbij te willen stacken zou ik zeggen.

Latin spirit zei:
hey kerel,

ga met testo mee; beter niet combineren van deca met tren aangezien het beiden 19 nor androgenen zijn en dus bijna hetzelfde doen.

Ben er mee eens dat 2 nor androgenen erg op de axis drukken, maar tren en deca hebben een hele andere werking, ik ken verscheidene die het al eens gecombineert hebben en er bij zweren!
min 500mg test pwk is dan wel een must!

G21 zei:
Ben er mee eens dat 2 nor androgenen erg op de axis drukken, maar tren en deca hebben een hele andere werking, ik ken verscheidene die het al eens gecombineert hebben en er bij zweren!

tren is voornamelijk het niet aromatiserende broertje van deca

Latin spirit zei:
tren is voornamelijk het niet aromatiserende broertje van deca

true, maar ze hebben andere uitwerkingen op het lichaam, oa de androgene eigenschappen van tren, ik vind het wel een aardige combo, al zou EQ wat lichter zijn voor je axis!

G21 zei:

Precies en voor het drukken op de axis dacht ik dus aan de HCG indien nodig.
En uiteraard een nakuur wss bestaande uit chlomid en Nolvadex.
Chlomid? Jah Chlomid :D

G21 zei:
true, maar ze hebben andere uitwerkingen op het lichaam, oa de androgene eigenschappen van tren, ik vind het wel een aardige combo, al zou EQ wat lichter zijn voor je axis!

ja dat is wel zo hoor, vraag me af of het in de praktijk echter zinvol is om tren/deca te combineren, voor dat kleine beetje extra androgeniteit. kan je beter imo de deca vervangen door boldenone

Idd,hou het gewoon bij 1 vd 2 en doe er dan een oral bij als kickstart en nou eindelijk eens knallen,kerel. ;)

Houd het lekker bij of deca of tren maar niet allebei deze combi kan je gyno opleveren door de progesteron van de tren en de deca! zoiets hangt me bij correct me if i'm wrong

maar wel een leker kuurtje verder!

lekka lekka

als je tren neemt zou ik hem niet 10weken doen. 8weken is toch wel max met oog op je nieren. verder zou ik gewoon test/deca dbol kuurtje van maken.grts

Terug
Naar boven