Fitness Seller

kuur

welke hoeveelheden?

Waarom deca en ganabol?

wat wil je bereiken?

Ganabol kan ik me nog wel voorstellen,snap alleen niet wat de deca er tussen moet.

• Topic Starter Topic Starter
1 potje ganabol,12 deca ,6 sustanon , winstrol 6 ,
men doel breder en droger te komen staan .

wat wil je bereiken, met 12 deca 6 test en 6 winstrol??

Een kuur van 8 weken kan ik er niet van maken, alleen een kuur van 6 weken die aan alle kanten rammelt.

Maak eerst een goeie kuur op papier en koop dan pas je spullen.

Originally posted by Diver2000
wat wil je bereiken, met 12 deca 6 test en 6 winstrol??

Een kuur van 8 weken kan ik er niet van maken, alleen een kuur van 6 weken die aan alle kanten rammelt.

Maak eerst een goeie kuur op papier en koop dan pas je spullen.

:thumb: zo werkt het en niet andersom :thumb:

Groet Smalluser :thumb:

Mee eens...

Verder breder én droger zal moeilijk worden in 1 cycle

dat was wat ze mij willen verkopen hoeveel zou ik dan van alles moeten hebben

Breder worden en droog worden is moeilijk en je zult er dan toch een beetje tussen in moeten zitten.

Ik zou alleen een goeie testo kuur met winstrol doen. Ik persoonlijk vind deca niet zo geweldig. Ik weet ook niet of dit je eerste kuur is maar een frontload van 1500mg test en 500-750mg test per week zou het moeten doen en dat voor min. 8 weken en max. 12 weken.

Winstrol zou ik op 50mg per dag doen (tab.) of 350mg per week voor de laatste 6 weken van je kuur

Wil je echt droog worden dan zul je boldenone en winstrol moeten doen of trenbolone (heb ik nog geen ervaring mee maar het moet wel goed zijn)

Je kunt ook de sane-cycle proberen want dat lijkt mij een erg goeie kuur

Laatst bewerkt:
ja is men eerste kuur toch bedankt

Denk eerst goed na over een duidelijk doel...ofwel ga je voor massa, ofwel voor een lean mass cycle.

Of als je al mass hebt, een cut cycle.

ik train nu anderhalf jaar kom van 62 kg naar 80 kg op natuurlijke wijze wel schakes gepakt maar ga niet meer omhoog en daarom heb ik er lang over nagedacht
ga nu eerst horen wat een goede kuur is en dan begin ik maar eerst voldoende informatie bezorgen

Originally posted by big
ik train nu anderhalf jaar kom van 62 kg naar 80 kg op natuurlijke wijze wel schakes gepakt maar ga niet meer omhoog en daarom heb ik er lang over nagedacht
ga nu eerst horen wat een goede kuur is en dan begin ik maar eerst voldoende informatie bezorgen

je traint anderhalf jaar, begint met 62 kg en weeg nu al 80 kg.

Je hebt er lang over nagedacht??? hoelang sta je dan al stil. Anderhalf jaar er over denken is nog niet lang, dus jij kan er niet lang over nadenken. Je zit op een drempel en je wilt blijkbaar niet gaan uitzoeken hoe het komt dat je stilstaat. Nee dan is het makkelijker om lekker te gaan kuren. Je hebt bijna 20 kg gewonnen in anderhalf jaar. weet zeker dat de meeste dat niet lukt dus zit er ergens momenteel iets niet goed in je training of in je voeding.

Met een kuur moet je pas gaan beginnen als je een goede basis hebt en al een jaar of 5 train.

Kun je zoiets eigenlijk wel zeggen Diver, als jezelf als amateurtje syntol in je armen gaat proppen????

Originally posted by Wim
Kun je zoiets eigenlijk wel zeggen Diver, als jezelf als amateurtje syntol in je armen gaat proppen????
Beetje overbodige en laffe opmerking.

Hij weet waarmee hij bezig is, traint ook al de nodige jaren.

Originally posted by admin
.... Beetje overbodige en laffe opmerking.
Hij weet waarmee hij bezig is, traint ook al de nodige jaren ....

Idd zo'n opmerking nergens voor nodig, kan op mijn beurt wel weer zeggen ; doe je research Wim want als je nog niet eens weet hoe je synthol schrijft heb je weinig te zoeken in her AAS forum.

Groet Smalluser :thumb:

@ Wim, ik train al 12 jaar, kom uit een familie met aardig grote BB, weet heel goed waar ik mee bezig ben, Heb voeding en dieetleer gestudeerd, Leef samen met mijn vrouw die ook fanatiek traint op de juiste manier. heb een medische achtergrond en weet dus ook het nodige over medicijnen.

Denk dat ik dan wel kan zeggen dat ik anderhalf jaar trainen erg kort vind om al te gaan kuren.

Jij komt hier nog geen week op het board en loopt alleen maar te vitten, van de andere kant heb ik nog geen post gezien die opbouwend was of waar iemand iets aan had. Kom je hier om advies te geven geef dan advies waar we iets aan hebben, kom je hier om te leren leer dan en geef geen antwoorden die nergens op slaan.

Denk dat jouw post meer thuis hoort in het gare hanehok.

Mvg

Idd Wim, ze bedoelen het goed, tis waarschijnlijk niet wat de vraagsteller wil horen, maar goe, tis welgemeend advies.

Grtz

mercie maar ga nog effe wachten met kuren eerst is zien wat ik met mijn voeding kan bereiken

Terug
Naar boven