mijn vraag is dit een goede kuur
deca , winstrol , sustanon , ganabol
deca , winstrol , sustanon , ganabol
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Originally posted by Diver2000
wat wil je bereiken, met 12 deca 6 test en 6 winstrol??
Een kuur van 8 weken kan ik er niet van maken, alleen een kuur van 6 weken die aan alle kanten rammelt.
Maak eerst een goeie kuur op papier en koop dan pas je spullen.
Originally posted by big
.... ja is men eerste kuur toch bedankt ....
Originally posted by big
ik train nu anderhalf jaar kom van 62 kg naar 80 kg op natuurlijke wijze wel schakes gepakt maar ga niet meer omhoog en daarom heb ik er lang over nagedacht
ga nu eerst horen wat een goede kuur is en dan begin ik maar eerst voldoende informatie bezorgen
hoelang sta je dan al stil. Anderhalf jaar er over denken is nog niet lang, dus jij kan er niet lang over nadenken. Je zit op een drempel en je wilt blijkbaar niet gaan uitzoeken hoe het komt dat je stilstaat. Nee dan is het makkelijker om lekker te gaan kuren. Je hebt bijna 20 kg gewonnen in anderhalf jaar. weet zeker dat de meeste dat niet lukt dus zit er ergens momenteel iets niet goed in je training of in je voeding.Beetje overbodige en laffe opmerking.Originally posted by Wim
Kun je zoiets eigenlijk wel zeggen Diver, als jezelf als amateurtje syntol in je armen gaat proppen?
Originally posted by admin
.... Beetje overbodige en laffe opmerking.
Hij weet waarmee hij bezig is, traint ook al de nodige jaren ....