XXL Nutrition

kuur

Originally posted by Diver2000
@ Wim, ik train al 12 jaar, kom uit een familie met aardig grote BB, weet heel goed waar ik mee bezig ben, Heb voeding en dieetleer gestudeerd, Leef samen met mijn vrouw die ook fanatiek traint op de juiste manier. heb een medische achtergrond en weet dus ook het nodige over medicijnen.

Denk dat ik dan wel kan zeggen dat ik anderhalf jaar trainen erg kort vind om al te gaan kuren.

Jij komt hier nog geen week op het board en loopt alleen maar te vitten, van de andere kant heb ik nog geen post gezien die opbouwend was of waar iemand iets aan had. Kom je hier om advies te geven geef dan advies waar we iets aan hebben, kom je hier om te leren leer dan en geef geen antwoorden die nergens op slaan.

Denk dat jouw post meer thuis hoort in het gare hanehok.

Mvg
Wordt je daar een beetje kribbig van,...Synthol.
Ik ben gewoon heel kritisch, en daar kunnen sommige slecht tegen:(
Ik zou zeggen als je een medische achtergrond hebt begin je toch zeker niet aan die rommel, maar goed, ik zal m'n mond verder wel houden, ik heb alleen het beste met je voor en hoop dat je je verstand een beetje terug gaat krijgen en in gaat zien dat je met die synthol je armen over de zeik spuit.
Ik kan het trouwens bijna niet geloven dat je zoiets gaat nemen, je zadelt jezelf toch op met een neplichaam, dat wil toch niemand tenzij je er hele grote bedragen mee verdient!!:(

Originally posted by Wim

Wordt je daar een beetje kribbig van,...Synthol.
Ik ben gewoon heel kritisch, en daar kunnen sommige slecht tegen:(
Ik zou zeggen als je een medische achtergrond hebt begin je toch zeker niet aan die rommel, maar goed, ik zal m'n mond verder wel houden, ik heb alleen het beste met je voor en hoop dat je je verstand een beetje terug gaat krijgen en in gaat zien dat je met die synthol je armen over de zeik spuit.
Ik kan het trouwens bijna niet geloven dat je zoiets gaat nemen, je zadelt jezelf toch op met een neplichaam, dat wil toch niemand tenzij je er hele grote bedragen mee verdient!!:(

Zullen we het gewoon on topic houden. Er is al een thread over diver ze synthol gebeuren geweest meen ik en het ging nu over het wel of kuren van big.

Mijn advies: blijf nog een tijd van AS af, verdiep je in voeding en training en je zal kilo na kilo pakken, mocht je dan na 4 jaar met geen mogelijkheid meer vooruit komen en alles geprobeerd hebben en niet meer vooruit gaan dan heeft het meer zin aan as te denken.

Valt me op dat ik vaker zie dat 30mg/ED Winstrol tabs wordt aangeraden dan 50mg. Op US-sites zie ik vaker 50mg staan. Zijn hun groter of zijn wij relatief veiliger bezig?

Originally posted by Ornathon
Valt me op dat ik vaker zie dat 30mg/ED Winstrol tabs wordt aangeraden dan 50mg. Op US-sites zie ik vaker 50mg staan. Zijn hun groter of zijn wij relatief veiliger bezig?
Je kan zeggen dat beginners genoeg hebben aan 50 mg EOD of 30-35 mg/ED

Helaas is dit enkel van toepassing op injects, aangezien er een aanzienlijke hoeveelheid van de orale vorm wordt afgebroken in de spijsvertering houd je nooit de volle dosis die je innam over.

Je moet rekenen op +-25-30 % verlies

Stel je neemt 50 mg als dagdosis (orale winny heeft een half-leven van ong. 9 uur) dan blijft daar resp. +-35 mg van over.

Iemand die oraal dan 35 mg als dagdosis neemt, zal uiteindelijk met wat geluk nog 20-25 mg overhouden. Een dosis die niet veel zoden aan de dijk zet.

Vandaar dat we zeker bij orals uitgaan van een +-50 mg/dag om goede resultaten te zien. (bij mannen)

Aha thanks. Zeer duidelijk, duidelijk. :yes: :thumbs:

Terug
Naar boven