Wordt je daar een beetje kribbig van,...Synthol.Originally posted by Diver2000
@ Wim, ik train al 12 jaar, kom uit een familie met aardig grote BB, weet heel goed waar ik mee bezig ben, Heb voeding en dieetleer gestudeerd, Leef samen met mijn vrouw die ook fanatiek traint op de juiste manier. heb een medische achtergrond en weet dus ook het nodige over medicijnen.
Denk dat ik dan wel kan zeggen dat ik anderhalf jaar trainen erg kort vind om al te gaan kuren.
Jij komt hier nog geen week op het board en loopt alleen maar te vitten, van de andere kant heb ik nog geen post gezien die opbouwend was of waar iemand iets aan had. Kom je hier om advies te geven geef dan advies waar we iets aan hebben, kom je hier om te leren leer dan en geef geen antwoorden die nergens op slaan.
Denk dat jouw post meer thuis hoort in het gare hanehok.
Mvg
Ik ben gewoon heel kritisch, en daar kunnen sommige slecht tegen
Ik zou zeggen als je een medische achtergrond hebt begin je toch zeker niet aan die rommel, maar goed, ik zal m'n mond verder wel houden, ik heb alleen het beste met je voor en hoop dat je je verstand een beetje terug gaat krijgen en in gaat zien dat je met die synthol je armen over de zeik spuit.
Ik kan het trouwens bijna niet geloven dat je zoiets gaat nemen, je zadelt jezelf toch op met een neplichaam, dat wil toch niemand tenzij je er hele grote bedragen mee verdient!!